Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä te noita tehtäviä löydätte? Mul on vaa noita tapa tuhat vihua ja saa palkinnoksi porkkana tai jotai kökköjä bounteja.

Mullakaan ei oo tehtäviä tullut vastaan kuin Hernandin ilmoitustaululla. Muutamia muita isompia kyliä tullut nähtyä mut niiden ilmoitustauluilla ei oo ollut vielä mitään - mahtaako edellyttää jotain actioneita ennen kuin sinnekin niitä ilmaantuu?

Siis eikö muka ole kun katsotte journalia, siel on faction osuudes ties mille factionille miljoona questia, jos ei nyt missää Chapter1:ssä ole, ite 5 ja siel on melkonen lista ties mitä

Viimeksi muokattu:
Siis eikö muka ole kun katsotte journalia, siel on faction osuudes ties mille factionille miljoona questia, jos ei nyt missää Chapter1:ssä ole, ite 5 ja siel on melkonen lista ties mitä
On niitä jokunen mut ne on just näitä tapa miljoona, ei niitä oikein questeiks tohdi sanoa, perus korea grindia enemmänki. Ei niitä jaksa. Kalastuski on mut se on ilmeisesti nii hankala ettei kannata.

On niitä jokunen mut ne on just näitä tapa miljoona, ei niitä oikein questeiks tohdi sanoa, perus korea grindia enemmänki. Ei niitä jaksa. Kalastuski on mut se on ilmeisesti nii hankala ettei kannata.
No niitäki toki on, mut kyllähän siel on kaikkea muutaki, ite tykkään noista mayhemeistä ku rivivihut on nii helppoja ni niitä on kiva pistää sileeks ja sit hajottaa kaikkia rakennelmia samalla, tarkkailutorneja yms ni saa just hyvää kaaosta ja hitosti loottia ku antaa niiden tulla siihe sun alueelle eikä lähtee sinkoilee minne sattuu

Mulla on 10 factionia auki ja kaikilla tehtäviä, ni mieleiset voi valita mut ite meen kaikki periaattella, siinä tutkii karttaa samalla automaattisesti

Journaliin myös avautuu tehtäviä lisää kun aikaisempia suorittaa. 32h pelattuna ja lähinnä juuri niitä sivutehtäviä ja puzzleja vain tehnyt. Chapter 3 menossa päätarinassa edelleen, kuten 15h aikaisemminkin. Bossejakin on tullut noin 10 kpl tapettua.

Itse olen toistaiseksi lähinnä tehnyt tehtäviä ja pelannut peliä kuin mitä tahansa roolipeliä.

Puzzleja vasta tehnyt kaksi, jotka tulee tarinan alussa. Tekisi mieli niitäkin tehdä lisää.

Ylös Bottom