en hirveästi tota kokeillut pelkällä split-screenillä (split-screen livessä o tosin tuttua huttua), mutta muistelisin ettei siinä saa tietokone vastustajia ja muutenkin vastaa täysin pelimuodoiltaan liveä.
muuten on kyllä tosi hyvä peli, mutta live-ratkaisussa pikkuse potuttaa se kun ei pääse hyville hosteille odottamaan, vaan se näyttää ainoastaan ne hostit, joissa ei oo peli kesken. tämän takia antaa aina aika heikot vaihtoehdot mihinkä vois joinia. yks asia mihin petyin, mikä tosin ei ole pelin vika sinänsä on se, että jossain arvostelussa/ennakossa hypetettiin että tuossa olisi sellainen peli muoto kuin zeppelin vs. zeppelin (team deathmatch, jossa kummallakin puolella oma zeppeliini)...ideana homma kuulostaisi todella täydelliseltä...liekkö sitten tulossa joskus live-päivityksen muodossa?
sitä ihmettelen miten porukka haluaa hakata tuota perus dogfightia jollain yli 8 hengen porukoilla...pari kertaa jopa olen eksynyt 16 pelaajan dogfightiin (ei siis team dogfight). se tuntuu jotenki aivan älyttömältä mättämiseltä, jossa keskimääränen elinikä on ehkä jotain 5 sekunttia vaikka pyöris ku väkkärä.
toi live koodi o aika mielenkiintonen...kertaakaan en ole nähnyt mitään hyppimistä mutta toisaalta kun ilmassa vaikka pyörii peräkkäin ympyrän muodossa (olettaen että toinen pelaaja on ympyrän halkaisijan a toisella puolella pisteessä C ja toinen saman halkaisijan a toisella puolella pisteessä D) ja se toinen ampuu (menee siis mun ruudulla ihan päin hittoo ne kudit), nii sit mä yhtäkkiä räjähdän sen sarjaan. ton koodin ansiosta ei oo ns. tasapelit kovinkaan harvinaisia, eikä lagisilla hosteilla paljon väistellä sarjoja, kun kaveri ampuu jonnekin ihan ohi ja silti yhtäkkiä vaan pamahdan. mutta silti kyllä live hubaa parhaasta päästä...sopivan kevyttä ja helppoa räimettä, vaikka keventämään hikistä motogp2 vääntöä.