Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Skies: The High Road to Revenge

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeejeepete
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmmm.. Arvosteluissa hehkutetaan kauheasti Live!-pelaamista, mutta onkohan pelissä jaetun ruudun moninpeliä lainkaan?

Sattuisiko kukaan tietämään toimiiko peli ilotikulla? En jaksa kaikkia arvosteluja kahlata läpi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Hmmm.. Arvosteluissa hehkutetaan kauheasti Live!-pelaamista, mutta onkohan pelissä jaetun ruudun moninpeliä lainkaan?

Kyllä on 4 ruudun moninpeli sekä myös System Link-tuki.

Onko kyseinen peli siis ilmestynyt jo? Kun monet tuntuvat tietävän kyseisestä pelistä niin kauheasti. Hieman sama juttu Worms 3D:n kohdalla, joku oli jo myymässä sitä tuolla Ostan, Myyn, Vaihdan -puolella. Onko sekin jo myynnissä?

Crimson Skies on jo ihan varmasti myynnissä kun sitä eilen pelattiin livessä jo niin paljon. Tuosta Wormsista en ole niin varma (ei kovin kiinnostakkaan ahah)

Virallinen julkaisupäivä on huomenna, mutta ainakin PlayerOne on pelejä saanut, koska omani tänään postittivat. Onhan USA-versio ollut myynnissä jo ties miten kauan ja jotkut ovat pelanneet lehdistölle ja jälleenmyyjille tarkoitettuja esiversioita... :rolleyes:

Akateemisen alakerrassa pääsee pelaamaan tätä isolla plasmanäytöllä Livessä. Näyttihän se hienolta ja arvostelutkin näyttää kehuvan.

Metacritic

Onko kukaan pelin omistaja kokeillut jaetun ruudun moninpeliä? Voisitte kertoa siitä jotain, koska arvostelijat viittaavat nykyään kintaalla mokomalle (koska kaikki muut on rikkaita ja niillä on Live!).
Saako esimerkiksi tietokonevastustajia, mitä pelimuotoja löytyy ja silleen?
Olen kyllä ostamassa pelin joka tapauksessa, pitää vaan saada jotain hehkutettavaa siksi aikaa, kun Kela pihtaa mun rahoja....

en hirveästi tota kokeillut pelkällä split-screenillä (split-screen livessä o tosin tuttua huttua), mutta muistelisin ettei siinä saa tietokone vastustajia ja muutenkin vastaa täysin pelimuodoiltaan liveä.

muuten on kyllä tosi hyvä peli, mutta live-ratkaisussa pikkuse potuttaa se kun ei pääse hyville hosteille odottamaan, vaan se näyttää ainoastaan ne hostit, joissa ei oo peli kesken. tämän takia antaa aina aika heikot vaihtoehdot mihinkä vois joinia. yks asia mihin petyin, mikä tosin ei ole pelin vika sinänsä on se, että jossain arvostelussa/ennakossa hypetettiin että tuossa olisi sellainen peli muoto kuin zeppelin vs. zeppelin (team deathmatch, jossa kummallakin puolella oma zeppeliini)...ideana homma kuulostaisi todella täydelliseltä...liekkö sitten tulossa joskus live-päivityksen muodossa?

sitä ihmettelen miten porukka haluaa hakata tuota perus dogfightia jollain yli 8 hengen porukoilla...pari kertaa jopa olen eksynyt 16 pelaajan dogfightiin (ei siis team dogfight). se tuntuu jotenki aivan älyttömältä mättämiseltä, jossa keskimääränen elinikä on ehkä jotain 5 sekunttia vaikka pyöris ku väkkärä.

toi live koodi o aika mielenkiintonen...kertaakaan en ole nähnyt mitään hyppimistä mutta toisaalta kun ilmassa vaikka pyörii peräkkäin ympyrän muodossa (olettaen että toinen pelaaja on ympyrän halkaisijan a toisella puolella pisteessä C ja toinen saman halkaisijan a toisella puolella pisteessä D) ja se toinen ampuu (menee siis mun ruudulla ihan päin hittoo ne kudit), nii sit mä yhtäkkiä räjähdän sen sarjaan. ton koodin ansiosta ei oo ns. tasapelit kovinkaan harvinaisia, eikä lagisilla hosteilla paljon väistellä sarjoja, kun kaveri ampuu jonnekin ihan ohi ja silti yhtäkkiä vaan pamahdan. mutta silti kyllä live hubaa parhaasta päästä...sopivan kevyttä ja helppoa räimettä, vaikka keventämään hikistä motogp2 vääntöä.

en oo vieläkään tajunnut mistä toi rankki livepelissä tulee? joillain on tähti ja mulla vaan yks piste. tuleeko se yksinpelistä kun sitä en oo vielä tahkonnut kovin pitkälle?

ei se yksinpelistä tule...eihän silloin voisi guesteillä olla rankingia. se lasketaan yhteen niistä muuttujista mitä voit sieltä scoreboardilta katsoa...varmaankin lähinnä jostain "tappojen" ja "kuolemien" suhteesta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Onko kukaan pelin omistaja kokeillut jaetun ruudun moninpeliä?
Ostin kys. pelin viikko sitten. Hiton hyvä. :cool:
Moninpeli on ihan jees, lukuunottamatta sitä seikkaa, ettei dogfighteihin saa tietokonepilotteja mukaan.

Yksinpeli on vaan "pikkasen" turhan lyhyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hezzu832
Yksinpeli on vaan "pikkasen" turhan lyhyt.

Samaa mieltä. Olisin mielelläni pelannut tuplamäärän tehtäviä. Ehkä hitusen korkeampi vaikeustaso olisi pidentänyt pelin ikää. Pelasin itse normalilla ja tehtävät menivät yleensä kerrasta läpi. Noh seuraavan Crimson Skiesin tullessa (jos nyt on tullakseen) tiedän laittaa vähän roimemman vaikeustason.

Peli on ollut jo 2-3kk itselläni ja enpä ole vielä sitä loppuun kuluttanut. Vielä jaksaa vaikka ei ole liveä. Käyttö ikää laskee se valtavn pitkän luolaston läpilento putkeen. Valitettavasti tekijät eivät laittaneet peliin mahdollisuutta läpipelattuaan voisi valita minkä kentän haluaa pelata uudestaan.

Peliin on tullut uutta sisältöä! :D Livestä voi nyt ladata kolme uutta lentokonetta, kaksi karttaa ja kaksi pelimuotoa täysin veloituksetta. Tarkempia tietoja Xboxfinin uutisessa tai Xbox Livessä.

Ylös Bottom