Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cronos: The New Dawn

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on ehkä 10 tuntia mittarissa ja fiilikset on kyllä paremmat. Tuo viimeisin lokaatio oli tähän astisista paras ja sen päätteeksi oli mukavan kuumottava pomotaistelu. Ainakin 5 kertaa kuolin ja alkoi jo hermo kiristyä, mutta ei ollut varsinaisesti mitenkään epäreilu kamppailu vaan piti hyvin penkin reunalla ja sykkeen korkealla ja lopulta meni hyvällä onnistumisen fiiliksellä läpi. Äänipuoli tässä on kyllä todella hienosti hanskattu, mikä onkin aika olennaista tämän lajityypin pelissä. Tarina on vieläkin omaan makuun liian korkealentoinen, pitänee läpipeluun jälkeen joku tube-video aiheesta katsoa.
 
Tää on kyllä aina niin jännä miten eri pelit on vaikeita toisille, esim wuchang tänä vuonna oli itelle ihan karsee koettelemus, mut tässä pelissä ei ollut suurempaa murhetta vaikka kuolo korjasikin.
 
Tää on kyllä aina niin jännä miten eri pelit on vaikeita toisille, esim wuchang tänä vuonna oli itelle ihan karsee koettelemus, mut tässä pelissä ei ollut suurempaa murhetta vaikka kuolo korjasikin.
Wuchangissa varsinkin sitä viimeistä secret bossia sai hakata jotain 50-100 yrityksen verran. Tässä Cronoksessa ei kauhean montaa kuolemaa kyllä tullut, ehkä maks viisi koko pelin aikana. Toki pelasin pc:llä eli hiiritähtäys auttaa varmasti paljon.
 
Wuchangissa varsinkin sitä viimeistä secret bossia sai hakata jotain 50-100 yrityksen verran. Tässä Cronoksessa ei kauhean montaa kuolemaa kyllä tullut, ehkä maks viisi koko pelin aikana. Toki pelasin pc:llä eli hiiritähtäys auttaa varmasti paljon.
Jotakuinkin noin! Tässä ku loottas kaiken ja säästeli miten mahdollista niin pärjäs, mutta sillä eroavuudella, että useissa peleissä yleensä jää jemmaan tavaraa pelin loputtua mitä ei sitten ikinä käyttäny, tässä kun mietti että nyt on hyvin jemmas tavaraa, ni yhtäkkiä huomas et ei mulla niin paljoa sit ollukkaa, ku oli joku kunnon mayhem päättyny.
 
Nyt on tullut ehkä pari kolme tuntia tätä pelattua ja nyt jo tuli eteen aika tekemätön paikka jonkinlaisen pikkubossin kanssa, ei vaan panokset riitä millään tappamaan sitä. Parissa muussakin kohdassa enne tätä mennyt jo niin hilkulle, olisivat vaan suosiolla laittanut heti julkaisussa vaikeustasot tähän mutta hyvä että edes nyt tulee. Täytyy vielä koittaa pääsikö tuosta eteenpäin jollain konstilla, ärsyttävää kyllä kun muuten vaikuttaa ihan hyvältä peliltä.
 
Vaikeustasosta ollut jonkin verran keskustelua täällä viime aikoina, tekee mieli osallistua. Henkilökohtaisesti en koskaan luota siihen, että pelintekijät olisivat laittaneet matkan varrelle tarpeeksi ammuksia tai muuta vihollisten kaadossa hyödynnettävää, koska pelityylejä on niin paljon erilaisia - vaikea huomioida jokaisen tarpeet. Tämän vuoksi saatan toistaa joitakin kohtia muutamia kertoja, mikäli koen käyttäneeni liikaa resursseja tai esimerkiksi ampunut liikaa kuteja ohi.

Näinhän se ei pitäisi olla, vaan aina pitäisi jättää sopivasti pelivaraa myös virheille, jotta seikkailu ei vaatisi silmitöntä hamstraamista. Tämän suhteen kehittäjien pitäisi olla paremmin hereillä, jotta liiallisen optimoinnin hakeminen ja oman suorituksen maksimointi ei korostuisi liikaa.

Ne tärkeimmät asiat, jotka korostuivat oman läpipeluun aikana ovat tässä:

1) Ammu aina viritettyjä laukauksia

2) Älä panosta liikaa osumankestoon, aseiden korkea tulivoima on tärkeämpää

3) Laajenna resurssikapasiteettiasi runsaasti, saat enemmän tarvikkeita varastoon pahan päivän varalle

4) Jos taistelukentällä on Pyre-automaatti, josta saat aina uuden käyttökerran (kun pyreä ei ole), hyödynnä sitä maksimaalisesti ja lyö vihollisia, säästät ammuksia

5) Onko ympäristössä jotain räjähtävää - johdata viholliset sen lähelle ja pamauta, taas säästyy ammuksia

6) Muista, että pukusi on tulenkestävä, voit seistä houkuttimena vaikka bensasäiliön vieressä ja tuhota sen vihollisten tultua viereen
 
Ylös Bottom