Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crysis 2 - Tag highlighted items

Kuunaama

Member
Ostin pelin eilen, ja olen "hieman" kaffella...
1. Peli ehdottaa aina visiirin avatessa "Tag highlighted items". Mitä hyötyä?
2. Miten eroavat siniset ja keltaiset etäisyydet, kun visiiri on auki?
3. LB:stä ilmeisesti saa jonkinlaisen haarniskan ja RB:stä tulee hetkeksi näkymättömäksi vai?
 
Vastaus: Crysis 2 - Tag highlighted items

1. Highlighted items tarkoittaa esim. vaihtoehtoisia reittejä, hyviä snipauspaikkoja, panoslaatikoita yms. Kun näitä "tagaa" X:llä (muistaakseni), ne jäävät näkyviin myös visiirin sulkemisen jälkeen, jolloin niiden hyödyntäminen on helpompaa.
2. Sininen merkki näyttää etäisyyden kentän varsinaiseen tavoitteeseen. Keltaiset ovat yleensä näitä itse merkattuja & "vähemmän tärkeitä" kohteita.
3. Juurikin näin. Huomaathan, että molemmat ominaisuudet käyttävät samaa energiapalkkia. Näiden lisäksi myös juokseminen, Nanovision ja hyppiminen kuluttavat puvun energiaa.

Toivottavasti pääset näillä alkuun. Tuo visiirin operoiminen tuntuu aluksi hieman sekavalta, mutta loppujen lopuksi se on melko helppokäyttöinen. Varsinkin panosten löytämisessä hyvä apuri.
 
Vastaus: Crysis 2 - Tag highlighted items

Hienompi nimitys lämpökameralle. Ootko sä ottanut jonkun tutoriaaliraksin pois päältä optionseista? Mulla peli ohjeisti näistä jutuista alkumetreillä.
 
Vastaus: Crysis 2 - Tag highlighted items

Osaisiko joku sanoa mitä eroa on esim. DSG-1 aseessa olevilla sniper scopella ja assault scopella? Tiedän kyllä mitä tarkoittavat suomeksi, mutta en ole huomannut mitään toimintaeroja?
 
Vastaus: Crysis 2 - Tag highlighted items

Osaisiko joku sanoa mitä eroa on esim. DSG-1 aseessa olevilla sniper scopella ja assault scopella? Tiedän kyllä mitä tarkoittavat suomeksi, mutta en ole huomannut mitään toimintaeroja?

Sniper scopella on kaksivaiheinen zoomi 4x ja 10x (taisi kohdentaa kauemmas oikeaa tattia painamalla). Assault Scopessa on vain 3,5x zoomi, joten tarkoitettu enemmänkin keskimatkan mittelöihin.
 
Vastaus: Crysis 2 - Tag highlighted items

Vasemmassa kädessä, kun näkyy näitä lisäominaisuuksia, mitä pukuun voi ostaa, niin olenko ymmärtänyt nyt oikein, että jokaisesta neljästä kategoriasta (A,B,X,Y) voi vain yksi vaihtoehto olla käytössä kerrallaan?
 
Ylös Bottom