Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Ei taida olla mitään erityistä hyötyä tuosta mahdollisesta suuremmasta kovalevystä.
Aika monen silmää tuo kuitenkin miellyttää, mukaan lukien minun. Eihän julkaisu ole mitenkään typerää, jos erikoisversio ei maksa valmistajalle käytännössä mitään ja kuitenkin mahdollisesti lisää myyntiä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ja mitä itse kristallipoksiin tulee, se on ruma kuin mikä -- aivan samalla tavalla kuin vihreä. Typerää julkaista tuollaisia puoliksi läpinäkyviä konsoleita, kun ei konsolin sisään kuitenkaan näe rumaa metallikehikkoa enempää. Japanin valkoinen erikoisversio on tähänastisista Xboxeista paras yhdessä Panzer Dragoon Orta Editionin kanssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Onhan tuo tietysti nätti, mutta jos normaalin saisin halvemmalla (eikös nuo limited editionit ole kalliimpia?) niin sen valitsisin. Onko nuo kooltaan eroavia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Tahi toinen minulle kelpaava vaihtoehto olisi tietysti se valkoinen Xbox. Harmi kun ei ehtinyt ostaa japanilaista versiota. Taisi olla kysyttyä tavaraa -- tosin suuri osa meni varmaankin muualle kuin japanilaiseen kotiin.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Lähimmästä kaupasta vaan Spray-maalia ja maalaat sillä Xboxisi ulkokuoren uuteen uskoon. Kai sitä valkoistakin maalia jossain myydään.Saahan siitä noin ainakin lähes yhtä hyvän.