Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crystal Xbox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dachef
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös tämän olisi voinut lisätä johonkin vanhempaan aiheeseen? Tästä tuskin saa mitään kovin suurta keskustelua aikaan.

Oli kyllä todella hienonnäköinen. :o Nyt harmittaa, kun itsellä on vain tuo normaali musta Xbox.

Ei taida olla mitään erityistä hyötyä tuosta mahdollisesta suuremmasta kovalevystä. Tuskin kukaan on sitä alkuperäistäkään täyteen saanut, ainakaan aidolla tavaralla.

Kyllähän kristalliboksi oman threadin ansaitsee! Itse pidän noista special versioista paljon enemmän kuin vakio-mustasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Ei taida olla mitään erityistä hyötyä tuosta mahdollisesta suuremmasta kovalevystä.

En kyllä jaksa uskoa, että Microsoft ottaisi enemmän kuin 8-10Gb käyttöön kiintolevystä. Onhan niitä 20 gigan levyllä varustettua Xboxeja ollut liikenteessä julkaisusta asti, mutta aina levyltä on toinen kiekko ollut pois käytöstä, jolloin käyttötilaa ei ole sen enempää kuin muissakaan Xboxeissa.

Ja mitä itse kristallipoksiin tulee, se on ruma kuin mikä -- aivan samalla tavalla kuin vihreä. Typerää julkaista tuollaisia puoliksi läpinäkyviä konsoleita, kun ei konsolin sisään kuitenkaan näe rumaa metallikehikkoa enempää. Japanin valkoinen erikoisversio on tähänastisista Xboxeista paras yhdessä Panzer Dragoon Orta Editionin kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ja mitä itse kristallipoksiin tulee, se on ruma kuin mikä -- aivan samalla tavalla kuin vihreä. Typerää julkaista tuollaisia puoliksi läpinäkyviä konsoleita, kun ei konsolin sisään kuitenkaan näe rumaa metallikehikkoa enempää. Japanin valkoinen erikoisversio on tähänastisista Xboxeista paras yhdessä Panzer Dragoon Orta Editionin kanssa.
Aika monen silmää tuo kuitenkin miellyttää, mukaan lukien minun. Eihän julkaisu ole mitenkään typerää, jos erikoisversio ei maksa valmistajalle käytännössä mitään ja kuitenkin mahdollisesti lisää myyntiä.

Onhan tuo tietysti nätti, mutta jos normaalin saisin halvemmalla (eikös nuo limited editionit ole kalliimpia?) niin sen valitsisin. Onko nuo kooltaan eroavia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Onhan tuo tietysti nätti, mutta jos normaalin saisin halvemmalla (eikös nuo limited editionit ole kalliimpia?) niin sen valitsisin. Onko nuo kooltaan eroavia?

Se eka Special-edition oli ainakin aikanaan halvempi kuin musta. Muotoilultaan ja kooltaan se oli ihan identtinen ruman mustan laatikon kanssa.

Ajatukseltaa tuo on kiva, mutta lähempi tarkasteu kun näyttää ettei sieltä oikeasti näe komponetteja vaan pelkän metallikuoren, saa se idean läpinäkyvästä kuoresta tuntumaan vähän hölmöltä.
Metallikuori pois ja sisälle vielä lisäksi vihreitä ledejä, niin johan olis hieno.

Tuo keskellä oleva laatta sais olla oikeastaan myös läpinäkyvä ja siihen alle sitten upottaa ledejä. Olis paljon hienompi. Puhutte kyllä asiaa tuosta metallikehikosta. Nyt vasta huomasin sen itse, ja alkoi heti häiritsemään. Toisaalta se voi olla siinä jonkin erityisen asian takia, vaikka lämmön.

Crystalin suositushinta on 199 euroa. Rumaksi sen tekee lähinnä tuo etuosa. Varsinkin virta- ja levykelkkaa kontrolloivan namiskan läheisyydessä on paljon rumaa tavaraa siellä kuoren alla. Perkules kun olisivat tehneet tuon tuolla sävyllä, mutta ilman läpinäkyvyyttä ja hieman kiiltoa pintaan. Eli olisivat voineet samantien tehdä hopeisen Xboxin, jossa on ledeillä varustettu vihreä keskiö. :D

Tahi toinen minulle kelpaava vaihtoehto olisi tietysti se valkoinen Xbox. Harmi kun ei ehtinyt ostaa japanilaista versiota. Taisi olla kysyttyä tavaraa -- tosin suuri osa meni varmaankin muualle kuin japanilaiseen kotiin. :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Tahi toinen minulle kelpaava vaihtoehto olisi tietysti se valkoinen Xbox. Harmi kun ei ehtinyt ostaa japanilaista versiota. Taisi olla kysyttyä tavaraa -- tosin suuri osa meni varmaankin muualle kuin japanilaiseen kotiin. :rolleyes:

Lähimmästä kaupasta vaan Spray-maalia ja maalaat sillä Xboxisi ulkokuoren uuteen uskoon. Kai sitä valkoistakin maalia jossain myydään. :D Saahan siitä noin ainakin lähes yhtä hyvän.

Taitaapa olla aika metkat graffitit tulvassa Xbox kakkosessa sitten joskus:) Ei sillä värillä ole väliä, vaan itse koneen sisällöllä.
On juu erivärisiä xboxeja, mut kaikki ne on samaa konetta ja siksi juuri ihmettelenkin miksi kaverini Worms 3D ei pyöri mun xboxissa vaikka kaikki muut pelit mulla toimii?:confused: Kuulema voisi johtua xboxin Thomson asemasta, että niitä olis muka erilaisia, mutta en usko. Mystinen vika silti, kun vaan 1 peli tilttailee.
Auttaisiko jos maalaisin boxini neonkeltaiseksi:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Lähimmästä kaupasta vaan Spray-maalia ja maalaat sillä Xboxisi ulkokuoren uuteen uskoon. Kai sitä valkoistakin maalia jossain myydään. :D Saahan siitä noin ainakin lähes yhtä hyvän.

Mutta silloin se ei ole aito Pure White, eikä sillä ole vastaavaa keräilyarvoa.

Milloinha tulee puunvärinen limited edition Xbox? Mieluummin koivun keltainen... Sisustus kuulemma vaatii!

Hankinta ehdotukseni kyseisen kristalli Xboxia koskien meni siis kyseisistä syistä "puihin"! Voi niitä naisia. No onneks jollain on silmää.

Nättihän toi on, mutta totuuden nimissä sanon, ettei se sopisi muiden mustanpuhuvien hifilaitetornien rinnalle.

sellanen hopeinen mitä nyt kaikki hifit (kodin viihde-elektroniikka) nykyään on ois varmaan ihan fiksu vaihtoehto tuolle mustalle...juurikin sen takia että se kävis muihin laitteisiin (mulla tosin tuota ongelmaa ei ole). noissa erikoisväreissä on vaan se ongelma, että kaikki lisähilppeet on kuitenkin alkuperäistä mustaa, joten ne ei oikein noihin erikoismalleihin sovi.

täytyy kyl ylipäätään ihmetellä miks nykyään kaikki noi elektroniikka laitteet on noita helvetin hopeita/harmaita/alu-look/vatevö. kyllähän niissä tietty mustaan verrattuna on se etu ettei pöly näy niin helposti. mutta kun miettii minkälaisia värejä kodin sisustuksessa käytetään ja mitä noi kaikki kirjahyllyt ja tv-tasot on, niin eipä toi nykylaitteiden väri oikein niihin istu. musta ois musta tykimpi.

Ja ainakin oman vihreän mallin mukana tuli kaksi S ohjainta. Eikös normaalissa paketissa ole vieläkin vain yksi?

Joo noi specialit tulee kahdella ohjaimella. Sitä vihreetä special-ohjainta saa myös erikseen. Tästä läpinäkyvästä en tiedä.

Omasta mielestäni vihreä ja crystal on yhtä siistejä. Toisaalta tuo hinta on edelleen melko kova, jos Cuben + Zelda-bonuksen saa 99 eurolla. 150 euroa olis jo ihan vastustamaton hinta.

Ylös Bottom