Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cube ohjaimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tomj

New Member
Tere,

Mitä Cuben peliohjainta suosittelette? Löytyykö joltain kokemusta jostain halvemmasta? Kun tuntuu, että noi Nintendon omat ohjaimet on hieman liian kalliita!:mad:

TomJ

Halvalla ei saa hyvää, joten kannattaa ostaa suoraan Nintendon virallisia ohjaimia. Suosittelisin ennemmin muutaman euron lisäinvestointia ja virallista ohjainta, kuin tuskailua halvan tarvikeohjaimen kanssa. Ja esim. MK: Dark Alliancella on ollut ongelmia toimia tarvikeohjainten kanssa, tai näin ainakin olen kuullut.

VIRALLINEN NINTENDON OHJAIN! ÄLÄ EDES HARKITSE MUITA! caps lo... oho... no anti olla

No joo itselläntäni löytyy wawebirdi, 2 nintendon normaali ohjainta ja yks Thrusmasterin ohjain. kyllä toi Thrusmasterin ohjainkin on ihan asillisesti hommansa hoitanut kavereiden kanssa pelaillessa, eli kyllä noita voi ostaa ainakin kolmanneks tai neljänneks ohjaimeks.

Eipä omasta mielestäni kannata juuri muita kuin Wavebirdejä harkitakaan. Haittana on tietysti tärinän puute, mutta hyvinpä olen kolmisen kuukautta tullut ilmankin toimeen.

Hinta ulkomailta tilattaessa on aika kilpailukykyinen [Play Asia 38.90$ (+pk), Amazon.de 39.00e(+pk), DVDCrave ~43e postikuluineen (!)] verrattuna standardiohjaimen ostamiseen Suomesta. Tosin, ovatpa ne tavalliset ohjaimetkin halvempia muualla, mm. Play Asiassa on ohjaimet (Purple Clear, Jet Black, Spice Orange, Silver, Emerald Blue, Purple) kaikki 24.90$.

-=Pacdam=-

Jooh, wavebird on mullakin...

lisäksi nintendon yks oma ohjain sekä sitten nYkon valmistama KAKKA ohjain...

maksoi 20 ekee ja sen kyllä huomaa.

mutta mun wavebird takkuilee kylläkin...
patterit uudet ja etäisyyttä 3 metriä niin pätkii satunnaisesti...

ja vieläpä naksuu se ohjaintikku. joten ehkäpä vien takuuseen kun laite ei ole kuin 2 vk vanha.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Jooh, wavebird on mullakin...

lisäksi nintendon yks oma ohjain sekä sitten nYkon valmistama KAKKA ohjain...

maksoi 20 ekee ja sen kyllä huomaa.

mutta mun wavebird takkuilee kylläkin...
patterit uudet ja etäisyyttä 3 metriä niin pätkii satunnaisesti...

ja vieläpä naksuu se ohjaintikku. joten ehkäpä vien takuuseen kun laite ei ole kuin 2 vk vanha.

olet rikkonut sen TODELLA PAHASTI!

mulla on 1 wb ja 4 tavallista

en muuten ole edes sitä tiputtanut/kolaissut.

mulla on alkup. N64 ohjaimetkin tod. hyvässä kunnossa.
ja se on kuitenkin aikas vanha vehje.

eli käsittelen kyllä tavaroitani hellin käsin :D

en tiedä sitten mikä sen muka on rikkonut ?

Kertokaapas nyt oikein mikä siinä wavebirdissä viehättää? Ei ainakaan halpa hinta;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Kertokaapas nyt oikein mikä siinä wavebirdissä viehättää?

Jos pitää kotonaan monen pelaajan bilepelikestit, voi istua haluamallaan paikalla johtospagetista välittämättä. Kanssapelaajien epäurheilijamainen häirintäkin helpottuu, kun ei tarvitse pelätä oman ohjaimen irtoamista.

Yön yksinäisinä hetkinä voi pelata sohvalla vällyn alla - juuri niin kaukana töllöstä kuin huvittaa. Keskellä päivää voi juosta ympäri taloa, laulaen, huutaen ja tanssien.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Kertokaapas nyt oikein mikä siinä wavebirdissä viehättää? Ei ainakaan halpa hinta;)

Se sanoinkuvaamaton vapaudentunne. Cubessa kun on normaalissa ohjaimessa aivan käsittämättömän lyhyet johdot. Tuo on hyvä, jos pelaillaan esim. isossa huoneessa isolla TV:llä, jolloin etäisyyttä joudutaan ottamaan. Eikä kukaan ainakaan vahingossa nykäise sitä konetta sieltä hyllyltä alas.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Se sanoinkuvaamaton vapaudentunne. Cubessa kun on normaalissa ohjaimessa aivan käsittämättömän lyhyet johdot. Tuo on hyvä, jos pelaillaan esim. isossa huoneessa isolla TV:llä, jolloin etäisyyttä joudutaan ottamaan. Eikä kukaan ainakaan vahingossa nykäise sitä konetta sieltä hyllyltä alas.

Mun Gamecube on heittany 2puolivolttia lattialle noin puolenmetrin korkeudelta :D Kaverit on vähä innostunu pelaamaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Vähän offtopiccia on mutta tipuitin eilen cubeni melkein metristä kovalle, puupintaiselle lattialle. Yhdestä kulmasta lohkesi kynnen kokoinen pala sitä mustaa muovia. Onneksi itse laite toimii mainiosti.

Mä ostin aaltolinnun ihan sen takia kun meiän seefferi
tykkää juosta aina siitä johdon edestä ja napata
sen jalkoihinsa jolloin kuutio on melkein takuuvarmasti
lattialla :)

tämä ongelma on onneksi poistunut tuon oston jälkeen

Paras mahdollinen pelipaikka huoneessani on n. 30cm tavallisen ohjaimen johtoa kauempana. Wavebird vaan maksaa niin pirusti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Paras mahdollinen pelipaikka huoneessani on n. 30cm tavallisen ohjaimen johtoa kauempana. Wavebird vaan maksaa niin pirusti.

siirrä cube lattialle... toisaalta jos sinulla ei ole täydellistä pelielämysteatteritilaa niinkuin minulla vaan pelaat olohuoneessa se voi olla huonompi juttu. nytkin joka ikinen kerta joku tähän pyhään honeeseen-tulijoista potkaisee kuutita tai sen ohjaimia ja mä rikon mun äänihuulet... milloinkohan ne oppii :D

Ehkäpä se Cuben kahva onkin koneessa siksi, että konetta voi nostaa lähemmäksi pelaajaa, kun ohjaimen johdon pituus ei riitä. ;)

Wavebirdin tuoma etu tuli jo aikaisemmissa viesteissä hyvin esille. Voisin vielä lisätä, että on kiva, kun ohjain ei ole käytössä, sitä voi pitää sohvapöydällä tyylikkäästi kuten kaukosäädintä.

Käyttökokemus Wavebirdistä ei vielä ole pitkä, mutta pelkkää positiivista on tähän mennessä sanottavana. Kun paristokesto on hyvä, pieni lisäpaino ei haittaa mitään ja ohjain toimii kuin unelma, ei voi kuin toivoa, että muut valmistajat seuraavat (jälleen) Nintendon esimerkkiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
... on kiva, kun ohjain ei ole käytössä, sitä voi pitää sohvapöydällä tyylikkäästi kuten kaukosäädintä...

Toi on muuten varmaan totta. Tavallinen ohjain pitää joko laittaa TV-tasolle rumasti niin, että johto jää roikkumaan tai rullata johto, niinkuin minä teen.

edelleenkin NIntendon omat ohjaimet on ainoat oikeat. Jos ei välitä tärinän puuttumisesta (ja syöpäriskin suurenemisesta ;)) ja on rahaa sijoittaa lisää niin WB.

Ylös Bottom