Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cube on paras

Maxzz

New Member
Kyllä huomaa kateuden kavereiden silmissä! Ekan kerran kun cubea pelasin niin tietysti kaikki kaverit tuli heti pelaamaan. Mutta kuinkas kävikään, ensimmäinen kommentti oli: Tää on aika lelumainen ohjain, Mario on lastenpeli, ja paskacubelle ei tuu yhtään hyvää peliä, ainoastaan lastenpelejä! ja vielä sen jälkeen ne ihmettelee miks mä haukun pleikka ykköstä huonoks ja cubea sitä paremmaks! :eek:

No jokatapauksesa onkos muille tullut paljon tämäntapaisia tilanteita? Niistä saa yleensä hyvät naurut kun ne perustelee pleikan (ykkösen) Grafiikan paremmuutta cubeen verrattuna.
 
Mulla kävi sama asia Xboxin kanssa, eivät ole edes pelanneet niin tietävät jo niinkusta syntymästään asti että PC on kymmenen kertaa tehokkaampi ja kaikki parhaat pelit tulee sille tai muille konsoleille. Se vaan pitää kestää niinkuin tytt.. mies.
 
Minun kaverini ainakin olivat ihan tyytyväisiä siihen, että pelataan kerrankin jollain muulla konsolilla kuin PlayStationilla/Play Station 2:lla.

Eipä nurinoita kuulunut 4 tunnin Halo -tykityksen jälkeen. Mutta silloin he olisivat nurisseet jos olisin ostanut GameCuben. Kutsuvat sitä legopalikaksi ja lastenkonsoliksi...
 
Minulla eräs kaverini jaksaa koko ajan jauhaa siitä, kuinka Cube hänen mielestään häviää paperilla PS2:lle, mutta kovasti sitä tuntuu kismittävän kun esittelen hänelle pelejä, kuten Starfox Adventures ja Metroid Prime. Voisinhan toki vetää hänen kanssaan käytäviin keskusteluihin mukaan X-boxinikin, mutta jätän yleensä nuo mielipiteet omaan arvoonsa. Tehoista huolimatta pelaan mieluiten Cubella, sillä minulle merkitsee eniten kokemukset, joita pelit tuovat ja niitä olen jo lapsuudesta asti saanut Nintendolta. Ei minulla ole mitään tarvetta puolustella konettani, kun kerta itse olen siihen tyytyväinen. Itselläni oli PS2, mutta vaihdoin sen Cubeen, enkä ole katunut hetkeäkään. X-boxin ostin, kun sattui olemaan ylimääräistä rahaa ja tarvitsin DVD-soitinta - peliominaisuudet oli siinä tapauksessa plussaa, vaikka en juurikaan ole sille pelejä viitsinyt ostella.
Ja jos aikuistuminen merkitsee sitä, että pitäisi pelata jollakin muulla kuin Cubella (kun se muka on lelu), niin sitten mieluummin olen aikuistumatta. Lapsenmielisyys ei olisi pahitteeksi kenellekään.
 
Koulussa moni peleistä mitään tietämätön:)p )jauhaa siitä kuinka lapsellinen kone on ja että sille tulee vain jotain söpöily pelejä.
Näin meillä.
 
Mua taasen koulussa yks tyyppi haukkui "NÖRTIKSI" kun ostin cuben :confused: mitä nyt ikinä tarkoittikaan. Eikös nörttien pitäisi liittyä tietokoneiden auvoiseen maailmaan :p
 
Kyllä koulussa saa kuulla tuota lapsettelua aika paljon. "Keikuuppi o silkkaa pask*a!" Mutta kuinkas ollakaan, kun pidettiin neljän hengen puolentoista tunnin SSB:M-partyt, niin kummasti kone parani. Samoin kävi DC:n jua Virtua Tennis 2:n kanssa. Tosin seuraavana päivänä Kuutio oli taas "silkkaa pask*a".
 
Eipä tarvi kinailla kenenkään kanssa kun on kaikki konsolit... :)

Jätetään ne konsolien haukkumiset tyhmemmille, kun kaikkihan sen tietää(tai ainakin pitäisi tietää) että ei se konsoli ole tärkeä vaan ne pelit! Oma pelimieltymyshän sen ratkaisee minkä konsolin hankkii vai hankkiiko ne kaikki...
 
Nuo ihmiset eivät ole perehtyneet GC:n pelitarjontaan ollenkaan ja mitä vikaa Mariossa on? Se on helkutin hauska läski italialainen putkimies joka osaa hyppiä ja pomppia hyvissä peleissä. Super Mario Sunshine on mahtava peli, vieläkin pelailen sitä :D
 
Minulla on harvinaisen ärsyttäviä kavereita ja olen aina räjähtämäisilläni, kuunnellessani niitten typeriä perättömiä kommentteja Cubesta.
Eräs Mikael, jolla on suuri vaikutusvalta ja jota kaikki uskovat, haukkuu aina Cubea vaikkei tiedä siitä mitään, tässä ote eräästä keskustelustamme:

-"GameCube on aivan tehoton paska, eksä tiiä et ku se julkastiin, niin Nintendo sano haastattelussa, et tällä koneella meillä on tarkoitus luoda unohtumattomia peli kokemuksia pikkulapsille. Et sä oot ihan jälkeen jääny *omo *aska ku pelaat sillä!"

-"Mutta sehän on täysin päin vastoin, vai mitä mieltä olet Resident Evilistä ja EternalDarknesista?"

-"Ne on kummatki PC:lle ja sitä paitsi Xboxin Halo on paljon parempi ku Cuben pelit yhteensä."

-"Entäs Metroidprime?"

-"Seki tulee Xboxille!"

-"Ei tule se on Nintendon tekemä!

-"Onko? Sit se on varmasti joku saatanan tasohyppely." -"Ja sitä paitsi ei kannata ostaa Cubea, ku kaikki sen pelit voi imuroida netistä ja pelata PC:llä!

"-Ei muuten voi!"

"-Voipas *itun *omo *aska älä yritä kusettaa!"

Näin siis meillä. Kyllä ottaa päähän niin helkkaristi se, ettei tiedä asiasta tuon taivaallista, ja silti alkaa väitteleen. Kaikkein pahinta on se että jokaikinen heppu on Mikaelin kannalla. Ykski mun kaveri myi Cuben sen painostuksesta ja osti PS2 tilalle, kun se on muka tehokkaampi (PS2:300MHZ Cube:500MHZ) Itse en semmoiseen sorru, suomi on vapaa maa ja minulla on oikeus pelata juuri sillä konsolilla jolla haluan.
 
No onko se ihmekään että PS2 on hieman nuoremille se ykkösjuttu, kun koneelle löytyy Tony Hawkit ja GTA:t. Gamecuben "lastenkonemaineessa" hauskinta on se, että suurin osa pennuistahan nimenomaan pelaa pleikkarilla, koska se on "coolimpaa"! Jos katsoo sukulaspiiriänikin niin alle kouluikäisillä serkuillani on kyllä pleikkarit kaikilla, Gamecubella taasen pelaa pelkästään aikuiset.

Huoh että ihmiset jaksaa jauhaa turhaa potaskaa!
 
Siis tuo mikael on ihan naurettava paskaläjä. on sulla yoshi vähän ihmeellisiä kavereita, tai ihmeellinen "kaveri" mutta ei siinä mitään, saahan mielipiteen ilmaista vapaasti, mutta ei ehkä noin rajusti. näin se vaan on...
Minä ainaskin liityn cube tiimiin tänne teidän puolelle, kunhan tässä saan sen cuben ostettua! Resident evilit on kyllä aivan uskomattoman hienon näköisiä, ja vaikka ne tuliski pc:lle, niin ei ole sama asia pelata pc:llä, kun cubella noita pelejä. ja onhan ne mariot ihan kivoja pelejä, on ne kyllä pikkusen muuttunut 8-bittisen ajoilta:rolleyes:
Eipä siinä mitään...
 
Minun kaverini ovat sanoneet GC:stä vain, että osta RE ja soita kun sinulla on se. Minä olen vastannut, enkä osta, se haisee!
Minulle GC:stä kukaan ei ole sanonut halaistua sanaa lastenkonsolista.
 
Kyllähän sitä muistaa kun joskus kouluaikoina kaveripiirissä oli samanlaista kinastelua c64:n ja MSX:n välillä ;)
Juuri tuo että GameCubella on tuo lastenkonsolimaine tuntuu vaikuttavan eniten juuri lapsiin itseensä. Lapset kaveripainostuksen pyörteissä taitavat pelata lähinnä pleikkarilla ja hitusen ehkä xboxillakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus [/i]
Siis tuo mikael on ihan naurettava paskaläjä. on sulla yoshi vähän ihmeellisiä kavereita, tai ihmeellinen "kaveri" mutta ei siinä mitään, saahan mielipiteen ilmaista vapaasti, mutta ei ehkä noin rajusti. näin se vaan on...
Minä ainaskin liityn cube tiimiin tänne teidän puolelle, kunhan tässä saan sen cuben ostettua!
Ehkä lihotin Mikaelin lauseita hieman turhan paljon törkysanoilla. Mutta ei se silti kaukana totuudesta ollut. Luulempa että monet Cuben haukkujat ovat vain kateellisia sen hyville yksinoikeus peleille. Sama koskee myös muiden konsolien haukkujia. Tämä naurettava paskaläjä Mikael haukkuu Cubea luultavasti sikisi, että sen oma itsetunto kasvaa, kun mollaa muita.

Hyvän valinnan kyllä teet jos Cuben ostat! Terve tuloa leiriimme!
 
Mikael mollaa Cubea, koska sillä itsellään ei ole varaa ostaa sitä ja vaikka sillä olisikin, niin sitten se menettäisi viileän pojan maineen. Kotona se kuitenkin kuolaa Anttilan mainoslehteä hiki päässä ja suunnittelee pankkiryöstöä saadakseen rahat uuteen konsoliin. Minkäs ikäinen Mikael-heebo oikein on? Ainakin meillä (9. luokka) on nuo mollaamiset jo loppuneet ja heput osaavat käyttäytyä tarpeeksi "sivistyneesti" (ainakin suurin osa) ja kunnioittaa toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä.
 
Mitä noista muiden mielipiteistä? Pelatkaa sillä koneella mikä miellyttää eniten. Jos joku ei siitä pidä, niin se on sen ongelma. Jääpähän sitten Metroid Prime tai vastaavasti FFX kokematta siltä tyypiltä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ainakin meillä (9. luokka) on nuo mollaamiset jo loppuneet ja heput osaavat käyttäytyä tarpeeksi "sivistyneesti" (ainakin suurin osa) ja kunnioittaa toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä.

On nuo ajat muuttuneet siitä kun olin itse 9. luokalla tai sitten teillä on ihmeen sivistynyt meininki siellä. Meillä kun olivat kaikki tuolloin vielä aivan lapsia eikä mitään mielipidettä kunnioitettu ellei se sitten ollut trendikäs sellainen :p
 
Tuttu tunne:D .Yks kaveri haukku cubea pask*aks ja hehkutti et
x-box on paras.Kyllä mieli kummasti muuttu ku kaveri kävi meillä pelaamas:p
 
Ylös Bottom