Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cube on paras

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maxzz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu vituttaahan tuommonen konsolien haukkuminen...Itse ainakin ostaisin kaikki konsolit jos vain ois rahaa...Näin autopelifanaatikkona ainoa asia, joka pistää minut ostamaan leisteissönin ensimmäisenä, kun nyt saan rahaa on se, että siihen saa Momo forcen kiinni ja vieläpä toimimaan(paras ratti ikinä:D )...
 
Sinäänsä hauskaa. Tässä puhutaan siitä, kuinka tyhmää on mollata muita konsoleita vain viileyden takia. Kuitenkin jo heti ketjun otsikko sann Cuben olevan paras, joka ei voi tarkoittaa muuta kuin että muut konsolit ovat huonompia.
 
Tän keskustelun topicin vois nimetä uudelleen "Yli 15 vuotiaat älkää vaivautuko lukemaan". Hoh-hoh. Sorry poijjaat, mut kyllä huomaa että aika vähän on kesiä takana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Mikael mollaa Cubea, koska sillä itsellään ei ole varaa ostaa sitä ja vaikka sillä olisikin, niin sitten se menettäisi viileän pojan maineen. Kotona se kuitenkin kuolaa Anttilan mainoslehteä hiki päässä ja suunnittelee pankkiryöstöä saadakseen rahat uuteen konsoliin. Minkäs ikäinen Mikael-heebo oikein on? Ainakin meillä (9. luokka) on nuo mollaamiset jo loppuneet ja heput osaavat käyttäytyä tarpeeksi "sivistyneesti" (ainakin suurin osa) ja kunnioittaa toisten mielipiteitä ja mieltymyksiä.
Mikael the naurettava paskaläjä on 15 vuotta. Ehkä 7 henkisellä tasolla.:rolleyes:
 
Mullakin on nyt tuo PS2 vielä mutta GC:n aijon tässä seuraavalla viikolla tilata. On se kyllä tosi juttu että PS2 on täysi paska! Pari hyvää peliä löytyy mutta Cubella näyttäs olevan parempia pelejä.
 
Se on todella harmimllista, kun ei kellään mun kaverilla tai edes samassa koulu luokassa olevilla ei ole GC.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Se on todella harmimllista, kun ei kellään mun kaverilla tai edes samassa koulu luokassa olevilla ei ole GC.

...ja kun yrittää sitten puhua jotain sen peleistä saa vastaukseksi "jaa".
 
Ylös Bottom