Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cube & paras mahd. kuvanlaatu & progressive scan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calathia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Cube & paras mahd. kuvanlaatu & progressive scan

Beach Spikersin PAL version ohjeissa lukee miten saa progekuvan päällä mutta ei toimi, Cube on komponentilla kiinni Panasonicin PT-AE700E tykissä.

Olen miettinyt USA Cuben ostoa, toimiiko se PAL koneen virtalähteellä vai pitääkö hommata jotain välikappaleita?

Mun käsittääkseni toimii euro-muuntajalla. Mulla on sekä USA että PAL-koneet, mutta käytän molempia eli usa-koneessa on volttimuunnin.

Prisoner sanoi:
Mun käsittääkseni toimii euro-muuntajalla. Mulla on sekä USA että PAL-koneet, mutta käytän molempia eli usa-koneessa on volttimuunnin.
Tarkoitatko nyt tuolla muuntajalla sitä mikä tulee Cuben mukana kun sen ostaa vai jotain erillistä muuntajaa? :)

FatDiamond sanoi:
Beach Spikersin PAL version ohjeissa lukee miten saa progekuvan päällä mutta ei toimi, Cube on komponentilla kiinni Panasonicin PT-AE700E tykissä.

Olen miettinyt USA Cuben ostoa, toimiiko se PAL koneen virtalähteellä vai pitääkö hommata jotain välikappaleita?
Ehkä tiesitkin, mutta varmistukseksi muistutus, että proge on jenkki- ja japsipelien ominaisuus, ei sinällään kiinni koneesta. Voit siis pelata noita pelejä progena eurokoneella Freeloaderin avulla, koska sinulla on vanhempi konetyyppi, jossa on tuo digiportti, johon komponentti kytketään. Tietysti aidolla jenkkikoneella on helpompaa, mutta joudut siitäkin etsimään vanhemman mallin, josta tuo portti löytyy.

Hex sanoi:
Ehkä tiesitkin, mutta varmistukseksi muistutus, että proge on jenkki- ja japsipelien ominaisuus, ei sinällään kiinni koneesta. Voit siis pelata noita pelejä progena eurokoneella Freeloaderin avulla, koska sinulla on vanhempi konetyyppi, jossa on tuo digiportti, johon komponentti kytketään. Tietysti aidolla jenkkikoneella on helpompaa, mutta joudut siitäkin etsimään vanhemman mallin, josta tuo portti löytyy.
Olen tietoinen tuosta, en haluaisi swappailla disciä joten mietin Cuben modausta, piirin hinta on kuitenkin 49e ja sillä varmaan saisi käytetyn USA Cuben (+ posti).

Tuli sittenkin ostettua AR kun sai play.comista halvalla.
StarFoxin ja Wave Racen kanssa testannu ja valinnut progressive scannin käynnistyksessä, tykki näyttää 525p...? Eikö sen pitäny olla 480p?

Ylös Bottom