Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cube-pelit Yhdysvalloissa Q1 2002

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
18 Wheeler Pro Trucker / Acclaim (E)
All-Star Baseball 2003 / Acclaim (E)
Bloody Roar: Primal Fury / Activision (T)
Dark Summit / THQ (T)
ESPN International Winter Sports 2002 / Konami (E)
ESPN MLS Extra Time 2002 / Konami (E)
Gauntlet: Dark Legacy / Midway (E)
James Bond: Agent Under Fire / EA (RP)
Legends of Wrestling / Acclaim (RP)
NBA 2K2 / Sega (E)
NBA Courtside 2002 / Nintendo (E)
NBA Street Basketball / EA (E)
NFL Blitz 2002 / Midway (E)
Pacman World 2 / Namco (E)
Rayman Arena / Ubi Soft (RP)
Smashing Drive / Namco (RP)
Spy Hunter / Midway (T)
Tetris World / THQ (E)
Virtua Striker 3 / Sega (E)

--

Tammikuu, Helmikuu, Maaliskuu-akselilla näyttää siis varsin lupaavalta jenkeissä, mutta missä listalta ovat Phantasy Star Online version 2, Eternal Darkness ja Star Fox Adventures?

- Esa

Wau, listassa ei ole yhtään peliä, joka kiinnostaisi minua. Tämmösellä pelilistalla ei kyllä minua Gamecube-leiriin vietellä. Tosin jo julkaistut Super Money Ball, Rogue Squadron ja Smash Bros Melee kyllä kiinnostavat, mutta kolmen pelin takia en kyllä konetta osta (hmm... vai ostanko??).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Tammikuu, Helmikuu, Maaliskuu-akselilla näyttää siis varsin lupaavalta jenkeissä, mutta missä listalta ovat Phantasy Star Online version 2, Eternal Darkness ja Star Fox Adventures?

Hmm... lista ei sinänsä näytä lupaavalta, minua etupäässä kiinnostaneet pelit ovat jo jenkeissä julkaistu (mm. Star Wars: Roque Leader) tai vasta tulossa joskus hamassa tulevaisuudessa (mm. Mariot, Zeldat ja vastaavat)...

Tuosta Star Foxista sen verran ettö eikös sen pitänyt ilmestyä jenkkien Cube-julkaisun aikoihin jo...? (vai sekoitinko euroopan julkaisuun...?) :confused:

Re: Re: Cube-pelit Yhdysvalloissa Q1 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Tuosta Star Foxista sen verran ettö eikös sen pitänyt ilmestyä jenkkien Cube-julkaisun aikoihin jo...? (vai sekoitinko euroopan julkaisuun...?) :confused:

Sekoitit kyllä Euroopan julkaisuun. Nyt saa nähdä, onko peli myöhästynyt vai mitä ihmettä on tapahtunu?

Omasta mielestäni GameCuben julkaisupelit olivat kerrassaan erinomaisia ja ne kelpaavat enemmän kuin hyvin ainakin minulle. Mutta toisaalta taidan katsoa tilannetta Cube-lasien läpi. :cool:

- Esa

Tosiaan, aika kuivalta näyttää. Jo julkaistuista peleistä riittää kuitenkin varmasti iloa pitkäksi aikaa. Olisi silti mukava tietää GCN:n Euroopan lanseerauspelit.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Cube-pelit Yhdysvalloissa Q1 2002

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Luin eräältä sivulta, että SFA: DP ilmestyisi maaliskuun 25. päivänä.

Köyhältä näyttää lista, ei löytynyt yhtään peliä, joka minua kiinnostaa. Mutta jos Star Fox tulee, niin se pelastaa jo paljon. Eternal Darkness on varmasti hyvä peli myös, mutta sen hankkimista on harkittava. Pidän enemmän iloisista peleistä, ja saatta peli olla liian pelottavakin. Mutta jos kyseessä on hyvä peli, niin pitäähän sitä harkita.

Muuten tuo lista tuskin meitä Eurooppalaisia pahemmin liikuttaa, kun tänä vuonna tuli jo paljon hyviä pelejä, ja Cuben julkaisuhan taitaa sekin venyä lähemmäs toista vuosineljännestä. Silloin on parasta tulla lisää hyviä pelejä.

Niin, tuo listahan liikuttaa enemmän jenkkejä ainakin tällä hetkellä, meidän Eurooppalaisten pitäisi saada kaikki GameCuben jenkkijulkaisupelit sekä noita bonuspelejä aikamoinen pino.

- Esa

Minua noi jenkkien listat on siltä osin mielenkiintoisia, että näkee mitä on tulossa, kun ei kaikkea aina itse kerkeä tutkia... :)

18 Wheeler Pro Trucker / Acclaim (E)

huoh.eiks tää peli jätä ketään rauhaan?ensin DC,sitten ps2 ja ny GC. Ihan mukava että firmat julkasee saman pelin monelle alustalle,mutta että tämmösiä arvottomia räpellyksiäkin..
:rolleyes:

Varmasti mahtava kolikkopelinä mutta konsoleilla yhden illan hupi. etenkin ilman rattia.

Ehkäpä heittäisin tästä pelilistasta vielä sellaisen epäilyksen, että siitä varmaan puuttuu Nintendon omat eli 1st/2nd partyjen valmistamat pelit?

Tuamo: 18 Wheelerille tehdään myös jatkoa..

- Esa

SFA

Tässä osoite sivulle, jossa on paljon tietoa kyseisestä pelista (Star Fox...): www.dp-hq.com.

Kiitos Knight hyvästä linkistä, täytyy perehtyä sivuihin tarkemmin hiukan myöhemmin, kun tuo peli kiinnostaa minua aika lailla. :)

Ylös Bottom