http://www.theregister.co.uk/2004/07/30/nintendo_q2_results/
Eli kyllä Nintendolla ihan mainiosti menee.
Eli kyllä Nintendolla ihan mainiosti menee.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Knight sanoi:Paljonko Cuben valmistus maksaa?
keiu sanoi:Tämän jos tietäisikin. Veikkaan että osapuilleen tuon mitä tuo myyntihinta on.
Zos kia cultus sanoi:Itse en ole nähnyt ikinä cuben peli joka maksaisi seitsemääkymmentä euroa![]()
Lapatossu sanoi:No tuota väittämää en kyllä aivan heti usko. Eiköhän tuo myyntihinta kuitenkin koostu muustakin kuin vain osien ja tekemisen summasta. Eivät rahdit, verot ja välittäjien ottamat osuudet ole aivan pieni osa tuosta hinnasta. Enpä tosin usko että Nintendo hirveästi nettoaa per kone, mutta eiköhän laskelmat ole tehty sen mukaan ettei persnettoakaan tule. Ja komponentitkin (ainakin osa) ovat varmasti vaihtuneet halvempiin osiin, joten uskon että nämä 100 euron koneet kosahtavat helpommin kuin ne "ensimmäiset" mallit.
Ainut mikä minua ressaa Cuben kohdalla on se (ja on aina v*tuttanut Nintendon toiminnassa), että esim. nyt Cube maksaa tuon 100 euroa ja pelit uutena 70 euroa. Haloo, pelin hinta on 70 prosenttia itse koneen hinnasta. Tietysti riippuu mistä se peli ostetaan, mutta eiköhän tuollaiset about 7-12 vuotiaat osta pelinsä mitääntietämättömien vanhempiensa kanssa marketeista ja tavarataloista.
-Lasse-
60 euroa pelistä on mielestäni liikaa. Ei tarvisi alentaa kuin 5-10 euroa, niin alkaisi olla jo ihan sopiva. Vain 2 peliä tullut täysihintaisena ostettua, loput tarjouksista tai käytettynä.Jyyki sanoi:Pitäisi ilmeisesti nostaa konsolin hintaa, jotta pelit olisivat halvempia suhteessa konsolin hintaan.![]()
Kyllähän nuo uutuuspelit ovat turhan kalliita konsoleille noin yleensäkin.
Zos kia cultus sanoi:Itse en ole nähnyt ikinä cuben peli joka maksaisi seitsemääkymmentä euroa![]()
Knight sanoi:"Ei noi oo seittemääkybää!!!"
Lapatossu sanoi:No tuota väittämää en kyllä aivan heti usko.
Lapatossu sanoi:Eiköhän tuo myyntihinta kuitenkin koostu muustakin kuin vain osien ja tekemisen summasta.
Lapatossu sanoi:Jotenkin en vaan jaksa uskoa että Nintendo ottaisi takkiin joka koneesta. Mutta jos olette asiasta jostain lukeneet niin kai se sitten niin on.![]()
-Lasse-