Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben aika alkaa olla ohi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FelisLeo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

PeliKuutio sanoi:
Cube ei vetele viimeisiään. Vaikkei julkaisulistassa olisikaan pelejä, niin on silti niin monta jo julkaistua peliä, joita kannattaa ostaa.

Ilmeisesti myöskään NES ei sitten vetele viimeisiään vaan on edelleen elinvoimainen brändi?
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Xbugs sanoi:
Ilmeisesti myöskään NES ei sitten vetele viimeisiään vaan on edelleen elinvoimainen brändi?
Tarkoitin, että GameCubelle on hyviä jo julkaistuja pelejä, joita vielä myydään kaupoissa. Anteeksi mikäli käsititte väärin
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Ei vetele Cube viimeisiään, eikä NES. Niin kauan kun joku niitä pelaa, ne eivät kuole:D
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Draco sanoi:
EIkö ketään kiinnosta Cuben Kirby? Varmasti paras Kirby peli, sitten Superstarin...

Hyvä pointti, en vaan ole kuullut pelistä aikoihin yhtään mitään - onko tämä todella vielä tulossa?

5 Wavebird ei kuulosta ollenkaan pahalta :).
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

ShereKhan sanoi:
Hyvä pointti, en vaan ole kuullut pelistä aikoihin yhtään mitään - onko tämä todella vielä tulossa?

5 Wavebird ei kuulosta ollenkaan pahalta :).

No... En ole varma?
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Super Paper Mario vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Ilmeisesti nyt viitsitään vielä vähäsen panostaa Cubeen, kun niitä voivat sitten pelata tulevat Wiin hankkijatkin.
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Mulla cube aika alkaa vasta alkaa..tänään tilaan ps2:n seuraksi kun kerran niin halvalla saa :) siihen mukaan vielä zelda:windwaker ja muistikortti..Koko revohkan hinnaksi tuli vain satanen ja muutama hilu päälle :cool:
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

I hate to bust your bubble mutta...toihan oli ihan sikakallis :D, paitsi jos oli ihan uusia kaikki osat ja takuut ja muut. Mut ihan sama, koska Cube on tuon arvoinen käytöltään ja Zelda tietysti ihan must-peli. Jos en vielä omistaisi saattasin maksaa vaik 180... :P
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Tuli eilen hankittua Chibi-Robo! ...

Kyllä näitä pelejä löytyy...
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Cuben aika ohi??? Ei todellakaan ole. Kyllä siihen pelejä tulee vielä. Ei cube nyt vielä ole kuollut...
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

[FONT="Times New Roman]Itse ostin Gamecuben vasta reilu kuukausi sitten ja täytyy todeta, että sen olisi pitänyt olla se ensimmäinen vaihtoehto. Olen tähän mennessä omistanut Ps2:n ja Xbox:n. Nyt sitten pakko hankinta on todennäköisesti Wii. Alustana Gamecuben tulevaisuus ei näytä tällä hetkellä lupaavalta, mutta minulla ainakin on aikeissa hankkia sen pelejä vielä lisää, sama sitten pelaanko niitä Wii:llä vai Cube:lla. Postiin saapui nimittäin tänään Eternal Darkness ja Tales Of Symphonia :D [/FONT]
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Enemmän minä cubella pelaan kuin xboxilla tai pcllä. Cubella on vaan yksinkertaisesti parhaat yksinoikeus pelit esim. super smash bros melee ja the legend of zelda: wind waker.
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Cuben aika ei ole edes vielä minun kohdallani alkanut.
Puoliso muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja sinne täytyy ostaa cube ja nippu pelejä :D
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Epäilin tuossa aikaisemmin Cuben aika kuolleeksi alustaksi, mutta se perustui turhan suppeisiin lähteisiin. Löytyihän tuolle vielä sentään enemmän tulevia julkaisuja kuin Zelda ja Lego Star Wars (ja kuka tietää mitä vielä kehitteillä). En kuitenkaan usko, että tulee samanlaista tukea kuin ps1:lle aikoinaan, vaikka ps2 oli jo julkaistu. Kyseinen konsolihan oli sentään muutamassa taloudessa enemmän kuin pelikuutio.
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Kyllä Cubelle kaksi peliä vielä tulee jotka minun on pakko saada. :) Baten Kaitos II ja Super Paper Mario. Wii kyllä pitää saada sittenkun se julkaistaan.
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Larxene sanoi:
Kyllä Cubelle kaksi peliä vielä tulee jotka minun on pakko saada. :) Baten Kaitos II ja Super Paper Mario. Wii kyllä pitää saada sittenkun se julkaistaan.

Super Paper Mariokin siirtyy Wiille, ainakin NintendoFinnin uutisen mukaan. Eli enään yksi peli Cubelle jäljellä. :) Tai oikeastaan kaksi, jos ostaa sen Zeldan Cubelle.
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Valitettavasti keskiviiva on jo ohitettu, eikä superhuippupelejä ole kovinkaan paljon tiedossa. Uutta Zeldaa on kai tulossa, mutta siihen se jääkin.
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Pikkuhiljaa kyllä .. kyllähän Cubella vielä pelailee kun Wii julkaistaan, mutta mitä järkeä kun kerran Wiillä voi pelata myös Cuben pelejä. Harmi sinänsä että Zelda julkaistaan myös Wiille, koska nyt minulla ei ainakaan ole mitään syytä Cubella Wiin aikoihin pelailla.

Tällä hetkellä menossa Fire Emblem: Path Of Radiance, mikä on kyllä loistava peli. Pitäisi vielä japskiropet (Tales, Baten Kaitos) ehkä tarkastaa, mutta siihen ne pelit jäävätkin mitkä kiinnostaisivat ja mitä ei ole vielä tullut pelattua läpi. Tsemppasin ja pelasin viime vkl Metroid Prime 2:nkin viimein läpi (ärsyttävän vaikea viimeinen pomo).
 
Vastaus: Cuben aika alkaa olla ohi?

Se on ollut ohi jo pitkän aikaa. Useampiakin Nintendon omia projekteja on siirretty Cubelta Wiille, joista viimeisimpinä voinee mainita Kirbyn ja Super Paper Marion, ja viimeinen isku tuli, kun Twilight Princessin pääpaino siirrettiin lopulta Wii-versioon Cube-version sijaan. Kyseistä peliähän ei minun tietääkseni edes julkaista GC:lle Euroopassa, tai näin jossain vaiheessa huhuiltiin.
 
Ylös Bottom