Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben ei-"lastenpelit"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: NO ON JA PALJON

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Niin tuleehan niitä 0, 1, 2, 3, 4 ja cloud veronica. Noista siis 4 ja 0 on aivan uusia pelejä! Olenko nyt oikeassa?

No Cloud Veronica on Code Veronica, mutta muuten olet kyllä ihan oikeassa.

Resident Evil tulee ensin, Resident Evil Zero ja 2 seuraavat perästä, sen jälkeen tulevat Code Veronica ja RE 3: Nemesis ja loppujen lopuksi saapuu Resident Evil 4.

Näistä Resident Evil 2, 3 ja Code Veronica ovat suoria käännöksiä, originaali Resident Evil on pistetty suurimmaksi osaksi uusiksi ja RE Zero ja Resident Evil 4 ovat kokonaan uusia pelejä.

Tällänen tietopaketti.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Juoni? Pitääkö kaikissa hauskoissa jutuissa olla juoni???
Fiilis on tärkeintä. Jos mä juonta haluan, niin luen kirjan.

Ei juonta -> ei motiivia pelata -> hauskan pelattavuuden tekniikka demo; ei jaksa oikeen innostaa. Vaikka mielipidehän tämä on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

Ei juonta -> ei motiivia pelata -> hauskan pelattavuuden tekniikka demo; ei jaksa oikeen innostaa. Vaikka mielipidehän tämä on.

Jälleen kerran riippuu ihan pelityypistä. Esim. autopeleihin tuskin vaaditaan juonta, mutta rooli- ja seikkailupelit voivat olla näin esimerkkinä asia erikseen.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Jälleen kerran riippuu ihan pelityypistä. Esim. autopeleihin tuskin vaaditaan juonta, mutta rooli- ja seikkailupelit voivat olla näin esimerkkinä asia erikseen.

- Esa

No eipä auto- tai urheilupelit ole minua koskaan kiinnostaneetkaan. Ja auto- ja urheilupelithän ovat vain ohjailua, kuten tuossa ketjussani mainitsin. En siis tarkoita, että ne olisivat huonompia tai jotain, mutta ne eivät vain ole minun teekuppini.

Nintendo on pääsyt nyt osittain "lapsi konsoli" imagostaan, mikä oli pitkälti N64:n epäonnistuneen markkinoinin ja huonojen/ lapsellisten sekä suppean pelivalikoiman syytä.Nyt on uusi aika ja Nintendo hakee uskottavuutta Cubelle. Markinointi on ollut hyvää
ja pelitalojakin on tullut lisää tukemaan Nintendoa. Mainonta on suunnattu vanhemmille mainoksista päätellen. Nintendolle onkin tulossa paljon ns. ei-lasten pelejä. Niistä mainittakoon Eternal Darknes ja Resident evilit 0-4 (1-3 nähty konsoleilla jo ennenkin).
Lisäksi Nintendolle tulee kattava valikoima urheilu- ja ns. nuorten pelejä esim Haukka3 ja Spiderman. Nintendo ei siis enää ole pelivalikoimastaan päätellen pelkästään lasten konsoli.

:rolleyes:

tai ehka kaikki ei yksinkertaisesti pida niinsta arsyttavasti aanista mita mario paastelee tai juoni joka on olematon

Kerrohan minulle muutama peli (vaikka neljä) missä olisi oikeasti toimiva ja mielenkiintoinen juoni. Unohda seikkailupelit.

Onko se mielestäsi hyvä juoni, että koe epäonnistuu ja tehtävänäsi on pelastaa maailma? Tai paha voima on herätetty ja sinä olet maailman ainoa toivo? Peleissä harvoin on mielenkiintoista juonta, mutta Mariot perustuvat siihen samaan juoneen mihin niin moni muukin peli. On hyvä ja paha, "prinsessä" kadonnut/kaapattu, pelasta maailma ja prinsessa. Eikä sen mielenkiintoisempaa juonta ole oikeasti vastaan tullut, peli on eri asia kuin elokuva.

Mutta onhan se totta, että kaikki eivät voi pitää tasohyppelyistä ja Mariosta, mutta ne eivät mitenkään ole "lastenpelejä". Ehkä korkeintaan liittyvät lapsiin siinä, että heitä viihdyttävät hauskat asiat, teinejä väkivalta ja virtuaalitissit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rugueux

Kerrohan minulle muutama peli (vaikka neljä) missä olisi oikeasti toimiva ja mielenkiintoinen juoni. Unohda seikkailupelit.

Mielestäni kaikkien aikojen paras juoni on Baldur´s gatessa. Pelin juoni oli todella ovela ja kokoajan piti jatkaa pelaamista sen takia, että saisi tietää mihinkä se kaikki johtaa. Tämä kyllä varmaankin lukeutuu mielestäsi seikkailupeleihin, mutta silti. Planescape Tormentissakin juoni oli melko hyvä vaikkakin siinä oli selvästi haettu BGaten tyylistä juonta. Baldur´s gaten tyylisessä pelissä juonen täytyykin olla hyvä, mutta mielestäni jossain Mariossa tai sen sellaisessa juoni ei ole se tärkein. Luigi´s mansionin juoni oli pelastaa Mario ja silti se oli yllättävän hyvä peli.

No minä olen sitä mieltä ,että GAME CUBElle ei ole lasten pelejä

Katoppa. Itse Mahtava Kuutio on saanut sielun ja tullut tänne keskustelemaan! :eek:

Saisinko esittää Sinulle pari kysymystä?:
1. Miltä tuntuu paljastaa itsensä Euroopassa?
2. Kuumenetko helposti, jos sinua käytetään liian kauan?
3. Minkä pelin otat mieluiten sisääsi? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Nintendo on pääsyt nyt osittain "lapsi konsoli" imagostaan, mikä oli pitkälti N64:n epäonnistuneen markkinoinin ja huonojen/ lapsellisten sekä suppean pelivalikoiman syytä.Nyt on uusi aika ja Nintendo hakee uskottavuutta Cubelle. Markinointi on ollut hyvää
ja pelitalojakin on tullut lisää tukemaan Nintendoa. Mainonta on suunnattu vanhemmille mainoksista päätellen. Nintendolle onkin tulossa paljon ns. ei-lasten pelejä. Niistä mainittakoon Eternal Darknes ja Resident evilit 0-4 (1-3 nähty konsoleilla jo ennenkin).
Lisäksi Nintendolle tulee kattava valikoima urheilu- ja ns. nuorten pelejä esim Haukka3 ja Spiderman. Nintendo ei siis enää ole pelivalikoimastaan päätellen pelkästään lasten konsoli.

Toivottavasti noissa uusissa Reseissä on edes vähän vaivauduttu kehittämään systeemiä eteenpäin. Aika saman jankkauksen tuntuista alkoi olla parin ekan jälkeen.

Menee nyt nämä fiilikset vähän ylös alas ton GC:n suhteen...
Toisaalta varmasti ihan hyviä juttuja tulossa kohtuu tasaiseen tahtiin...toisaalta PS2:lle tippuu myös niin paljon laatukamaa että en tiedä viitsinkö ostaa. Täytynee nyt vielä malttaa ja katsoa. Mulle kelpaa GC:lle just vähän eri tyyppiset pelit, kuin mitä PS2:lle tulee. Siksi se on kiinnostavampi kuin XB. Mielestäni, jos kaipaa sen linjan tuotantoa, kuin mitä PS2:lla jo on, ei kannata satsata GC:hen. ( Siis auto-, tappelu-, fudis-, yms. pelit )

Tästä tuli nyt vähän negatiivinen ton alkuinnostuksen jälkeen. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan...

Cubelle tulee monta hyvää ns:isojen poikien peliä.
esim perfekt dark, Re, ressat 0-4. meteroid.

Ylös Bottom