Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben ennakkotunnelmat

Gamecube mainos...

Jos joku sattui eilen katsomaan Star Gatea kolmoselta, niin mainoskatkolla saattoi nähdä aivan uuden cube-mainoksen. (Tai uuden ja uuden-> en tiedä onko tää traileri jo netissä pyöriny...)

Ja mainoshan oli vallan tyylikäs. Siis visuaalisesti todella hieno ja musiikkikin oli hyvää. Tuli semmonen olo, et cube tänne ja heti. Mainos oli selvästi tehty vanhemmalle kohderyhmälle, kuten esitysajastakin saattoi päätellä. Mainos oli kyllä hypetysmainos, mutta tollasia nintendo just nyt kaipaakin.

Ennen olen ihaillut PS:n hienoja mainoksia ja katsonut säälien nintendon räpellyksiä, mutta en enää. =)
 
Jeps. Nintendo on alkanut mainostaa aivan erilailla, kun ennen. Tuo kyseinen mainos on jo muutaman viikon ajan pyörinyt MTV:llä useamman kerran päivässä. Sekin oli hauska huomata, että tämän kuun pelit-lehden mukana tuli levy joissa oli pelivideoita ja samassa lehdessä oli Gamecube mainos.
 
Heh no ilman tuota mainostakin joka eilen tuli (siis keskiviikkona) niin on minulla tässä sellainen olo että cube tänne heti eikä enää kuin 8 päivää jipii :)
 
Höh...

EN sitten ole Cuben mainosta nähnyt viekäkään vaikka kuinka olen TV:tä seuraillut :mad:! Pitänee kummiskin seurata vielä ahkerammin ;)
 
No voi hemmetti, katsoin stargåten mutta en sitä mainosta huomannut :(
Taisin selailla muita kanavia juuri silloin

Noh, enköhän mä sen vielä nää.. luultavasti alkaa pyöriä aika ahkeraan
 
Täytyy tosin muistaa että samat mainokset eivät välttämättä pyöri eri puolella suomea samaan aikaan. Esim. mitä järkeä olisi mainostaa oululaista paikallis firmaa pääkaupunkiseudulla ja päinvastoin?

Tosin nyt onkin kyse konsolista, ei firmasta...
 
Voi olla ettei korvessa näytetty ollenkaan. No kuitenkin, tuo on sama mainos mikä jenkeissä pyöri ennen cuben julkaisua.
 
Oliko se mainos semmoinen, jossa oli ihmisiä kuutioiden sisällä? No semmoinen tuli ainakin elokuvissa, kun tänääm kävin. Katoin gaten eilen, mutta en mainoksia...
 
Viime hetken tiedustelu

Tehdäämpäs viime hetken tiedustelu mitä porukka on ostamassa ja fiilikset ennen GC tuloa
Kouluarvosana GC ennen sen tuloa: 10!!! :) (antakaa tekin)
Laskekaa aina keskiarvo niin saadaan sekin mukaan
Tällä hetkellä: 10
 
Re: Viime hetken tiedustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Turambar
Tehdäämpäs viime hetken tiedustelu mitä porukka on ostamassa ja fiilikset ennen GC tuloa
Kouluarvosana GC ennen sen tuloa: 10!!! :) (antakaa tekin)
Laskekaa aina keskiarvo niin saadaan sekin mukaan
Tällä hetkellä: 10

10 tietty. Heh. Tällä hetkellä ka on 10:D
 
Ylös Bottom