Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben lätkäpelit + pelit muutenkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

achiim

Member
Lainasin kaverilta NHL 2003:n ja pelasin sitä hetken. Hain kaupasta sen kummemmin pohtimatta tai kokeilematta NHL 2K3:n ja pitää kyllä sanoa että ei ole EA:n lätkästä vastusta Segan kiekolle. On se sääli jos Segan lätkäpelejä ei enää tulla näkemään Cubelle, sen verran kelpo peli tuo 2K3 on.

Piru vaan, nyt kun tuo 2K3 tuli hommattua, meni taas reisille pelisuunnitelmat. Kun joskus ostin Super Mario Sunshinen, jäi se kesken kun tuli Eternal Darkness, joka jäi kesken kun Metroid Prime ilmestyi, joka jäi kesken kun Zelda tuli, joka jäi kesken kun Burnout 2 julkaistiin, joka jäi nyt kesken kun Stanley Cup on vielä voittamatta.

Pitää kyllä sanoa että vaikka mikä irvileuka Cuben pelitarjontaa haukkuisi, pistän kyllä kapuloita rattaisiin. Cubella on niin pirusti pelattavaa ettei siihen yksi kesäloma ja viikonloput riitä. Hyvä niin!

Ai niin, N64:llä on vielä Mario64, OoT ja 007:Goldeneye kesken eikä GBA:n Metroid Fusioniakaan ole vielä pelattu läpi. Tarjontaa piisaa. :)

Sanos muuta. Meikäläisen yleissivistyksessä ammottaa Wind Wakerin mentävä aukko. GameCuben pelitarjonta on mukavasti jäsennelty, Nintendoon voi yleensä luottaa. Pelit tosin on paras pelata heti alta pois jottei jää rästiin. Sitten kun tulee vielä näitä kivoja pikkupelejä tyyliin Ikaruga sun muut.

NHL 2K3:a olen pelannut siitä asti kun sen Xboxille hankin ja olen viihtynyt irtomatsien parissa sen verran hyvin, ettei kauttakaan ole tullut kunnolla aloitettua.

Mulla taas on Metroid Primen mentävä aukko. Oikeastaan en ole muuta peliä pelannut Cubella läpi kuin Burnoutin ja Luigi's Mansionin. Resident Evil, Eternal Darkness ja monet muut ovat jääneet pelaamatta läpi ennen kuin olen ne myynyt. No nyt on Zelda työn alla ja SMS:kin odottaa pölyttyneenä pelaamista, mutta kun tulee Cubelle sen verran tiuhaan tahtiin noita pelejä niin eihän sitä millään ehdi jokaiseen keskittyä. Pitäähän sitä kesällä muutakin tehdä kuin pelata :)

Ylös Bottom