Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben "Päivitys"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Raza

New Member
Semmonen kysymys tuli mieleen, että ei kai cubea joudu samalla tavalla "päivittämään" ku N64 joutu. Oli meinaan todella mukava huomata, kun menin ostamaan aikoinaan Zelda: Majoras maskia, niin että ois pitäny ostaa se saa***an lisämuistipalikka kanssa. Eli pelille ois tullu tuplahinta. Arvatkaa vaan jäikö kauppaan. TÖRKEETÄ!

No ei nyt ihan tuplahintaa, ja sen muistipalikankin taisi aikoinaan saada joidenkin pelien mukana. Sehän on vähän sama juttu kuin jonkun verkkoadapteria vaativan nettipelin kanssa, ei vain toimi ilman mutta turha siitä on valittaa. Vastauksena kysymykseesi, tuskinpa Cubelle ainakaan ihan lähiaikoina moista lisämuistia/updatea tulee, vaikka se mahdollisuus onkin käsittääkseni jätetty.

Eipä N64:lle loppujen lopuksi ollut tuota muistia VAATIVIA pelejä kovinkaan paljoa, ja muutenkin tuon lisämuistin pitäisi kuulua jokaisen kunnon N64-pelurin repertuaariin.-

Viimeiset 5 peliä mitä N64:lle tuli vaativat tuon palikan? Ei kovin montaa mielestäni. Sitten sehän oli ihan hemmetin halpa, tosin suomen pelikaupat ottivat siitä ihan hullun katteen. Itse olin alan liikkeessä tuolloin töissä ja varsinkin tarvikkeina maksoivat sisään mitättömän vähän. Tuli katetta. Paaaljon.

Vähän niinkuin tuo PS2n kovalevy nyt. FFXI vaatii sen ja hinta ei ole niinkään edullinen.

edit: XI! XI!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Viimeiset 5 peliä mitä N64:lle tuli vaativat tuon palikan? Ei kovin montaa mielestäni. Sitten sehän oli ihan hemmetin halpa, tosin suomen pelikaupat ottivat siitä ihan hullun katteen. Itse olin alan liikkeessä tuolloin töissä ja varsinkin tarvikkeina maksoivat sisään mitättömän vähän. Tuli katetta. Paaaljon.

Vähän niinkuin tuo PS2n kovalevy nyt. FFX vaatii sen ja hinta ei ole niinkään edullinen.

taidat tarkoittaa FFXI? :)

Ylös Bottom