Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben tilttaaminen?

FelisLeo

Gamereactor
Miten usein teidän Cubenne pelin aikana tilttaa?

Minulla on vuoden aikana Kuutio tiltannut muistaakseni kolme kertaa ja niistäkin kaksi pelatessani Mortal Kombatia. Ensimmäinen kerta oli järkytys, kun on aina elänyt siinä pilvilinnassa, että eiväthän konsolit koskaan kaadu.

Tilttaaminen taitaa kuitenkin johtua enemmän pelin mahdollisesta solmuun menemisestä kuin itse Kuutiosta?
 
Muistaakseni ainoastaan kerran on Cube tiltannut Metroid Primeä pelatessa, ellei PSO:n nettipelauksia oteta huomioon.
 
Yhden kerran on tiltannut, kun pelasin Zelda Collectors Editionin Majoras Maskia. Sekin johtui itse pelistä, eikä koneesta, koska Majoran Clock Tower kaupunki kenttä pätkii muutenkin.
 
Ostin Cubeni Huuto.netistä yli vuoden vanhana. Tilttailee toisinaan, ehkä pari kertaa kuussa. Satunnaisen tilttailun lisäksi Cubeni naksahtelee kummallisesti. Siitä ei ole tosin mitään näkyvää haittaa ollut.
 
Minullakin naksahtelee silloin tällöin, mutta se taitaa johtua lataamisesta ja sen levyn pyörittämisestä.

Pari kertaa kuussa tilttaaminen kuulostaa jo pelottavalta...
 
Niin, siitähän se naksahtelu johtuu. Parilla kaverillani Cube ei kuitenkaan naksahtele latausten aikana. Mistähän tuo saa alkunsa?

Ei tuo pari kertaa kuussa paha ole. Koskaan ei ole osunut sillä tavalla ikävästi, että olisin esimerkiksi pelannut Metroid Primeä kolme tuntia tallentamatta. Hermot ovat siis säästyneet.
 
Muutama päivä sitten kuutio jumahti ensi kerran :( Toivottavasti tilttailut pysyvät näin harvassa (1/6kk) tai vielä parempi jos ei jumitu enää ollenkaan :)

N64 ei ole muistaakseni kertaakaan tiltannut.
 
Kerran on tiltannut Soul Calibur kakkosen kohdalla kun tein jonkun ihmecombon, vaikka peli oli jo loppunut. Ja olen omistanut Cuben 12kk, joten ei tuota kovin usein tapahdu...
 
Paristi tiltannut NBA street vol.2:sen äärellä. ruutuun tulee pelin oma virheilmoitus että voiko tätä tilttaamiseksi sanoa?
 
Itse ostin uuden cuben missä oli tämä uusi zelda paketti, niin muistaakseni koneeni tilttaili 7 kertaa yhteensä sen aikana kun pelailin zeldaa sen jälkeen on ainoastaan bloodomen 2 tiltannu 2 kertaa, mut sit nuhtelin konetta niin ei ole sen jälkeen tilttailu:cool:
 
Minun cubeni ei ole tiltannut kuin yhden kerran:) Ja se tapahtui kun pelasin NFSU:ta ja kun ajoin maaliin nii kuului kamala ääni ja se jumi siihen.
 
Ei tilttailuja minullakaan. Cuben olen omistanut puolisen vuotta.

Suunnilleen samana aikana omistamani Apple iBook on kaatunut kerran, joten varsin vakaa laite on sekin. Toki laitteiden ohjelmistoissa on jonkin verran eroa...
 
Liian monta tilttiä. SMB2 ei edes suostunut toimimaan - peli toimi moitteetta uuden omistajan mukaan. Onneksi suurinosa tiltttailuista on käynyt Zelda Collector's Discin kanssa, joka on käännöstyöltään täysi susi Majora's Maskin osalta (sen kanssa ainoat ongelmat).
 
On tiltannu ainaki 5 kertaa. Aina kun pelaan pro rallya ja aina samassa kohassa. Liekkö pelissä vikkaa:confused: Don't know, don't care!
 
Ylös Bottom