Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

cubessa vikaa mitä tehdä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janner1987
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

janner1987

New Member
Kun pistää koneen päälle niin se menee sinne muistikortti valikkoon ja sanoo että "no disk" mitä tehdä ????:confused:

Jos takuu ei oo voimassa niin varmaankin joutuu ostaa uuden. Niin minä tein kun kävi sama homma.Muistaakseni Nintendolla oli vain puolen vuoden takuu,mutta vuoden verran kai niiden pitäisi korjata hajonneet konsolit(hämärä mutu muistikuva, vai oliko se xbox jolla oli jotain tämmöstä juttua).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Jos takuu ei oo voimassa niin varmaankin joutuu ostaa uuden. Niin minä tein kun kävi sama homma.Muistaakseni Nintendolla oli vain puolen vuoden takuu,mutta vuoden verran kai niiden pitäisi korjata hajonneet konsolit(hämärä mutu muistikuva, vai oliko se xbox jolla oli jotain tämmöstä juttua).

Takuu on vain virhevastuulain päälle myyjän tai maahantuojan antama vapaaehtoinen lisäetu. Virhevastuulaki edellyttää tuotteen toimivan siltä odotetun eliniän verran. Pelikonsolia ostettaessaan asiakas odottaa sen toimivan hyvinkin 3-4 vuotta. Jos Cube on alle kaksi vuotta vanha, niin myyjäliike tai maahantuoja saavat maksaa ainakin osan sen korjauskuluista tai tulla reilusti vastaan uuden Cuben hankintahinnassa. Esim. huonosta laadustaan tunnetun PS2:n rikkoutuessa voit ostaa uuden maahantuojalta alennettuun hintaan (olikohan 140 eur).

Mikäli laite on alle 6 kk vanha katsotaan lain mukaan virheen olleen laitteessa jo myyntihetkellä ja sen korjauskustannukset on korvattava asiakkaalle täysin (mukaanlukien huoltoon kuljetuksesta aiheutuneet kustannukset), oli takuuta tai ei.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan janner1987
onko se nyt varma sitten että tolla aineella uskaltaa mennä lukijaa suoraan puhdistamaan ?
Aivan varmaa. Isopropanoli on nimenomaan muovien puhdistukseen sopivaa tavaraa, jolla voit sitten putsata niin lukupäät, cd:t, dvd:t kuin cuben pelitkin. Ei jätä jälkiä eikä sulata muovia. (Itseasiassa useimmat cd:n puhdistusaineet yms. on juurikin samaa tavaraa, kovemmalla hinnalla vain...)

Itseasiassa itse en lukupäätä uskaltaisi millään muulla aineella puhdistaakkaan!

Ite oon putsannut pleikkarin(2) lukupäätä mm. ginillä ja votkalla,
kun ei isopropanolia ollut kaapissa, muuta alkoholia kylläkin!
Hyvin on pleistasuun toiminut käsittelyn jälkeen.

No hyvä jos toimii... Etanoli saattaa kyllä tehdä muoville hallaa, että itse en välttäättä viinaa tuhlaisi noin ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jar
Ite oon putsannut pleikkarin(2) lukupäätä mm. ginillä ja votkalla,
kun ei isopropanolia ollut kaapissa, muuta alkoholia kylläkin!

Pidän kyllä konsoleistani, mutta en sentään koskaan ole yrittänyt juottaa niitä känniin. :D Paljon on näköjään jäänyt minultakin tekemäti.

Ylös Bottom