Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

D & D Heroes!

Sarine

New Member
Itseäni on kyseinen peli on kiinnostanut jo siitä lähtien kun sain tietää että tälläinen peli on tekeillä, ja kyllähän tämä tietenkin tyydyttää nälkää kun odottaa Dark Alliance 2:sta.

Pelissähän voi pelata 4 pelaajaa samaan aikaan, ja peliin mukaan tuleminen kesken pelin on kuulemma erittäin helppoa. Peli ei varmastikaan loista yksinpelinä, mutta kun porukkaan tulee pari ohjainta mukaan niin johan rupeaa olemaan hauskaa.

Onhan peli saanut ihan hyviä arvosteluja, mutta ei ihan päästä Dark Alliancen tasolle, muistaakseni.

IGN

Ja

GameRankings

Ihan hyvältähän peli näyttää, ja on ensimmäisen odotuslistallani.
 
Ny tuli peli tilattua konsolinetistä. Olenko tosiaan ainoa joka aikoo ostaa tämän pelin? Voi heesus sentään jos näin on..
 
Eipäs tullut tänään vielä (en ole kovin pettynyt) vaikka ilmestymispäivänä peli yleensä pitäis tulla. Eivät varmaan ole saaneet sitä vielä kun ei kotisivuilla ole ollut mitään ilmoitusta..Odotetaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Jepjep, kunhan nyt seuraavan viikon aikana tulisi niin ois jotain co-op pelattavaakin. :)

Lähetin sähköpostia niille johon ne vastasi että tän viikon perjantaina pitäis julkaista peli (julkasu oli siirtyny), perjantaina pitäis tulla postilaatikkoon (7.11).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Lähetin sähköpostia niille johon ne vastasi että tän viikon perjantaina pitäis julkaista peli (julkasu oli siirtyny), perjantaina pitäis tulla postilaatikkoon (7.11).

Julkaisu todennäköisesti siirtynyt: 14.11.
Ikävä kyllä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Mistäs olet tollasta lukenut? Voi perse jos noin käy :(
Lehdistötiedotteesta luin itse ja näin on asian laita. Eli julkaisu tapahtuu näillä näkymin 14. päivä.
 
No niin aamulla se sitten tipahti postilaatikkoon ja kohta sitä ehtii jo pelailemaankin hieman. Mielipiteet siis luvassa jokusen tunnin kuluttua. ;)

EDIT: Nyt peliaikaa on aikaa hieman yli 3h ja eteneminen on sujunut ihan mukavasti wizard:lla hard vaikeustasolla, mutta nyt itse asiaan.

Pelissä näin pikaisen "katsastuksen" perusteella tuntuu olevan ihan mukava määrä varusteita, sekä erilaisia kykyjä/taitoja/taikoja. Kontrollitkin ovat suunniteltu hyvin, sillä ne oppii todella nopeasti ja ne ovat sijoiteltu hyvin ohjaimelle
( ainakin jos käytössä on Controller S ). :)

Pelin graafinen puoli on kohtalainen ja suhteellisen lähellä BG: Dark Alliancea. Hahmojen malleissa sekä tekstuureissa olisi parantamisen varaa, mutta valaistus- ja taikaefektit ovat puolestaan tehty hyvin. D&D Heroes yllätti hieman negatiivisesti sillä, että ruudunpäivitys laskee muutamilla alueilla usein vaikka ruudulla ei olisikaan montaa hahmoa näkyvissä, saa nähdä kuinka suureksi ongelmaksi tämä muodostuu sitten co-op peleissä.

Pelin soundtrack on suhteellisen keskitason teokseksi luokiteltava eli muutama hyvä kappale löytyy ja niitä kuunteleekin mielellään, mutta sitäkin enemmän huonoja. Valitettavasti useimmiten musiikki peittyy täysin taistelun ääniin ja välillä tuntuukin siltä, että taustalla ei olisikaan musiikkia ollenkaan.

D&D Heroes lieventää mukavasti co-op hack 'n slash nälkää seuraavaa Hunteria ja Dark Alliancea odotellessa, jos pelille pitäisi joku arvosana antaa ainakin näin alun perusteella sijoittaisin sen noin 8+:n tienoille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itsekin sain eilen aamulla, kouluunkan en sitten mennyt vaan pelasin 09.00-18.40 välisen ajan putkeen figherilla (lvl26). Luupaikassa ollaan. Peli on tuntunut paljon paremmalta kuin dark alliance, tietenkin, kirjottelen myöhemmin lisää kun oon pelannu pelin läpi, eli kohta puoliin :).

EDIT: Siis kyllä toi Hunterin voittaa mitenpäin vaan, minun arvosana menee lähemmäks 10.
 
Eilen tuli pelattua läpi. Normal vaikeustasolla aloitin, joten peli oli aika helppo, kaikki lopparit meni suunnilleen kuolematta paitsi jäämato ja sitten suuri pahis itse. Peli tuntuu yllättävän helpolta, kun vertaa dark allianceen. Varsinkin kun aloitin uuden pelin hard vaikeustasolla niin viholliset kuolevat ensimmäisestä osumasta, samalla hahmolla siis pelattaessa (lvl 32). Mitenkäs tämän nightmare tason saa avattua?? Pelasin pelkän lopparin läpi hardilla mutta en saanut sitä avatuksi, joten koko peli pitää varmaankin pelata läpi.

Tosiaankin fps tippuu hieman kun zoomaa kameran ihan ylös jossain suurilla alueilla, mutta siitäkin pääsee kun zoomaa lähemmäksi hahmoa. Muutenkin zoomi on hyvä lisä tähän peliin, näkee taistelut/viholliset läheltä mutta samalla tietenkään ei näe kauas mistä sinua ammutaan nuolilla.

Tuo musiikin keskitasous ei minua huolestuttanut ollenkaan, koska en paljoa sitä kuunnellut kun cd-soittimessa oli jotain parempaa.

Kyllä grafinen puoli minusta hyvää on, mutta erilaista kuin dark alliancessa, paljon "kovempaa" tyyliin newer winter nights, eikä ihan niin pehmeätä kuin dark alliancessa, mutta hyvää kuitenkin. Varsinkin loitsu efektit ovat hienoja!

Näppäimet oppii ensimmäisen 10minuutin sisällä, erittäin helposti. Komboja ja muita skillejä voi käyttää vaivattomasti. Action menun hidastuminen avattaessa on myös hyvä idea, tämänkin saa pois päältä haluttaessa.

Kaverin kanssa alettiin pelata co-oppina, kyllä se sitten mukavaa. Pelistä saa paljon enemmän irti kaverin kanssa kuin yksin. Ruudunpäivitys on ihan samanlaista kuin yksinpelissäkin.


Hyvät/Huonot puolet:

+Esineitä/skillejä paljon
+Soul shardit ja aseen kehittyminen
+Co-op pelaaminen
+Lopparit
+Hauskaa

-Lyhyt
-Ruudunpäivitys tahmaa välillä
-Helppo
-Ei bonus hahmoja

Hyvä hack 'n' slash peli jota jaksaa pelata yksin tai kaverin kanssa.
 
minäkin olen nyt rekisteröitynyt tänne että pääsee sarinen kanssa fiilisteleen heroesia ja bgda2:ta... bgda2: odottelen ihan pirun paljon mutta lykkäys vituttaa... pitää pelata heroesii sen aikaa että se ilmestyy...:)
 
:D

Onkohan tuossa heroesissa joku bugi? Meinaan ketuttaa kun en ole saanut vielä nightmare tasoa vaikka olen pelannut pelin läpi normalilla ja hardilla, nightmare taso pitäis aueta kun pelaa pelin läpi normalilla. Pitää kait sitten turvautua huijaamiseen tässä tapauksessa, vaikka yleensä paheksun tällästä :(
 
Ylös Bottom