Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Junnuuu

New Member
Täällä sovitaan meidän matseista ja helpoin tapa hoitaa varmaan on että aina kun on matsi niin sovitaan täällä hieman ajankohtaa.

EDIT: Niin kunhan ei oo CG:ssä matsia sovittuna

Jotenka [LICK], koska olette valmis pelamaan meitä vastaan? Me perjaatteessa voidaan joka päivä siinä 17-22.00 pelata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Eli [Da] vs [LICK] pelataan Perjantaina klo 19.30.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Ei ole täysin varmaa vielä jos minä en pääse niin siirretään lauantaille jos pääsen niin siltikin 20.30 ois parempi. Melko varmasti matsi sopii meille se 20.30. Akke kuittaa:)
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Ei ole täysin varmaa vielä jos minä en pääse niin siirretään lauantaille jos pääsen niin siltikin 20.30 ois parempi. Melko varmasti matsi sopii meille se 20.30. Akke kuittaa:)


No kyllä se on varmaa mikä on sovittu jo. Eli peli on 19.30 perjantaina.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Ei ole täysin varmaa vielä jos minä en pääse niin siirretään lauantaille jos pääsen niin siltikin 20.30 ois parempi. Melko varmasti matsi sopii meille se 20.30. Akke kuittaa:)

Toi ei ainakaan käy kun klo 21 on CG matsi.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Eiku hetkonen meille löytykin sijainen niin voidaan pelata sitte 19.30.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Eli t|C koskas saatais toi meiän peli pelattuu? Tiistaista lähtien käy aika varmaan joka päivä 17-21 5vs5 tai 6vs6 ei välii kunhan sovitaan ajoissa miten pelataan. Huomenna varmaankin kävis 18.00 meille hyvin. Tai sanokaa jotain aikoja nii sovitaan niistä
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Niin siis Chaos olisi ihan hyvä jos joku teistä sanoisi jotain jotta tiedetään vähän koska pelataan. Viikonloppuna monilla on menoja joten vastatkaa tähän tai mun psn viesteihin, kiitoos.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Pystyisittekö pelaa nyt tänään? Vaikka heti ja 5vs5 jollette saa kuutta
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Pystyisittekö pelaa nyt tänään? Vaikka heti ja 5vs5 jollette saa kuutta

Ei saada porukkaa tänään mulla on harkat ja muut on ties missä viikonloppu on meille kaikista paras...
Tänä viikon loppuna mä en kyl pääse pelaan ku lähetää perjantain kuortaneelle harjotusturnauksee...

Mut mut pe-su on meille paras
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Team Chaos! Onnistuisiko meidän matsi tänään? N Klo 20.00--> voitais alotella? Laitoin kyselyä menemään meidän foorumille, eli ne ole vielä 100% varma, että saamme rosterin kasaan mutta olen kuitenkin melko varma. PS: Junnu ei ole paikalla, joten siihen ei kannata ottaa yhteyttä tänään.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Pelataan silloin. 5 v 5 jos jompikumpi ei saa pelaajia??
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

En vielä uskalla sopia mitään, koska meiltä on tähän mennessä saatu vasta kolme varmaa pelaajaa. Mutta mä pommitan noita meidän jätkiä viesteillä ni eiköhän me saada matsi aikaan! Ilmottelen tähän ketjuun heti kun tiedän saammeko pelaajia tarpeeksi. Luultavasti joudutaan pelaamaan 5v5, kai se sopii teille? Ode lisää mut vaikka PSN-frendeihis jos on jotain kysyttävää, mut saa tällä hetkellä paremmin sieltä kiinni.
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

Chaos, koska pelaillaan? Muistaakseni teille ei käynyt viikolla hyvin joten sunnuntai sitten pelaillaan vai. Meillä varmaan sopii oikeastaan aina 5vs5 mutta olisi niistäkin sitten hyvä sopii vähän ajoissa. Joten laittelkaa jotain aikoja mitkä sopis niin katotaan niistä sitten vähän :)
 
Vastaus: [Da] Da Clan Liiga matsien sopimiset

No tällä viikolla käy viikollakin.. Torstai ei käy mulle, mutta ehkä perjantaina? Tai huomenna
 
Ylös Bottom