Viralliset sivut: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gwzj/index.html
Ainakin japanissa tulee myyntiin myös bundle, jossa on mukana DDRwM-matto:
Ainakin japanissa tulee myyntiin myös bundle, jossa on mukana DDRwM-matto:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oxar sanoi:Mutta minun ostos listalleni tämä tuskin pääsee johtuen jo omistamastani pädistä joka on varmasti x kertaa parempi kuin tuollainen matto.
Tonppa sanoi:Mitä helv... sä oikein selität? Tanssitko pädin päällä? Onnea sulle.
kaba sanoi:Arcade-maisia "metallimattoja" sanotaan padeiksi, koska ei ne mitään mattoja ole
kaba sanoi:Toivottavasti Nintendolla ei ole välähtänyt jättää tästä kaikkia Konami originals -biisejä pois. Jos on, jää aivan takuulla ostamatta. Taitaa kyllä jäädä muutenkin, sillä DDR:ää saa jo ei-Mariolla-pilattuina versioina muille alustoille.
Teppo_Holmqvist sanoi:Itse en ole kyllä koskaan ymmärtänyt Konami Originalisin hehkuttamista yhtään, koska ne kappaleet ovat 90 prosenttia ajasta kuin huonoa 90-luvun keskivaiheen europoppia joko englanniksi tai japaniksi laulettuna.[/I]
Jos tuo pitää paikkansa niin julkaisu on roskaa. Itse koitin joskus sitä Disney Mixiä. Sitä ei voi edes kutsua DDR'ksi koska nuolet tulevat kerran ~minuutissa. Ei hyvä ei todellakaan hyvä!Teppo_Holmqvist sanoi:Vaikeutaso on erään sitä E3-messuilla päässeen DDR-fanin mukaan samaa tasoa kuin japanin Disney Mixissä. Eli vaikka pelin kappaleissa on viisi vaikeustasoa, vaikeinkin vastaa yleisisesti perinteisen DDR:än Medium tasoa, joka ei todellakaan ole haastavaa.
Oxar sanoi:Jos tuo pitää paikkansa niin julkaisu on roskaa. Itse koitin joskus sitä Disney Mixiä. Sitä ei voi edes kutsua DDR'ksi koska nuolet tulevat kerran ~minuutissa. Ei hyvä ei todellakaan hyvä!
Oxar sanoi:Jos tuo pitää paikkansa niin julkaisu on roskaa. Itse koitin joskus sitä Disney Mixiä. Sitä ei voi edes kutsua DDR'ksi koska nuolet tulevat kerran ~minuutissa. Ei hyvä ei todellakaan hyvä!
Jos noi biisien vaikeudet ovat tuota luokkaa oikeasti niin ei muuta kuin nauraa (Mitä tosin epäilen)Oliver sanoi:Japanilainen mainospätkä: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gwzj/top/movie_pre.wmv (7,4 megaa)
Kannattaa ensin tallentaa