Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dancing Stage Megamix

Kanis

New Member
Sain hankittua pelin, tässä vähän aikaa sitten ja ajattelin kysellä, että mitä mieltä muut ovat pelistä? En ole pelannut aiemmin tanssimattopelejä, joten voisivatko kokeneemmat pelaajat tehdä jonkinlaisen listan hyvistä ja huonoista puolista? Toki aloittelijatkin voivat kertoa kokemuksistaan.

Itse olen pitänyt pelistä suhteellisen paljon. Tosin vaikeustaso nousi turhan nopeasti moodissa, jossa pelataan 5 biisiä putkeen. Easy 2:n ja 3:n vika kappale tuntuu kyllä aivan hullulta. Tempo on kerta kaikkiaan liian nopea. Tosin sitäkin edeltävätkin kappaleet tuntuivat ylitsepääsemmätömiltä. Vanha sanonta pitää tämän pelin kohdalla paikkansa: "Harjoitus tekee mestarin". :)

Biisejä on minusta pelissä liian vähän. Vain 7 lisensoitua ja loput Konamin tekemiä. Osa Konamin kappaleista on remixejä vanhoista ja kaikkiaan kappaleita on 28.
 
Dancing Staget ovat metritavaraa ja pelien keskinäistä paremmuutta punnittaessa ratkaisevaksi asiaksi nousee biisivalikoima. MegaMixissä on hävettävän vähän biisejä eivätkä lisenssiraidat liiemmin miellytä minua - mihin jäi luvattu Sugababes? Muutamaa tanssittavaa Konami-originaalia on kuitenkin tullut tahkottua jo viikko, joten peli alkaa maksaa itseään takaisin. Tämän hetkinen suosikkikappaleeni on Broken my Heart (vaikeusaste 4 jalkaa). Haastetta pelissä on loputtomasti ja väittäisinpä että tanssimattopeleissä onnistumisen tunne on keskimääräistä suurempi.

Lisää samaa on luvassa lokakuussa nimellä Dancing Stage Fever (alustava biisilista: http://www.ddruk.com/postview.php?post=34225). Myöskään PSX-versioita ei kannata karttaa, sillä teknisillä ansioillahan ei MegaMixkään päde.
 
Itse asiassa tein viikonloppuna arvostelun Dancing Stage MegaMixistä. Käsittelin juuri tuota kysymystä pitääkö musavalikoimasta. Sitten sain netistä noukittua semmoisen tiedon, että PSonen Dancing Stage Party Edition sisältää yli 50 biisiä ja samat ominaisuudet kuin MegaMix. Se kyllä vaikutti pelin arvosanaan ja juttuni sisältöön.
 
jep

minä hommasin tuon feverin ja ihan jees on! tosin en ole itsekään aikaisemmin harrastanut tanssipelejä joten tämä tuntuu uutukaisuudessaankin niin hauskalta. biisejä on liian vähän, mutta meininki on ainakin tähän asti ollut huisan hauskaa. mikä tanssimatto teillä on? minulla on dance uk-matto jonka vasen nuoli temppuilee välillä. millaisia kokemuksia pelimatoista?
 
Ylös Bottom