Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark cloud

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uudis hevari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Uudis hevari

New Member
Peli on jämähtänyt toiseen maahan.Miten saa joukkoonsa mukaan leka-tyypin toisen kaupungin laitamilta.Se vain suree isäänsä.Mitä hänelle pitää antaa? Ja miten metsän yhdeksännen dunkkeonin "snake luolaan" pääsee?:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Uudis hevari
Peli on jämähtänyt toiseen maahan.Miten saa joukkoonsa mukaan leka-tyypin toisen kaupungin laitamilta.Se vain suree isäänsä.Mitä hänelle pitää antaa? Ja miten metsän yhdeksännen dunkkeonin "snake luolaan" pääsee?:confused:

Tiedät varmaan missä on se iso "puhuva" puu (Treant). Kerää luolista jokien palasia ja rakenna vesi menemään puulle. Niin puu virkistyy ja rupeaa "puhumaan".

En enempää kerro tässä vaiheessa, jotta saat itsekin päätellä lisää. Keksimisestä se pelaamisen ilo syntyy.

Been there, done that

Olen tehnyt jo tämän.Puu heräsi henkiin ja antoi minulle miekan joka ei tarvitse koskaan repair pounderia.Peli tuntuu kuin olisi töksähtänyt kiveen enkä todellakaan tiedä mitä tehdä?!:confused: Nimesin kyseisen metsässä asuvan helkilön Bonzoksi joten älä ihmettele käyttäessäni tätä nimitystä.:p
Joten olisin hyvin kiitollinen jos valottaisit minulle hiukan mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi.

Re: Been there, done that

Olen tehnyt jo tämän.Puu heräsi henkiin ja antoi minulle miekan joka ei tarvitse koskaan repair pounderia.Peli tuntuu kuin olisi töksähtänyt kiveen enkä todellakaan tiedä mitä tehdä?!:confused: Nimesin kyseisen metsässä asuvan helkilön Bonzoksi joten älä ihmettele käyttäessäni tätä nimitystä.:p
Joten olisin hyvin kiitollinen jos valottaisit minulle hiukan mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi.

puu siis antoi käärmemiekan. Oletko ottanut sen aseeksi ja mennyt sitten sen 9. tason "käärme"-luolaan ?

Oivaltamisen iloa?

Sain jonkun serpent miekan (puna vihreä).Siinä se ongelma onkin en pääse käärmeluolaan.Peli vaatii jotain mitä minulla ei ole antaa.Se vain sanoo "Smells like a snake" Ja kun painan neliötä aukeaa valikko mutta olen mielestäni kokeillut kaikkea mahdollista, ELLEI! toimiiko siinä samaisessa valikossa R2 niin etää se vaihtaa asevalikkoon?

Re: Oivaltamisen iloa?

Sain jonkun serpent miekan (puna vihreä).Siinä se ongelma onkin en pääse käärmeluolaan.Peli vaatii jotain mitä minulla ei ole antaa.Se vain sanoo "Smells like a snake" Ja kun painan neliötä aukeaa valikko mutta olen mielestäni kokeillut kaikkea mahdollista, ELLEI! toimiiko siinä samaisessa valikossa R2 niin etää se vaihtaa asevalikkoon?

Katso onko sinulla tavaroissa huilu(Flute). Muistelen että tuota piti soittaa luolan edessä. Missä tuo "Smells like a snake" teksti tulee.

On vaan niin kauan aikaa, kun tätä on pelannut.

Ongelmat eivät lopu tähän

Nyt Chao valitta ettei kuule tarpeeksi puiden havinaa vaikka olen ympäröinyt hänen talonsa puilla.Mikä neuvoksi?Pitäneekö talo sijoittaa uudelleen ja mihin?Olen mielestäni vaihtanut talon paikkaa useaan otteeseen.

Ylös Bottom