Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mun tarvisi varmaan amputoida sekä keskari ja etusormi sadan tunnin jälkeen, jos vetäisin tuolla tavalla.siis ps4, dpadia käytetään vasurin etusormella, sen aikaa keskari hoitaa L1/2...ei tarvi kummastakaan nännistä luopuatosin jokainen pelaa tyylillään.
tätä teosta kyll odotetaan innollaa.. toivotaan että peli ei ole liian helppo.. kuten dsII kävi.
Onks joku kuollu sen takia kun on itemiä vaihtanu?Tuosta ei kannata kyllä ohjainta alkaa syyttään, niin helppoo ja nopeeta se on, pelaako sitten oikein (ps4) vai väärin (xb1).
Itse toivon peliltä lähinnä vakaita nettiyhteyksiä, en itse tykkää harrastaa pvp-matseja souls peleissä ja tästä syystä invaasiot ovatkin suurin ja lähes ainoa ärsyyntymisen syy pelissä. Varsinkin kun henk. koht. kokemukset ovat lähinnä luokkaa vihu selvästi parhaimmillaan monta metriä edessäni, eiku p*kl backstäbbihän sieltä tulikin ja eikun latausruutuun...
Onkos muille Discshopista tilanneille peli lähtenyt matkaan? Joku oli facebookissa kyselly niin eivät olleet vissiin vielä eilen edes saaneet pelejä varastolleen, voipi olla ettei julkaisuksi ehdi postilaatikkoon.
Kyllä ne on nämä Souls-pelit ja Bloodborne sellaisia masokistien päiväunia, että huh huh vaan sanon minä! Ei riittäisi itsellä kiinnostus eikä hermot tällaisten pelaamiseen, vaikka muuten tuollaiset keskiaikaiset jutut taikoineen, isoine miekkoineen ja haarniskoineen kyllä kiinnostaa. Mutta ei vaan nämä pelit saa aikaan minkäänlaista värähdystä! Sen verran kallista on oma aika, ettei millään jaksa pelejä, joihin jää täysin samaan kohtaan jumiin pitkiksi ajoiksi. Joskus muksuna oli homma eri, kun NESsillä pelattiin vaikeita pelejä, kun aikaa oli ja lisäksi porukat eivät kovin usein suostuneet uusia pelejä ostelemaan, mutta nykyään ei voisi enää kuvitellakaan, että tuhlaisi aikaansa tällaisiin masokistisiin peleihin. Ei ainakaan, jos pelistä pitäisi jotain vielä maksaakin, ilmaiseksi voisin ehkä kokeillakin...
Kyllä ne on nämä Souls-pelit ja Bloodborne sellaisia masokistien päiväunia, että huh huh vaan sanon minä! Ei riittäisi itsellä kiinnostus eikä hermot tällaisten pelaamiseen, vaikka muuten tuollaiset keskiaikaiset jutut taikoineen, isoine miekkoineen ja haarniskoineen kyllä kiinnostaa. Mutta ei vaan nämä pelit saa aikaan minkäänlaista värähdystä! Sen verran kallista on oma aika, ettei millään jaksa pelejä, joihin jää täysin samaan kohtaan jumiin pitkiksi ajoiksi. Joskus muksuna oli homma eri, kun NESsillä pelattiin vaikeita pelejä, kun aikaa oli ja lisäksi porukat eivät kovin usein suostuneet uusia pelejä ostelemaan, mutta nykyään ei voisi enää kuvitellakaan, että tuhlaisi aikaansa tällaisiin masokistisiin peleihin. Ei ainakaan, jos pelistä pitäisi jotain vielä maksaakin, ilmaiseksi voisin ehkä kokeillakin...