Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Darkness X360 vs. Darkness PS3

cchaou

New Member
Nytkun demot molemmista on ulkona, niin on aika jakaa mielipiteemme molemmista versioista, ja siitä kumpi on parempi. Itse en ole kumpaakaan vielä testannut, tosin aamulla laitoin PS3-version imuun... Illalla nähdään kumpi potkii munille enemmän.
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

PS3-versiota demosta olen pelannut vain, mutta luulenpa, että erot ovat hyvin minimaalisia:) 360-versiossa on varmaankin paremmat tekstuurit, kun taas PS3-versio näyttää kliinimmältä (HDMI vs. component). Enemmänkin sanoisin, että kannattaa valita sen koneen versio, jonka padista pitää enemmän (jos omistaa kummatkin):eek:
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Itse toivon että peli tekisi ns. "colinmacraedirtit", ja olisi "näyttävin" versio tuo PS3:sen.. Muuten ihan turhaan odottanut pleseversiota, kun X0kin kotoa on :p
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

katsotaan kun ilta tulee ja muksut nukkuu, PS3 versio oli aikamoinen "pettymys" toisaalta oli odotettavissakin, kohtuu pieniresoiset texturet ja ailahteleva framerate. Xbox360 versio on donautumassa parhaillaan.


Joo no eipä silminnähtävästi eroa mitenkään toisistaan, samat issuet molemmissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Jees, tuli testattua nyt kummallakin koneella. PS3:n versio on huomattavasti rumempaa. PS3:n versiosta puuttuu AA ja Motion Blur ja sekä textuurit kusee. Eli näin ainakin SD telkulla. Ero oli kuin päivä ja yö.
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Kadaj sanoi:
Jees, tuli testattua nyt kummallakin koneella. PS3:n versio on huomattavasti rumempaa. PS3:n versiosta puuttuu AA ja Motion Blur ja sekä textuurit kusee. Eli näin ainakin SD telkulla. Ero oli kuin päivä ja yö.

Kyllä ainakin meikäläisen HD telkulla hienolta näyttää :) tekstuurit ovat tähän mennessä tarkimmat mitä PS3:lla on.IMO.Jahka tulee 1080p telsu tähän huusholliin niin homma senkun paranee.:cool:
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Kadaj sanoi:
PS3:n versiosta puuttuu AA ja Motion Blur ja sekä textuurit kusee.
Mitä? Ei kait PS3-versiota tahkoavat missaa hienoja blurreja "lonkeromoodissa"? :eek:
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Paolo sanoi:
Mitä? Ei kait PS3-versiota tahkoavat missaa hienoja blurreja "lonkeromoodissa"? :eek:

Ainakin täällä näkyy blurit lonkeromoodissa :) ja makean näköiset :) Kyllä tiedän mitä tarkoitat ja mielestäni ne on siinä.Voiko joku muu PS3 version omistaja vahvistaa?
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Tuomas sanoi:
Ainakin täällä näkyy blurit lonkeromoodissa :)

Jaa jaa, no mitenkäs sitten ihan perusmoodissa? (XO:lla blurraa nopeasti käännyttäessä.)
edit: Joskin tuo perusmoodin blurri näyttäisi olevan vain sellainen karu "blendattu rendertarget blurri".
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Tuomas sanoi:
Ainakin täällä näkyy blurit lonkeromoodissa :) ja makean näköiset :) Kyllä tiedän mitä tarkoitat ja mielestäni ne on siinä.Voiko joku muu PS3 version omistaja vahvistaa?

Jaha, ei mulla ainakaan PS3:lla mitään bluria missään vaiheessa näy. XO:lla näkyy koko ajan kääntyessä jne.

Edit: ja tosiaan frameratekin näyttäs kusevan ps3:lla :/
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Minä en ainakaan huommannut paljoa eroja! framet kusee xboxilla ja pleikkarilla yhtä paljo! :)
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Muntu sanoi:
? Ihme juttu, täällä ei näy blurria (MIKÄ MENETYS, NOUUUUUUUU!!!!! not...), ja fps on kohdillaan. Kauniin näköstä.
Jaahas mitäs se sitte on kun tulee jotenki mustat ääriviivat tms tai menee semmoiseksi sumuiseksi ja kun lonkerot pistää piiloon niin kuvasta tulee selvempi?Oon varmaan käsittäny väärin sitte :D
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Muntu sanoi:
? Ihme juttu, täällä ei näy blurria (MIKÄ MENETYS, NOUUUUUUUU!!!!! not...), ja fps on kohdillaan. Kauniin näköstä


Mitä sillä tekee jos on 1080p tukeva teevee..? ;)


Millä tavalla? Tarkoilta ja selviltä ne mun silmään näky...


Eikä edes kärjistetty...

Huvittavinta oli vielä lisäys että SD-telkulla on testannut,sanoisin että HD:llä ja SD:llä on ero kuin yöllä ja päivällä
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Tuomas sanoi:
Jaahas mitäs se sitte on kun tulee jotenki mustat ääriviivat tms tai menee semmoiseksi sumuiseksi ja kun lonkerot pistää piiloon niin kuvasta tulee selvempi?Oon varmaan käsittäny väärin sitte :D
Tosiaan, siinähän sitä blurria taitaa ainakin jonkin verran olla :D
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Tuomas sanoi:
[Jaahas mitäs se sitte on kun tulee jotenki mustat ääriviivat tms tai menee semmoiseksi sumuiseksi ja kun lonkerot pistää piiloon niin kuvasta tulee selvempi?Oon varmaan käsittäny väärin sitte :D
Äh teijän litut vaan häntii! :D
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

No siis, tärkeintä on, että ostaa sille konsolille tuon pelin, jolla se myös TOIMII!!! Eli PS3:D ;) Kaikki multiplattarit ostetaan tänne haussiin nykyään PS3:lle, kun Boxi tuntee kovasti lomailuvetoa tuonne Saksaan päin:p Tulis ny Boxi ainaki takas ennen Bioshockia:(
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Eikös Tuomaksella ollut ihan kokoversio PS3-pelistä?
Sehän taitaa näyttää hitusen paremmalta, kuin se Storesta ladattava demo.
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

Kyllä, täältä löytyy kokoversio. Ja demoon verrattuna hautausmaalla hautakivissä olleet tekstuurit olivat paljon parempia. Muutenkaan ei näy sahalaitoja kovin ja blur efektitkin löytyy. Sais vaan se lähin expert kauppias nyt sen full hd töllön, niin pääsisi kunnolla nauttimaan tuosta visuaalisesta tykityksestä. :cool:
 
Vastaus: Darkness X360 vs. Darkness PS3

PS3-version demoa kokeilleena ihmetyttää, miksei SIXAXIS-ohjaimella onnistu liipaisimen asteittainen painaminen. Mutka laukeaa heti, kun vähänkin vetää. Xbox 360:llahan pitäisi tällainen yksityiskohta näkyä.
 
Ylös Bottom