Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Darksiders -peliapu

FMIX

New Member
Noniin auttakaahan nyt kun ei millään luonnistu tuo taistelu. Tunnin verran oon tuota koittanu voittaa ja joka kerta on kopsahtunut hetkessä otsaan.

Eli pelaan vaikeimmalla asteella ja olen Broken Stairs mestassa. Vastaan tulee välivideon saattelemana semmoinen örrimörri joka viskelee mua eka autoilla ja lopulta loikkii samalle valtatien palaselle.

Turpaan tulee ja taktiikkaa vailla. Help meh! Kiitän.
 
Vastaus: Darksiders -peliapu

No pääsin hyvällä tuurilla tämän nyt läpi mutta jäin sitten heti jumiin siihen pirun lentelyyn. Huhhuijaa..pitkästä aikaa jostain pelistä tuntuu olevan kunnolla haastetta.
 
Vastaus: Darksiders -peliapu

Auttakaahan nyt taas... Olen vääntynyt viimeiset 2 tuntia tuolla Black thronessa yhtä ja samaa taistelua enkä voita noita millään. Taistelu tulee siinä vaiheessa kun palataan ekalta väli robotti bossilta. Ensin vastaan tulee 2 niitä haamu/miekkakäsi ukkoja. Sitten 1 iso punainen neljällä jalalla juokseva "apina" ja viimeisenä joku 5~ kappaletta punaisia enkeleitä ja 1 haamu/miekkakäsi ukko.

Mulla on huumori aika lopussa kun pääsen useimmiten tuohon viimeisen "erään". Olen vielä säästänyt sen demonimuodon mutta ei niiin ei. Ne vihut lentää aina liian kauas ja kun yrität väistellä tuota miekkakättä ja sitten paiskoa 5 enkeliä matalaksi niin kiire tulee ja hyökkäykset on kuitenkin melko tappavia.

Eli onko noihin haamu ukkoihin mitään hyvää kikkaa? Puhdas damage tuntuu tehoavan pirun hyvin mutta jos vieressä häärii kymmenen muuta ei hommasta tule mitään. Näistä kun pääsisi helposti eroon niin luultavasti pääsisin kohdan läpi. Niin vaikeustasohan on edelleen apocalyptic ja mihinkään muualle päin en pelissä pääse(eli hakemaan lisäenergioita tai muuta mukavaa).
 
Vastaus: Darksiders -peliapu

Yksinpuheluksihan tämä menee mutta heitetään nyt pari neuvoa muillekin kun läpi kerran mentiin. Nämä pitäisi helpottaa Apocalyptic tasolla pelaamista ja miksei muillakin vaikeusasteilla.

1. Kannattaa hommata ekana päivityksenä miekkaan se dash+isku(olisiko ollut harpoon attack nimeltään).

2. Suosittelen käyttämään myös viikatetta kunhan sellaisen vain saa. Tästä on loppu puolella ISO apu! Tuon taistelun jälkeen, jossa olin jumissa poistuin koko Black Thronesta ja päivitin kaikki aseeni täysille. Sen jälkeen käytin paljon viikatetta ja miekkaa hiukan päälle. Yhdessäkään taistelussa ei ollut ongelmaa.

3. Käytä paljon hyökkäys/sarja->dashaa pois->hyökkäys/sarja->dashaa pois taktiikkaa. Useat viholliset tekevät hirmu damagea, joten väistely tulee todella tarpeen.

4. Pidä yksi "healt stone"(en muista oikeaa nimeä) mukana. Jos alkaa tulla pataan niin voitpahan palauttaa energiasi täyteen. En kuitenkaan suosittele käyttämään noita ihan koko ajan vaan säästät sellaiseen taisteluun joka ei tunnin päästä ole mennyt läpi. Nämä siis vievät souleja ostaessa, joten kannattaa säästää vain ääritapauksiin ettei tarvitse turhaa grindailla(sitä on muutenkin ihan liikaa).

5. Aerial Predator -trophy vihjeet

Trophyjen/platinan perään pelaaville muutama vinkki tuohon kohtaan. Tämähän on missable trophy joten suosittelen tekemään tallennuksia Broken stairsilla esiintyvän mörön(eka kohta johon kyselen apua tässä ketjussa) jälkeen. Kohta voi vaatia muutamat yritykset mutta ala heti alkuun opetella mistä vihollisia tulee ruutuun(paino tälle pätkälle!). Näin saat parhaiten ammuttua viholliset ja saat parhaan tuloksen. Niihin vahvoihin enkeleihin ei kannata oikeastaan keskittyä vaan koitat vain saada ne keltaiset/kultaiset pallot tuhottua ennen kuin ne tuhoavat sinut. Jos kerkeät kuitenkin välissä ammuskella niitä niin parhaiten tehoaa rapid- tulitus. HUOM! Kannattaa aina keskittyä heikkoihin vihollisiin! Eli jos näet niitä niin unohda nuo kestävät enkelit.

Jossain vaiheessa lentely kohtaa menet tunneliin ja saat autosave kohdan. Jos tässä vaiheessa sinulla on 4x tappoa niin suosittelen tekemään jälleen uuden tallenuksen eri slottiin! Luolassa tulee isoja laumoja sellaisia pikku mörköjä, joten opettele TAAS mistä möröt ruutuun ilmestyvät. Niin tosiaan kannattaa käyttää muihin vihollisiin charged -hyökkäystä. Eli ampumisnappi(R2?) pohjaan ja sipaiset tatilla max. targetit nopeasti ja irti. Ja toistaen! Ainoastaan niihin kestäviin enkeleihin rapidfirea.

Itse pääsin jonkun 5-10 yrityksen jälkeen 185 tappoon(160 piti tappaa trophyyn) ja tosiaan tuossa autosave kohdassa mulla oli 4x tappoa. Niin ja muistakaa katsoa selectia painaen sieltä statistiikasta montako tappoa teillä on ennen tätä lentokohtaa niin helpottaa laskemista montako vihollista tarvitset vielä trophya varten.

Tuossa nyt muutamia vinkkejä ja saa kysyä/huomauttaa jos jotain väärin kirjoitin.
 
Ylös Bottom