Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DATEL DVD ADVANTAGE ??? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kopsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kopsa

New Member
Mainosteksti sanoo seuraavaa:
Sisältää: DVD-kaukosäätimen ja RGB-Scart kaapelin. Mahdollistaa kaikkien regioneiden DVD elokuvien katselun PS2 konsolilla.

Kaukosäädintä tekis mieli ja tossa tulis mukana RGB piuha ja toi Region cd jo pääsis vihreydestäkin eroon ?

Hintakaan ei ole paha joten onko lelu vai kannattava ostos?

Sellanen lisäys että mukana tuleva kaapeli on kuulemma täysin susi, huono, surkee jne. Mutta levy on käsittääkseni RegionX ja tuleehan siinä kapula mutta onko kapula kummonen?
Meinaan tulis kuitenkin huomattavasti edukkaammaks ostaa toi satsi ja kunnollinen RGB johto kuin Kapula + RegionX + kaapeli.

Eli kapulasta kokemusia?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep. Sonyn kaukon etuna on se, ettei sitä tarvitse käyttää. Elikkä DVD-playerin päivityksen jälkeen kun tökkäät IR-vastaanottimen koneeseen, voit unohtaa sen PS2-kauko-nappisotkun laatikkoonsa ja käyttää vapaavalintaista monimerkkikaukoa. Ainakin kaikki itse kokeilemani ovat toimineet.. (haittana tietenkin se, että silloin kaukossasi ei ole ps2-nappeja ollenkaan eli toimii vain kun dvd pyörii jo..
Itse olen päätynyt käyttämään sonyn kotiteatterivahvistimeni ohjainta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Joka tapahtuu miten?
Joka tapahtuu sonyn kaukon mukana tulevalla levyllä. Uudemmissa koneissa päivitystä ei kai tarvita, mutta se IR-vastaanotin on joka tapauksessa pakollinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Joka tapahtuu sonyn kaukon mukana tulevalla levyllä. Uudemmissa koneissa päivitystä ei kai tarvita, mutta se IR-vastaanotin on joka tapauksessa pakollinen.

Niinno joo. Sainhan mäkin sillon 2.10E ja sitten kun sekku osti pleikan niin valmiina oli 2.13E. Pitäskö ostaa uus kauko?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Niinno joo. Sainhan mäkin sillon 2.10E ja sitten kun sekku osti pleikan niin valmiina oli 2.13E. Pitäskö ostaa uus kauko?
enpä tiedä. Johan toi 2.10E riittää kaukosäätimen nappien ymmärtämiseen, en sitten tiedä mitä eroa noissa uudemmissa olis. 2.10E mulla on, ja ihan hyvin toimii.

Ylös Bottom