Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Daxter

Vastaus: Daxter

Janus sanoi:
Ottseli... No joo. Jak 3n läpäisseet tietävät totuuden.
*ttu. Arvaa vaan mikä kaikista Ratchteista (no joo Gladiator...) ja Jakeista on kesken? Ehkä ensi viikon lomalla palaan tuonkin pariin.

Onkos joku jo ehtinyt testata, mitä bonusta peliin syntyy liitettäessä PS2:n Jak X:ään? (ei oo vielä ite ehtiny...)

EDIT: Ja tätä peliä kannattaa pelata mahdollisimman hyvillä kuulokkeilla.
 
Vastaus: Daxter

Mjoo-o, tuossa eilen menin ja hankin tämän pelin ja kaivoin PSP:n naftaliinistä ja aloin pelaamaan. Todella häikäisevän hieno peli on kyseessä. Tykkään todella paljon!

Nyt taas alkaa menemään työmatkat paremmin :p

Ei voi kuin ihmetellä, miten käsimasiina pystyy melkein jopa parempaan kuin PS2 (henkilökohtainen mielipide, ei nahistella).
 
Vastaus: Daxter

Jos joku on mennyt pelin läpi niin voisiko kertoa saako Daxterilla liikkua vapaasti kaupungissa (onkohan se haven city en ole varma) kun olen ostamassa pelin ja olen kaikki muut jak- pelit läpi pelannut ja niissä saa liikkua jakilla vapaasti kun on päässyt pelin läpi niin kiinostaisi saako tässä pelissä tehdä samaa mitä muissa jak peleissä? no joo äläkää vastatko ei mua eres kiinnnosta ku ei kerta voi vastata
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Daxter

Anteeksi että nostan vanhan aiheen, mutta täytyy kysyä - onko Daxterissa suomenkieliset tekstit pelissä?
 
Ylös Bottom