Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC-guru?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuolla listalla on tuo Samba de Amigo, ja pisteitä tulisi antaa myös yksinpelistä. No minulle ei ainakaan ole tullut koskaan mieleen pelata yksin SdA:a. :D
Siis vaikka marakasseja olikin ennen vain yksi pari, oli peli silti enemmänkin moninpeliä kun kaverit hirnuivat vieressä kun jokainen vuorollaan sambasi.
:D
Ehkä olen omituinen muttei mieleeni ole koskaan tullut pelata sitä yksin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tuolla listalla on tuo Samba de Amigo, ja pisteitä tulisi antaa myös yksinpelistä. No minulle ei ainakaan ole tullut koskaan mieleen pelata yksin SdA:a. :D
Siis vaikka marakasseja olikin ennen vain yksi pari, oli peli silti enemmänkin moninpeliä kun kaverit hirnuivat vieressä kun jokainen vuorollaan sambasi.
:D
Ehkä olen omituinen muttei mieleeni ole koskaan tullut pelata sitä yksin.

Kyllähän sitä yksinkin huitoo kun yrittää saada uusia biisejä auki. Partypelihän se ehdottomasti kuitenkin on. Sille pitäisikin antaa kolmet pojot, A/B/C. A=Yksinpelinä, B=Porukassa, C=Kännissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Kyllähän sitä yksinkin huitoo kun yrittää saada uusia biisejä auki. Partypelihän se ehdottomasti kuitenkin on. Sille pitäisikin antaa kolmet pojot, A/B/C. A=Yksinpelinä, B=Porukassa, C=Kännissä.
Joo!:D Esim tanssimatto ei yksin ole yhtään niin kivaa kuin porukassa pienessä nousujohteisessa.
Siitähän saa jo valikosta avattua kaikki biisit.

Joo!:D Esim tanssimatto ei yksin ole yhtään niin kivaa kuin porukassa pienessä nousujohteisessa.
Siitähän saa jo valikosta avattua kaikki biisit.

Tanssailu on kyllä joo ehdottomasti kännilaji. Se on ihan sumeen hauskaa katsella kun joku ihan tosissaan yrittää dänssäillä tahdissa! :D

Miten niin saa Sambassa valikosta kaikki biisit auki?! Jollain cheatilla ehkä. Muuten pitää käydä niitä hiton vaikeita challengeja haastamassa...

Mielestäni jostain katsoin että original-valinnalla saa kaikki biisit heti auki, ja sitä olen aina käyttänyt. Arcadessa on auki vain muutama biisi.
Voihan siellä tietty olla joitain piiloitettuja biisejä, mutta kun rytmitajuni on Raymond Ebanks-luokkaa, ei niitä tulla varmaankaan koskaan avattua.

Mielestäni jostain katsoin että original-valinnalla saa kaikki biisit heti auki, ja sitä olen aina käyttänyt. Arcadessa on auki vain muutama biisi.
Voihan siellä tietty olla joitain piiloitettuja biisejä, mutta kun rytmitajuni on Raymond Ebanks-luokkaa, ei niitä tulla varmaankaan koskaan avattua.
Ja mikäköhän Reiskan rytmitajussa on vikana? Kutsu myös hänet jos järkkäät ne DC-kännäjäiset mistä joskus jotain horisit?

Vaimo takoi Sambaa tosissaan muutama kuukausi sitten. Pääsi muistaakseni toiseksi vaikeimpaan Challenge-kategoriaan. Sen jälkeen vaatimustaso ylitti inhimilliset rajat ...

Kyseessä oli silloin USA-versio ja pelivälineenä tavallinen ohjain. Cha Cha Amigot kun ovat niin perkeleen epätarkkoja tavalliseen ohjaimeen verratuna - ohjaimen epävarmuus romuttaa jo mahdollisuudet saada A-ranking joissain biiseissä. Vai onko mahdollista, että molemmat omistamani marakassit vaan ovat niin epätarkkoja? Kokemuksia? Itse en ole tainnut saada marakasseilla C-rankingia parempaa tulosta, vaikka ne olisi säädetty kuinka tarkasti juuri minua varten ja seisomapaikka antureihin nähden pysyisi kuinka paikallaan.

Topway-merkkiset tanssimatot toimivat hyvin, jonkun "lupailema" pinnan liukkaus ei ole ainakaan ilman känniä haitannut yhtään, tuiskeessa tilanne voi sitten ollakin vähän erilainen. Kokemusta ei toistaiseksi ole...

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Cha Cha Amigot kun ovat niin perkeleen epätarkkoja tavalliseen ohjaimeen verratuna - ohjaimen epävarmuus romuttaa jo mahdollisuudet saada A-ranking joissain biiseissä. Vai onko mahdollista, että molemmat omistamani marakassit vaan ovat niin epätarkkoja? Kokemuksia? Itse en ole tainnut saada marakasseilla C-rankingia parempaa tulosta, vaikka ne olisi säädetty kuinka tarkasti juuri minua varten ja seisomapaikka antureihin nähden pysyisi kuinka paikallaan.
Luulin olevani vain niin huono...
Avovaimo on kyllä saanut B:n, mutta se onkin lahjakas verrattuna minuun.:D

Itse en ole tainnut saada marakasseilla C-rankingia parempaa tulosta, vaikka ne olisi säädetty kuinka tarkasti juuri minua varten ja seisomapaikka antureihin nähden pysyisi kuinka paikallaan.

-=Pacdam=-

Minun marakassini ovat kyllä suht tarkkoja, joskus niiden kanssa kyllä saa takuta kun jäävät jotenkin oudosti jumiin...
Millä vaikeustasolla tapaat pelailla? Normalilla ja Easyllä ainakin itse saan useimmiten A-rankingin, Hardilla on tietenkin taas vaikeampaa, puhumattakaan siitä Challenge -moodin Super Hardista. :) Niin ja ovathan jotkut kappaleet vaikeampia kuin toiset.

Ei minulla vaikeutena ole biisien vaikeus, vaan se, että olipa taso (easy. medium, ...) mikä tahansa, ei helistimet tunnista kunnolla ala-, keski- ja yläheilutuksia.

Pienellä kokeilulla löytyy sopivat paikat, mutta kovin herkästi alavenkutukset menevätkin sivulle jne. Parhaiten toimii, kun pelaan vähän kumarassa (onko pituuteni, 178cm, juuri niiden SdA:n antamien mittojen välissä -> tunnistus ei onnistu kunnolla?).

Olen koittanut säätää myös heilutuskohtia alemmaksi/ylemmäksi setup-valikosta, mutta ainakaan vielä ei A-ranking ole onnistunut.

Vinkkejä? Kuinka kaukana antureista (Cha Cha Amigossa on lattialla makaava laatikko, jossa on vastinkappaleet marakassien johdoissa oleviin "lähettimiin") marakassit toimivat parhaiten?

-=Pacdam=-

Ei minulla vaikeutena ole biisien vaikeus, vaan se, että olipa taso (easy. medium, ...) mikä tahansa, ei helistimet tunnista kunnolla ala-, keski- ja yläheilutuksia.

Pienellä kokeilulla löytyy sopivat paikat, mutta kovin herkästi alavenkutukset menevätkin sivulle jne. Parhaiten toimii, kun pelaan vähän kumarassa (onko pituuteni, 178cm, juuri niiden SdA:n antamien mittojen välissä -> tunnistus ei onnistu kunnolla?).

Olen koittanut säätää myös heilutuskohtia alemmaksi/ylemmäksi setup-valikosta, mutta ainakaan vielä ei A-ranking ole onnistunut.

Vinkkejä? Kuinka kaukana antureista (Cha Cha Amigossa on lattialla makaava laatikko, jossa on vastinkappaleet marakassien johdoissa oleviin "lähettimiin") marakassit toimivat parhaiten?
-=Pacdam=-

Hmm. Eihän ne mitenkään täydellisen tarkat ole mutta ei minulla ihan noin kovia ongelmia ole. A-rankin saaminen on suht' iisiä, siis ainakin arcade- ja original-tiloissa ne menee helposti. Joskus voi tulla pientä häslinkiä jos on tosi tiukkoja kuvioita.

Pituuteni on n. 180 ja kyllä mä ainakin tuon korkeuskohdan saan kohdalleen, korkein vaihtoehto.

Cha Cha -kapuloilla pelatessani lattian tunnistuskappale on n. 10 senttimetrin päässä varpaistani.

Kyllä pistää varmaan muuten asiaatuntemattoman lukijan nauramaan tuo viimeisin kappale. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Kyllä pistää varmaan muuten asiaatuntemattoman lukijan nauramaan tuo viimeisin kappale. :D

Kiitos tiedoista - täytyy jatkaa harjoituksia kesälomalla. Ottaa koppa kesälomajuomaa vierelle, ettei pääse pitkästymään testeissä.

Ei kai guruksi DC-rintamalla pääsekään, ellei osaa kirjoitella tuollaista käsittämätöntä tekstiä tavallisten pelaajien ihmeteltäväksi ...

-=Pacdam=-

Ylös Bottom