Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC:n tarvikkeita & pelejä Helsingin keskustan alueella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Moi,
nyt kaivataan paikallisten alkuasukkaiden apua. Olen Helsingissä muutaman tunnin ensi viikolla ja minulla on aikaa käydä kurkkaamassa muutama liike.

Eli, missä keskustan alueella (max. 1km Stockmanilta) on
kaupoissa edes jotain DC-pelejä, tarvikkeita tai jopa
laitteita. Hintatasokin olisi kiva plussa.

Tietoja tähän jatkoksi tai mailissa pacdam@saunalahti.fi -osoitteeseen.

-=Pacdam=-

Heh, kylläpä pahan pistit. Jos totta puhutaan, keskustassa on naurettavan vähän pelikauppoja. Ainoa kauppa, joka tulee nyt mieleen on Funstation, joka löytyy Makkaratalosta. Siellä on jotakin DC-hardwarea myynnissä (tai ainaskin oli) ja pari kymmentä DC-peliä.

Thanks. Olen tiennyt, että jossain keskustassa on Fun Station, mutta en ole koskaan siellä ollessa törmännyt. FS:ssäolen vieraillut Itäkeskuksessa ja Tapiolassa.

Onko Stockmanilla enää _mitään_ DC-pelejä?

No, jos keskustassa on vähän liikkeitä, niin missä olisi paremmin ?
Voisi sovittaa taksimatkan varrelle lentokentän ja kokouspaikan välillä ...

Onko Jumbossa joku paikka?

Jossain muussa kauppakeskuksessa - kokoustelen osoitteessa "Päivänkakkarantie 10, 02270 Espoo" ? Eikö Espossa ole joku Omena (tjsp) kauppakeskus ? Paikallistuntemus pääkaupunkiseudusta on vähän hatara.

Kaikki alkuasukasapu on nyt tarpeen ;)

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Onko Stockmanilla enää _mitään_ DC-pelejä?
Eiköhän Stockalla ole vieläkin ne metrinpituiset pinot Mortal Kombat Goldia ja Dynamite Coppia ;)

Jumbo-asioista sun pitää tosin kysyä joltakin muulta. Vaikka Hesassa asunkin, pääkaupunkiseutu tuntemukseni on erittäin huono...

Keskustan Funstation on ns. Marmorikujalla Makkaratalossa, eli WTC-rakennusta vastapäätä sijaitsevalla sisäkäytävällä ja samassa rakennuksessa kuin asematunnelin Anttila. Suurin osa peleistä oli tänään 50% alennuksella. Valikoima on aika hyvä, mutta hinnat edelleen aika korkealla.

Mannerheimintien Free Record Shopissa on alennuskorissa ehkä noin puoli tusinaa DC-peliä. Stockmannilla noita mainittuja paria-kolmea peliä pitkät rivit.

Jos käy Itäkseskuksessa, sieltä todennäköisesti saa Free Record Shopista Worms Armageddonia edelleen edullisesti. Itiksen Funstationin DC-pelivalikoima ei sävähdyttänyt, kun viimeksi siellä kävin ja Stockmannillakaan ei tainnut siellä olla ihmeemmin pelejä (en muista oliko yhtään).

Minä siis olin TÄNÄÄN ip Helsingissä. Fun Stationilla Makkaratalossa oli jokunen peli, muttei itse asiassa yhtään ostamisen arvoista. Kaikki kiinnostavat omistan jo.

Free Record Shopeissa (Forum ja Mannerheimintie) oli yhteensä 5-7 peliä - ei mitään ostettavaa.

Stockalla Dynamite Copsia ja Mortal Kombat Goldia ~40kpl/peli. En ostanut ;)

Itäkeskukseen ei ollut mahdollisuuksia mennä.

Taitaa olla pakko turvautua UK/USA-nettikauppoihin kokoelman täydentämisessä.

Kovasti joka paikassa pukkaavat XBOxia esille (näin/pelasin Ampedia, Fuzion Frenzyä, Gotham City Racingia ja Haloa). Ei ole kovin kummallisesti mennyt etukäteen kaupaksi, Mannerheimintien FRS:ssä on peräti yksi (1) ennakkovaraus ;)

-=Pacdam=-

Ylös Bottom