Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC-omituisuuksien arvostelu ver. 2

Mitä epäselvyyksiä mun äänissä muka oli? Kaikista juttua kehiin ja heti! :D
 
Tilanne tällä hetkellä:
A) 7 ääntä
B) 6 ääntä
C) 4 ääntä
D) 0 ääntä

Toi D on edelleen ainoa yllättäjä.

Pistäkääs nyt lisää ääniä, tai jos esim. Pepto osaisi tehdä oikein gallupin.

Mitäs sitä onkaan tullut luvattua... Voi per*e.
Äänestäkää kaikki vaan tuota D:tä.
 
Tästä ei saa editoituu pollia mutta teen uuden threadin ja yritän siirtää nää viestit siihen.
 
lmao, nyt kun ei enää näe ketkä äänestivät mitä alkoi D) vaihtoehtokin saada ääniä. Heh, porukka pelkää frankkia! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tänks, saman vastasin myös itse :D
Koskas tämä äänestys päättyy? Ens perjantaina olis varmaan ok, tai oikeastaan ei koskaan.... ;)

Miten on mahdollista, että kun avaan "uusimmat viestit", se näyttää, että Frank on kirjoittanut tämän tekstin 15. 12.?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Miten on mahdollista, että kun avaan "uusimmat viestit", se näyttää, että Frank on kirjoittanut tämän tekstin 15. 12.?
Aina, kun joku äänestää, niin ketju hyppää taas takaisin ylös.
 
Jumankekka

Meikäläinen katoaa lomille muutamaksi päiväksi ja täällä on heti hirveä sähellys päällä! :D Loistavaa poijjaat!

Roommaniaa kehiin, yes!
 
Frank vois vaikka ihan vittuillessa kirjoittaa ensimmäisenä siitä pelistä (tai sitten D vaihtoehto), mikä saa vähiten ääniä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Frank vois vaikka ihan vittuillessa kirjoittaa ensimmäisenä siitä pelistä (tai sitten D vaihtoehto), mikä saa vähiten ääniä.
Mä ainakin olisin tyytyväinen (et ikinä arvaa mitä mä äänestin). :D
 
Onko Roommaniasta vielä odotettavissa juttua? DCFIN tuntuu melko kuolleelta paikalta nykyään lukuunottamatta lähinnä Karri Ojalan tuottamia satunnaisia päivityksiä.

Shenmue-opas oli muuten loistava - toivottavasti kyseisessä pelissä apua tarvitsevat saavat oppaan välityksellä ongelmansa ratkaistua.
 
Ylös Bottom