Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC-Pelit Stockmannilla 8.4 euroa, 50 FIM!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jmunkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jmunkki

New Member
Stockmann myy kaikki DC-pelit pois. Parhaat pelit alkavat loppua, mutta monesta hyvästä pelistä on vielä muutama kappale jäljellä. Dynamite Copia ja Mortal Combat Goldia siellä on läjäpäin.

Ostin seuraavat:

• Tony Hawk's Pro Skater 2
  • Chicken Run
  • NBA Showtime
  • Red Dog
  • Re Volt
  • Surf Rocket Racers
  • PenPen

Siellä olisi ollut pari F1-peliäkin, mutta kun minulla on jo paljon hyviä autopelejä, jäin vielä miettimään. Täytyy mennä heti aamulla uudestaan, jos tulen toisiin ajatuksiin. Keskityin nyt lähinnä monipelattaviin peleihin, kun noita ohjaimiakin alkaa olla aika paljon.

Esim. Quack Attack kannattaa ostaa pois, jos pitää tasohyppelyistä. (Minulla on jo tuo peli ja niitä oli muutama jäljellä tänään.)

Joo, kannattaa käydä katsomassa. Mitä katselin eilen, niin siellä näytti olevan ihan laatupelejäkin. Harmi vain, että omistin jo osan :( Mutta kyllä mä nappasin sieltä silti pari peliä: Tony Hawk's Pro Skater 1, NBA on NBC ja Donald Duck Quack Attack. Jos asuu lähistöllä niin kannattaa varmaan käydä, mutta käykää nopeasti, hyviä pelejä ei ole kuin enää muutama (ellei sitten laske Mortal Kombat Goldia ja Dynamite Coppia hyviksi.....).

jmunkki, onkos toi Chicken Run mistään kotoisin? Itse diggailin leffasta, ja DC:n CD-asema ammottaaa tyhjyyttään, niin onko pelistä mihinkään?

On tosiaan halpoja pelejä. Ostin viime perjantaina sieltä Resident Evil 2:n, Crazy Taxin ja Evolutionin, kaikki á 50 mk. Lämmitti mieltä!

Originally posted by Rainman
On tosiaan halpoja pelejä. Ostin viime perjantaina sieltä Resident Evil 2:n, Crazy Taxin ja Evolutionin, kaikki á 50 mk. Lämmitti mieltä!
Mikset kertonut meillekin? Aaargh, ties mitä helmiä siellä olisi saattanut olla viime viikolla! Le Mans, Vanishing Point, Virtua Tennis..... PRKL!

Olen samaa mieltä kuin Nemesis, eli aina kun löytyy hyviä diilejä, heti infoa tänne,eikä mitään salailua! Olen tarkkaillut tuota Stockmannin tilannetta jo kuukausikaupalla ja onneksi täältä sai vähän vinkkiä, että alennusmyynti oli vihdoin alkanut - monta hyvää peliä oli mennyt. Toisaalta Stockmannilla ei ole ollut pitkiin aikoihin esim. Le Mans:ia, joten se nyt tuskin meni keneltäkään sivu suun. Jos oikein muistan Stockmannin lasikaapin valikoimaa, siellä olleita pelejä oli vielä vuorokausi sitten aika hyvin jäljellä. (Kävin eilen aamulla ostamassa Ubisoftin F1 GP:n, joka osoittautui oikein helmeksi - aivan hämmästyttävän hyvä siihen nähden miten vähän pelistä on esim. täällä ollut juttua).

Kokeilin Chicken Runia ehkä 5 minuuttia ja sen pohjalta arvioisin että se on ainakin tuon viiden kympin arvoinen.

Noista ostamistani Surf Rocket Racer vaikuttaa aika surkealta. Saattaa mennä aika pian vaihdossa pois - ei huonoja kilpa-ajopelejä jaksa pelata, kun hyviäkin on niin paljon.

Pelattiin työpaikan saunaillassa porukalla noin 6 tuntia eilen illalla. Pen Pen osoittautui aivan loistavaksi partypeliksi. NBA Jam oli myös erittäin pelattava ja harvinaisen hauska kokemus (katsojatkin hurrasivat pelin mukana ja osallistuivat täysin mitoin).

Red Dog oli myös ihan hyvä räiskintä. Re Volt sai myös kehuja, vaikka ei hurjan paljon minua lämmittänyt.

Le Mans oli kyllä illan suosituimpia peliajan suhteen. V-Rallysta ei oikein pidetty. Kuulemani huutamisen pohjalta arvioituna DOA2 oli myös hyvin pidetty (olin tuona aikana itse saunassa suurimman osan ajasta). (Pen Pen aiheutti huomattavasti hysteerisempiä reaktioita...)

Taisi tulla aika monta DC-käännytystä illan kuluessa. (Tyyliin: "Mitä järkeä hankkia PS2, kun tähän saa näin edullisesti näin hyviä pelejä?")

F1 GP:tä oli aika paljon Stockmannilla eilen aamulla, joten niitä saattaisi vielä olla jäljellä, jos toimii äkkiä. (Ostamani Chicken Run oli varmaan viimeinen - se oli avattu paketti.)

Olen kanssanne ehdottoman samaa mieltä eli info kulkemaan, sehän on koko homman idea. Itselläni ei kuitenkaan tietoisen valinnan nojalla ole kotona nettiyhteyttä ja tultuani töihin maanantaina kahden viikon loman jälkeen pöytä notkui siihen malliin että olen istunut täällä aamukahdeksasta iltayhdeksään purkamassa pahimpia pommeja. Ei ehtinyt/ jaksanut ajatella näitä mukavampia asioita kuten boardeja... lupaan parantaa tapani!

Stockmannilla kavin tanaan ja ostin Quake III: Arenan ja Tony Hawk's Pro Skater 2. Ajattelin fiksusti, etta kakkososa on parempi kuin ykkososa. Mortal Combat Goldia oli todella paljon. Samoin oli Dynamite Copia. F1 World Grand Prixia en ottanut, kun on saanut ristiriitaisia arvioita.

Olen pyrkinyt valttamaan huonojen pelien ostamista.

Originally posted by jmunkki
Kokeilin Chicken Runia ehkä 5 minuuttia ja sen pohjalta arvioisin että se on ainakin tuon viiden kympin arvoinen.
Jaa, no ei voi mitään. Peli oli nimittäin loppu, kun menin sitä etsimään perjantaina :( Höh....

Noista ostamistani Surf Rocket Racer vaikuttaa aika surkealta. Saattaa mennä aika pian vaihdossa pois - ei huonoja kilpa-ajopelejä jaksa pelata, kun hyviäkin on niin paljon.
Joo, SRR on aikamoista roskaa. Niitä minipelejä jaksoin muutaman kerran pelata, mutta sitten meni into peliin. Jotkut ovat kyllä tykänneet pelistä, joten kaipa se on ihan mielipide juttu (niinkuin se tavallisesti onkin)...

NBA Jam oli myös erittäin pelattava ja harvinaisen hauska kokemus (katsojatkin hurrasivat pelin mukana ja osallistuivat täysin mitoin).
Jep, NBA on NBC on oikein hyvä peli. Loistavaa viíhdettä kavereiden kanssa.

Red Dog oli myös ihan hyvä räiskintä.
Tästä pelistä olin aikoinaan todella yllättynyt. Vaikka pelistä ei ollut sanottu paljon mitään hyvää, niin minulle tämä peli kolahti ihan kunnolla. Varsinkin multiplayerissa Red Dog on täyttä kultaa.

Onkos tämä Stockmann joku kauppa Helsingissä vai?
Siis tätä kauppaa, eikä näitä tarjouksia ole muualla kun tuolla Helsingissä vai?

Originally posted by FrankNyberg
Ei kun se on vaan sellanen pieni verkkokauppa.
www.stockmann.fi
Kannattaa myös soittaa sinne ja kysyä.
Heheheh ;)

En nyt tiedä heittikö alkuperäisen viestin kirjoittaja tuon kommentin vitsillä, mutta jos tosissaan aattelit, niin ei sinne enää kannata soittaa. Siellä on nimittäin jäljellä enää pari sataa kappaletta Mortal Kombat Goldia ja Dynamite Coppia, jotka on tota noin... aika... laatu... pelejä...

kaivetaanpa vanha viestiketju ylös...

kävin tänään katsomassa Dynamite Cop ja Mortal Kombat Gold-pinoja. taisi olla yhteensä sata kappaletta jäljellä kyseisiä laatupelejä.

tosin hintaa on enää 5 juuroa/kpl ja päädyin ostamaan dynamite copin :D

saa nähdä riittääkö siitä hupia yhdeksikään illaksi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan havukainen
kaivetaanpa vanha viestiketju ylös...

kävin tänään katsomassa Dynamite Cop ja Mortal Kombat Gold-pinoja. taisi olla yhteensä sata kappaletta jäljellä kyseisiä laatupelejä.

tosin hintaa on enää 5 juuroa/kpl ja päädyin ostamaan dynamite copin :D

saa nähdä riittääkö siitä hupia yhdeksikään illaksi...

Kyllähän sitä dynamite copia ihan läppänä voi pelata. mutta nopeastihan se on läpipelattu

Ylös Bottom