Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Pelitrivia, osa 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1. Mistä tietää, ettei kotelossa ole sisältöä? a) kotelo on kevyt, b) mikään ei liiku kotelon sisällä (myös manuaali puuttuu), c) sinne näkee sisälle ;)

2. Ei ole Tokyo mielessäin, tuotekoodit täytyy tarkistaa kotona uudestaan, voi olla, että Tokyo siten aroaa massasta.

3. Evolution ei ole oikea vastaus, alaotsikko on lukuisissa peleissä, mm. "Toy Story 2 - Buzz eilt zur Hilfe" tai "Buzz Lightyear - enmuistanytmitä".

4. Planet Ring itse asiassa ei ole edes samassa kasassa muiden pelien kanssa, se on kaapissa isomman kotelonsa takia, mutta muistaakseni sen sisällä oli tavallinen DC-kotelo, se selkämys voi olla kyllä vaikka kuinka uniikki, täytyy tarkistaa.

5. Har* arveli jokunen aika sitten, että Infogramesin logon takia V-Rally 2 olisi erikoinen. Omassa hyllyssäni vastaava Infogrames-logo löytyy ainakin Silverin, Wacky Racesin ja Le Mans 24 Hoursin selyksestä.

-=Pacdam=-

Otan osaa kilpailuun. Tee off erottuu minimaalisen fontin puolesta. Ja Sonic Adventuressa on tekstin alla itse Sonic pönöttämässä kuin Jyrki Hämäläinen.

Minimaalisin fontti on kyllä "Tom Clancy's Rainbow Six:Rogue Spear. Including mission pack Urban Operations." Nimen pituus saattaa olla syynä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
4. Planet Ring itse asiassa ei ole edes samassa kasassa muiden pelien kanssa, se on kaapissa isomman kotelonsa takia, mutta muistaakseni sen sisällä oli tavallinen DC-kotelo, se selkämys voi olla kyllä vaikka kuinka uniikki, täytyy tarkistaa.

Ei sen uniikimpi kuin missään muussakaan.

Paljastan sen nyt, kun joku kerran pyysi - eiköhän kaikki ole jo hyllyjään katselleet tarpeeksi ;)

Paljastetaan aluksi se jälkeenpäin hyllystä silmiin pistänyt peli:

Vain kahdessa (toinen tavallisena tekstinä, toisessa logossa) lukee XXX for Dreamcast ja tämä XXX of F1 World Grand Prix, kakkososassa siis osana logoa.

Se alkuperäinen peli oli NFL Blitz 2000, jonka selus on täysin tyhjä ;) Dreamcast logo, pieni "Dreamcast" teksti sekä "T-9703D-50", muttei mitään pelin nimeä. Eikö kellään ole tätä hyllyssä? Onko omani otenkin muista Blitzeistä eroava?

Kiitos kaikille osallistuneille, laitetaan Record of Lodoss War syrjään ja palkitaan seuraavan osakisan voittaja, jos sellainen löytyy ...

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Se alkuperäinen peli oli NFL Blitz 2000, jonka selus on täysin tyhjä ;) Dreamcast logo, pieni "Dreamcast" teksti sekä "T-9703D-50", muttei mitään pelin nimeä. Eikö kellään ole tätä hyllyssä? Onko omani otenkin muista Blitzeistä eroava?
No prkl! Tämän pelinhän minä myin sinulle! Muistin vielä kattoneeni, että onpa oudon näköinen selusta, kun ei ole nimeä. Mutta en vain muistanut sitä nyt!

:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
No prkl! Tämän pelinhän minä myin sinulle! Muistin vielä kattoneeni, että onpa oudon näköinen selusta, kun ei ole nimeä. Mutta en vain muistanut sitä nyt!

:rolleyes:

Sanopa muuta ;) Minä kun en kuolemaksenikaan muistanut, kuka tällä foorumilla sen minulle möi, olisin vinkannut ...

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Jossain pelissä oli nimi kirjoitettu "ylösalaisin". En nyt muista mikä kun olen kaukana omasta pelihyllystäni...

Tonppa itse asiassa oli oikeassa - nyt tuli vastaan peli, jossa nimi (logo) on nurin päin. Kysessä on F1 Racing Championship (Ubisoft). Minun hyllyssäni ei muita vastaavia ole.

-=Pacdam=-

Ylös Bottom