Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Pelitrivia Osa 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneksi olkoon, Coatille menee pisteet ;)

Mistä tiesit? Minulla ei ollut hajuakaan tuosta, vaikka olen sentään parin vuoden ajan DC-pelejä seuraillut melkoisella antaumuksella.

-=Pacdam=-

En minäkään sitä tätä ennen tiennyt. :)

Ensin katselin tuosta toisesta threadista noita sun lähiaikoina hankkimiasi pelejä, jonka jälkeen poimin sieltä niitä sopivia. Noista sun kahdesta ekasta viestistä sain siis selville pelin "tuntomerkit". Olit ostanut PAL pelin, joten etsiskelin siis vain niitä sun hankkimia PAL pelejä. Niin ja mainitsit että ainakin alku oli peleissä sama, josta päättelin sitten että kyseessä ei ainakaan ollut autopeli. Kuulostaa vaan niin niin hölmöltä sanoa autopelistä noin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
En ainakaan itse ollut koskaan edes ajatellut, että ko. pelit ovat sama.

Ja tuosta sain tietenkin selville sen, että pelien nimet eivät muistuta toisiaan kovinkaan paljon.

Ainut peli joka vaikutti sopivalta oli Dragon's Blood. Syötin sen gamefaqsin sivuille ja sieltähän se vastaus sitten löytyi. :D

Joukossamme on nero ;) Samalla metodilla oikea vastaus olisi pitänyt olla muidenkin löydettävissä.

Meinasin ostaa Draconus: Cult of the Wyrmin USAn eBaysta, kun kuvittelin sen olevan euroopassa julkaisematon. Onneksi testasin juuri ennen minulla sattumalta käsissä olleen Dragons Bloodin (nimessä, takakannessa eikä pelissä ole kirjoitusmuotona Dragon's - manuaalissa sentään jossain kohdassa puhutaan ihan oikessa muodossa) ja tuli tunne, että olen nähnyt saman aikaisemmin. Draconuksen testaamisesta oli kulunut aikaa kuukausia ... Tietääkö joku syyn, miksi pelillä pitää olla kaksi eri nimeä?

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Joukossamme on nero ;)
Joukossame on myös täysi tolvana. Kuka on niin hölmö, että omistaa pelin monta kuukautta, katsoo moneen kertaan sen eriskummallista takakantta, myy pelin ja sitten ei enää muista, että takakannessa ei ollut pelin nimeä.

:rolleyes: :D

Olisi tosiaan kyllä pitänyt muistaa... itselleni selvisi tuo joskus kun etsiskelin arvostelua Dragons Bloodista mutta ei löytynyt mistään, kunnes tajusin että jenkeissä on nimi ollut eri. Samoin kävi aikoinaan V-Rallylle. Olisiko jenkkejä pelästyttänyt tuo Blood nimessä tai Eurooppa Cult, eipä paljon muita järjellisiä selityksiä keksi tuommoiselle nimien kanssa kikkailulle.

Toisaalta miksi ihmeessä europeleissä on tuollainen uskomaton sininen paketti joka ei pysy ehjänä sitten millään kun kaikkialla muualla maailmassa on tajuttu pysyä standardi-CD -paketissa.

Penni noista markkinoinnin väen mielenliikkeistä ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Toisaalta miksi ihmeessä europeleissä on tuollainen uskomaton sininen paketti joka ei pysy ehjänä sitten millään kun kaikkialla muualla maailmassa on tajuttu pysyä standardi-CD -paketissa.
DC-kotelot ovat kyllä aivan kamalia. Jopa vanhat Saturninkin kotelot ovat parempia (!).

Ylös Bottom