Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC-Televisio kaapeli rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TV
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TV

New Member
DC:n ja television välille tuleva kaapeli on mennyt rikki. Mistähän saisin hankittua uuden tilalle?

Play-Asia, "Spider Universal RGB Cable", 16.59$.

Mulla on tuommonen, saa samalla kaapelilla kiinni Saturnit, N64:et, Cubet, DC:t, Xboxit jne. Ei maailman paras kuvanlaatu, mutta välttää.

-=Pacdam=-

Mä ostin muutama kuukausi sitten keskustan stokkalta (tai siis sieltä akateemisen puolelta) uuden rgb-scart-piuhan. Maksoi 5 euroa.

Itse suosittelisin lämpimästi VGA-boksin ostamista. Siinä olisi samalla s-video ja RCA-ulostulot.

Erillisistä s-videojohdoista minulla on NIIN huono kokemus, ettei niitä ihan oikeasti kannata ostaa. Vasemman äänikanavan keibeli alkaa sekoilemaan varsin pian ja menee lopulta mykäksi. Kokemuksia on jo viidestä vastaavanlaisesta kaapelista, kaikissa sama vika...

Pacdam: Viimeksi kerroit, että jotkut usa-impotit ei toimi tai boottannu tuolle rgb-kaapelille, niin mikä sitten olisi sellainen kaapeli, jolle se boottantuisi? tavallinen scart piuha?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ashy
Pacdam: Viimeksi kerroit, että jotkut usa-impotit ei toimi tai boottannu tuolle rgb-kaapelille, niin mikä sitten olisi sellainen kaapeli, jolle se boottantuisi? tavallinen scart piuha?

No vaikkapa komposittivideo (sellainen kolmipäinen piuha jossa on äänet (oikea, vasen) erillään, video yhdessä piuhassa. Tätä varten telkkarissa on erillinen liitäntä useimmiten taikka sitten voi käyttää irto-Scart-sovitinta, jonka kautta nuo kolme piuhaa menevät sitten oikeisiin pinneihin TV:n scart-liittimessä.

Vaihtoehtoisesti tavallinen RF-piuha TV:n antenniliitäntään.

Ylös Bottom