Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC tilattu Amazonista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chrono
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Chrono

New Member
Elikkä tilasin Dreamcastin äsken Amazonista. Tilaukseen kuului DC ultimate pak ja Power Stone ja hintaa tuli postikulujen kanssa 120£ eli n. 182. Ei paha!? Mun tuli tota mainiota laitetta niin ikävä:p
Mitäs mieltä te olette: kannattiko tilata enää Dreamcastia? (vaikka en välitä vastauksistanne:D )

Miksipä ei? Saithan uuden, käyttämättömän koneen, jolla käyttötunteja on taas paljon edessä.

-=Pacdam=-

PS. Minäkin tilasin varakoneeksi ko. paketin Amazonilta ...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep. Nyt vain odottelen sormet syyhyten milloin paketti saapuu. Kuinkas kauan teillä meni tuon paketin saapumiseen? En malta odottaa että saan tuon DC:n vaikka olen omistanut sen ennenkin:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Mitäs mieltä te olette: kannattiko tilata enää Dreamcastia? (vaikka en välitä vastauksistanne:D )
Kyllähän se kannatti. Vaikka mitä muut sanoisivatkaan, on se silti prkln hyvä konsoli, ja tulee vielä olemaankin sitä pitkän aikaa.

Minun tapauksessani toimitusaika taisi olla 2 tai 3 päivää. Nopeammin se sieltä tuli kuin yleensä Suomen sisällä ;) Varsinkin, jos on kyse surullisen kuuluisasta Gamesmix.comista (niillä tavarat toimitetaan Ruåttista, mutta silti yli 2 kk toimitusaikaennätys on vaikeasti rikottavissa)

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Minun tapauksessani toimitusaika taisi olla 2 tai 3 päivää. Nopeammin se sieltä tuli kuin yleensä Suomen sisällä ;) Varsinkin, jos on kyse surullisen kuuluisasta Gamesmix.comista (niillä tavarat toimitetaan Ruåttista, mutta silti yli 2 kk toimitusaikaennätys on vaikeasti rikottavissa)

-=Pacdam=-

2-3 päivää? No hyvä jos tulee niin nopeasti kun siellä sanottiin että 1-2 viikkoa...

Ylös Bottom