Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DCFINin tulevaisuus? RetroFIN tilalle? Täh?

Odottelen edelleen sitä sigmaticin vastausta. No tässä tapauksessa syy on kyllä ihan täysin minun. Pahoittelen.
 
Sigmatic vastasi, ja homma skulaa nyt. Paitsi, että kanta osoittaa väärään koneeseen vissiin... Pitääpä koettaa korjata.
 
Se toimii. Ihan oikeasti!

Suomeksi tämä tietää sitä, että porukka voi taas turvallisin mielin alkaa lähettämään infolistauksille tietojaan. Kiitoksia jo kaikille niille, jotka niitä lähettivät tuona kivana "admintool-ei-toimi" -aikana; tietonne on nyt lisätty listoille!

Huomenna on tulossa jättipäivitys yhteensopivuuslistalle ja ensi viikosta lähtien alkaa ilmaantumaan mukavia artikkeleita. Pientä kärsivällisyyttä siis enää tarvitaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Huomenna on tulossa jättipäivitys yhteensopivuuslistalle ja ensi viikosta lähtien alkaa ilmaantumaan mukavia artikkeleita. Pientä kärsivällisyyttä siis enää tarvitaan...

Päivitys onkin näköjään jo tehty. Hyvä niin.
Pitäisiköhän kantaa kortensa kekoon ja vihdoin väsätä jutut Roommania #203:sta ja Tokyo Bus Guidesta? (With Bijin Bus Guide!) Siis jos kiinnostusta riittää, voin ehkä nähdä senkin vaivan, mutta jos ketään ei kiinnosta niin en viitsisi tehdä turhaa työtä.
 
Frank - tee ;)

Kokeilin Bussikuskia toissailtana, mutta koskapa minulla ei ollut ihan tarkkaa käsitystä kontrolleista eikä tarkoituksesta, oli ajelut varsin lyhyitä. Jokin siinä silti viehättää ;) Harmi vaan, että uusi yritys käynnistyy kaikkien valikoiden kautta = on hidas.

Tee samalla siitä Densya de Go! 2:sta juttu, sen kontrollit menevät vielä enemmän yli hilseen. Olen saanut junan liikkelle, mutta silti en oikein tajua kontrolleja. Ilmeisesti nopeusrajoituksia täytyy noudattaa, risteyksissä huudattaa torvea ja asemille pysähtyä ja pysyä vielä aikataulussa. Hankalaa, kun annetusta palautteesta ei tajua pätkääkää.

Oletko saanut Roommaniasta tolkkua?

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Oletko saanut Roommaniasta tolkkua?
öö tavallaan. GameFaqsista on ollut kyllä apua. Hirveästi en ole pelaillut, lähinnä testannut. Pitää ottaa projektiksi. :D
Omituinen peli se kyllä on. Pari kertaa olen saanut television päälle ja herätyskellon soimaan, mutta ei se jätkä ainakaan vielä ole pahemmin hermostunut.

Sama mulla tuossa Densha De GO! 2:ssa. Paitsi olen päässyt jopa kaksi pysäkillistä eteenpäin.

Tokio Bus Guidessa pääsin melkein ekalle pysäkille. :D

Pitää nyt vaan valita peli, mistä tekée jutun ensin. Siitä vois joku tehdä vaikka gallupin. vaihtoehdot on:
A)Roommania #203
B)Tokio Bus Guide (With Bijin Bus Guide)
C)Densha De GO! 2
D)Ei mitään japsipelien arvosteluja.

Taidan tehdä siitä ihan oman threadin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Densha de Gohon on täällä todella hyvät ohjeet joilla pelaaminen onnistuu ilman mitään vaikeuksia. Tokyo Bus Guideen löytyy GameFaqsista FAQ jolla pääsee myös pitkälle. Hermoja vaaditaan kyllä molemmissa peleissä, varsinkin bussikuskin homma on pidemmän päälle ärsyttävä ainaisen uudelleenaloittamisen takia. Junan kanssa taas täytyy olla millintarkka jos haluaa hyville pisteille.

Kivoja pelejä kuitenkin ja kyllä noista juttu kannattaisi kirjoittaa jos vaan joku viitsisi!
 
Aktiivisuutta...

Kyllä, DCFin elää ja voi taas hyvin. Uusi henkilökin liittyi tiimiin arvostelemaan pelejä: Gambler! Hänen ensimmäinen arvostelu löytyykin jo sivustolta.

Jatkossa on odotettavissa peliarvosteluja noin parin viikon välein - joskus useamminkin!

Myös muita vakiolistoja on muokkailtu tiivistä tahtia. Vaikka DCFiniä ei "Konsolifinin" jäseneksi kelpuutetakaan, ei täällä työtahtia aiota lopettaa - päinvastoin!
 
Re: Aktiivisuutta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kyllä, DCFin elää ja voi taas hyvin. Uusi henkilökin liittyi tiimiin arvostelemaan pelejä: Gambler! Hänen ensimmäinen arvostelu löytyykin jo sivustolta.

Jatkossa on odotettavissa peliarvosteluja noin parin viikon välein - joskus useamminkin!

Myös muita vakiolistoja on muokkailtu tiivistä tahtia. Vaikka DCFiniä ei "Konsolifinin" jäseneksi kelpuutetakaan, ei täällä työtahtia aiota lopettaa - päinvastoin!

Jep, en ollut täällä käynyt taas vähään aikaan, joten en tiennyt että olette alkamassa aktiivisesti päivittämään sivuja.

Hyvä homma ja jatkakaa ;)
 
Aivan, minä olen siis DCfinin uusi jäsen. En vaivautunut lukemaan tämän ketjun kaikkia viestejä Retrofinistä, yms...

... Mutta yksi asia on varma: Dreamcastista, sen peleistä ja Segasta riittää juttua edelleen vaikka millä mitalla. Ei kai DCfiniin tarvitse laittaa pelkkiä DC-arvosteluja? Mielestäni sivuille kannattaisi kirjoittaa myös arvosteluja Segan Xbox-, PS2- ja GameCube -peleistä. Jos sivuilla on Sega -uutisia, niin miksei yhtä hyvin muiden koneiden Sega -pelien arvosteluja? Juttua ainakin riittäisi kirjoitettavaksi ja ehkä muutkin innostuisivat taas kirjoittamaan. Retrofiniä en kannata, mutta jos nimi on välttämättä vaihdettava, niin olkoon se sitten vaikka Segafin.

Aion tykittää tänne arvosteluja ym. sälää niin vikkelästi, kuin kykenen. Olen arvostellut pelejä helmikuusta 2000 lähtien harrastusmielessä, ja yritän jatkaa samaa linjaa. Tonppa hoitaa materiaalini laittamisen sivuille.

Sivu vaatii kumminkin kaikkien yhteistyötä. Dreamcast ei ole kuollut meidän pelaajien silmissä, eikä varsinkaan Sega.

On aika herättää DCfin uudelleen henkiin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ei kai DCfiniin tarvitse laittaa pelkkiä DC-arvosteluja? Mielestäni sivuille kannattaisi kirjoittaa myös arvosteluja Segan Xbox-, PS2- ja GameCube -peleistä.
DCFIN on DCFIN syystäkin. Xboxin segapelien arvostelut pistetään xboxfiniin, cuben segapelien cubefiniin jne.
 
Niin, mutta jos sivu käsittelisi jatkossa kokonaisvaltaisesti Segaa. Yksi pelihistorian parhaimmista, ellei paras pelitalo; juttua varmaan riittäisi.

Mutta kyllähän tässä tietysti näppis savuaa jo pelkistä Dreamcast -peleistä kirjoitettaessa. Nykyisessäkään meiningissä ei valittamista. Sama se minulle, toivottavasti kaikki lukijat pysyvät uskollisena DCfinille.
 
Pidetään Dreamcast-puoli Dreamcast-puolena, vaikka Segan kone onkin. Juttuja tuolle koneelle riittää ihan tarpeeksi...
 
Hiljaista on... eikö porukalla ole fiilistä kirjoittaa sivulle? No, en ole itsekään vähään aikaan kirjoittanut, mutta olen jo muutaman viikon paiskinut töitä Shenmue-läpipeluuoppaan parissa.

Olen hieman huolestunut. Toivottavasti DCFINistä ei tule taas yksi kuollut sivusto, joka jää nettiin lillumaan...:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom