Aivan, minä olen siis DCfinin uusi jäsen. En vaivautunut lukemaan tämän ketjun kaikkia viestejä Retrofinistä, yms...
... Mutta yksi asia on varma: Dreamcastista, sen peleistä ja Segasta riittää juttua edelleen vaikka millä mitalla. Ei kai DCfiniin tarvitse laittaa pelkkiä DC-arvosteluja? Mielestäni sivuille kannattaisi kirjoittaa myös arvosteluja Segan Xbox-, PS2- ja GameCube -peleistä. Jos sivuilla on Sega -uutisia, niin miksei yhtä hyvin muiden koneiden Sega -pelien arvosteluja? Juttua ainakin riittäisi kirjoitettavaksi ja ehkä muutkin innostuisivat taas kirjoittamaan. Retrofiniä en kannata, mutta jos nimi on välttämättä vaihdettava, niin olkoon se sitten vaikka Segafin.
Aion tykittää tänne arvosteluja ym. sälää niin vikkelästi, kuin kykenen. Olen arvostellut pelejä helmikuusta 2000 lähtien harrastusmielessä, ja yritän jatkaa samaa linjaa. Tonppa hoitaa materiaalini laittamisen sivuille.
Sivu vaatii kumminkin kaikkien yhteistyötä. Dreamcast ei ole kuollut meidän pelaajien silmissä, eikä varsinkaan Sega.
On aika herättää DCfin uudelleen henkiin!