Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island -peliseuraa [PS3]

Boxraz

Member
Saataisiinko täällä 4-hengen coop porukka dead islandiin, vai onko kaikilla jo omat porukkansa?
Olen itse pelannut peliä vain 15-minuuttia. Omistan mikin ja pelaisin mielelläni Sam b hahmolla. Katsotaan jos saataisiin hyvä coop porukka tähän :). Kirjoittakaa vaikka viestiin omistatko mikin (olisi mukavaa, jos kaikilla olisi mikki) ja millä hahmolla haluaisit pelata.
(Ps modet siirtäköön ketjun, jos meni väärälle alueelle tai samanlainen ketju on jo olemassa)
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

minut voi lisäillä kans jos suomi poppoolla joskus haluu pelata.

PsnID:Lohis77
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Lisäilkää eppuzi jos tahotte peliseuraa (mikki löytyy).
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Saa lisata myos, mikki loytyy ja jos jaksaa naispuolisen aanta kuunnella :eek:
PSN: rainbowtwinkler
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Saa lisätä, jos on kiinnostunut rauhallisemman puoleisesta pelailusta. Tänä viikonloppuna kenties mahdollista aloittaa, mielellään aloittelisin ihan alusta. Tosiaan, koulunkäynti ja työt vievät jonki verta aikaa, että lähinnä tunti tai pari iltasin ja viikonloppusin sit enempi aikaa pelailla. Headset löytyy, kunhan saan kaivettua esillekin vielä.

PSN ID: Warildeth. Voi lisäillä jo, niin katsotaan milloin aloitetaan.
Olis mukava saada semmonen neljän hengen ryhmä kasaan :)
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Minut saa lisätä myös jos suomalainen peliseura kelpaa. Headset löytyy.

PSN: Kooocl
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Saa lisätä, jos vielä kaipailet peliseuraa. Mikki tosiaan löytyy. Itsekkin olen pealillut tuolla Sam b:llä, mutta voin tarvittaessa vaihtaa hahmoa. Tarvitsee tosin aloittaa alusta, jos hahmonvaihdos tapahtuu.
PSN: Zeromito
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Löytyykö vielä peliseuraa zombien lahtaukseen? :D Täytyis saada suoritettua niitä moninpelin trophyjä ja olishan se ihan mukava 4 hengen porukalla pelailla. Kaverin kans tähän asti pelattu, joten ainakin kahdelle löytyisi tilaa. Saa lisäillä kaveriksi, ai niin ja mikrofoni on lähes pakollinen..

PSN DayWalker_79
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Lisätkää mut ihmeessä kaveriksenne, olen epätoivoisesti peliseuraa vailla, olen lähettänyt ihmisille viestejä ja pyytänyt kaveriks mut ketään ei ole vielä suostunut.
psn: antti1987
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Vieläkö ois joku tätä peliä myllyttämässä? jos on niin saa lisätä: jusqu123
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

On vakaa aikomus ajelehtia Banoin suuntaan 6.7 paikkeilla kun pelin GOTY versio julkaistaan. Jos sooloilu ei täysin vie minua mennessään zombeista puhumattakaan, saatanpa jopa käydä jakamassa kuolemaa kuolleille ja olla muiden suomalaisten tiellä online kentällä. Mikin kanssa pelleilyä en harrasta joten suullinen kommunikointi saattaa jäädä aika yksipuoliseksi. Käskyjä ja ohjeita tosin otan vastaan mutta niiden toteuttaminen on jo aivan toinen juttu. :D
 
Tuli innostuttua tästä ku kaverilta sain lainaan, psn ois duudadaa ja mikki on.. oha tuolla vielä paljo pelaajia, mutta kommunikaatio tuppaa olemaan melko vähästä :D
 
Vastaus: Dead Island -peliseuraa [PS3]

Minut saa kanssa lisätä jos peli seura kelpaa
goty version mukana tuleva mikki on. Mutta en ole saanut toimimaan pitkä aikaisesti

PSN ID: CharGasM-84
 
Ylös Bottom