Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising 2 [PS3]

Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Nouseeko tässä vaikeustaso useinkin kovin piinalliseksi? Ja kuinka ahdistavia nuo aikarajat oikein ovat? Olisi kiva mättää zombeja rauhassa ajan ja kaverin kanssa, mutta onko turha toive jos koko ajan pitää juosta ja piestä jotain eliittizombeja?

Onko pelissä mitään vaikeustasovalikkoa, ja jos on, niin vaikuttaako se esim. aikarajoihin vai esim. vihujen kestävyyteen? Asteikolla 1-10, kuinka typeräksi kuvailisitte pelin tallennussysteemiä, luvun 10 ollessa "äärimmäisen rasittava"?

Entäs onkohan tähän tullut/tulossa patchiä, joka paikkaisi noita monen mainitsemia bugeja?

Ja miksi japanilaiset pelintekijät pysyvät yhtä sydämettöminä vuodesta toiseen?
Pelissä mitkään tehtävät ei ole pakollisia, ei edes juonitehtävät, eli voit käyttää kaiken ajan vaikka rällästämiseen ja zombien tappamiseen. Peli vaan loppuu sit kun armeija tulee "apuun", mutta onneks sen jälkeen voi aina alottaa alusta ilman että joutuu levelaa hahmoa uusiks.

Pelissä ei ole vaikeusasteita, eli kaikki vetää samalla. On totta että pelissä on ihan jäätävän rasittavia bosseja, mutta kunhan pääsee korkeemalle levulle tai pelaa kaverin kanssa, niin ei ne tunnu enää missään. Tallennussysteemi tuntu meitsille alussa ihan 10:lle eli äärimmäisen rasittavalle, mutta kun peli on jo kerran läpi se alkaa tuntua paremmalle eikä se enää rasita niin paljon, nykyään se on ehkä sellanen 7.

Kun ite käynnistin pelin ekan kerran ni siinä oli joku patsi mutten tiiä mitä se teki. Eikä itellä kyllä oo pahemmin bugannu peli, onneksi.

Tää muuten EI ole japanilaisten tekemä, ihan tiedoks. Blue Castle Games, capcomilla tietenkin oli tietynlainen vaikutus peliin, mutta Blue Castle Games siis teki tän pelin ja se on amerikkalainen peliyhtiö ymmärtääkseni.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Tää muuten EI ole japanilaisten tekemä, ihan tiedoks. Blue Castle Games, capcomilla tietenkin oli tietynlainen vaikutus peliin, mutta Blue Castle Games siis teki tän pelin ja se on amerikkalainen peliyhtiö ymmärtääkseni.

Taitaa olla kanadalaisten ja japanilaisten yhteistyöprojekti ("Blue Castle Games" on kanadalainen firma). Mukana on ainakin alkuperäisen peli tuottaja Keiji Inafune. (EDIT: Näköjään Capcom on hiljattain ostanut BCG:n - http://www.joystiq.com/2010/09/15/blue-castle-games-acquired-by-capcom/ ).

Itselle tuo alkuperäinen peli ei oikein kolissut (jäi kesken), vaikka Romeron "Dawn Of The Dead" on mun yksi lempi kauhuleffoja. Jos sama puuduttava pelisysteemi on kakkosessakin sama (on aikarajaa, ärsyttävää savettamista ja lopuuuuuuttomasti zombeja eli alueita ei voi "putsata") niin no thanks. Ehkä alesta..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Capcomilta on tullu omasta mielestä 4 maailman vittumaisinta peliä. Lost Planet 1&2 ja Dead Rising 1&2.. :E Lost Planetit kyllä himpun verran alempana vitutuskäyrässä. Molemmista pelisarjoista löytyy seuraavat vituke ominaisuudet: kun otetaan osumaa niin vammataan pitkin lattioita ja tanteretta halvaantuneena, ampuma-aseilla ei saa aikaan mitään jos kyseessä ei ole sinko, tähtääminen on perseestä, bossi-taistelut on tehty japanilainen muna pystyssä hikoillen, tallennukset tapahtuu niin että aivan varmasti kuolema koittaa hetkiä ennen seuravaa tallennusta ja sitten pelataan sama 15-30min mittainen sessio pari kertaa uudestaan. Kaiken kruunaa joku aikaraja tai energiamäärä jonka armoilla mennään eteenpäin ja toivotaan että ei valu hiekka loppuun tiimalasissa. Pitää varmaan vetästä ensin noi tarinatehtävät ja sen jälkeen ruveta rellestämään psykojen ja muitten kanssa ni ei mee hermo noihin aikarajoihin.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Pakko olla vähän Echoun kanssa samaa mieltä. Jatkuva panikointi jonkin hupenevat "lämpöpuvun" (Lost Planet) kanssa, ärsyttävä save-systeemi ja joku aikaraja eivät ole mun makuun.

Mutta onhan Capcomilla onneksi mun kaikkien aikojen lemppari Resident Evil (5:sen "jäykkä" ohjaus ei taas mua haittaa), Street Fighter, Mega Man, Devil May Cry.. Ehkä joskus jopa uusi Dino Crisis..
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Ehkä joskus jopa uusi Dino Crisis..
Dino Crisis...Mmmmmmm....uusi versio kyllä kelpais =D
Onhan tämä DR2 välillä rasittava, mutta kyllä pelaamisen hauskuus silti ajaa vitutuksen ohi vaikka onkin tullut otettua muutama kohtaus useammankin kerran uusiksi.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

On nyt toisel pelikerralla ollu todella paljon hauskempaa pelata, kun en juonta ole tehnyt. Alun psycot on todella helppoja ollut nyt kun hahmo on siinä lvl 40 paikkeilla. tällä rundilla ajattelin käydä psykoja napsimassa ja hankkia tapa 10 psykoa trophy. kolmannella voisi ehkä jos jaksaa viellä pelata, hankkia se 73000k zombin tappo trophy :D.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Vihdoinki pääs läpi ton, nyt alkaa yleinen perseily zombien kustannuksella. Jäi sapettamaan että jäi 12 selviytyjän päähän tuo 50 selviytyjän pelastaminen mut sai sentään 10 psykoa listittyä noitten piinaavien aikarajojen aikana. Muuttuuko toi Chuckin ipana heti zombiks jos sille ei anna zombrexia? :B
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Jes, sai pelastaa ilman hermojen menemistä nuo 50 selviytyjää kun ei tarvinnu pinnistellä juonen mukana. Harmillisesti ei taida päästä hakeen nimeltämainitsemattomasta paikasta sellasta pulssiaseta, millä kaasuzombin pää poksahtaa, jos ei tee noita juonitehtäviä? Mikäköhän lehmä tuolla Areenan edessä oikeen mylvii..
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Jes, sai pelastaa ilman hermojen menemistä nuo 50 selviytyjää kun ei tarvinnu pinnistellä juonen mukana. Harmillisesti ei taida päästä hakeen nimeltämainitsemattomasta paikasta sellasta pulssiaseta, millä kaasuzombin pää poksahtaa, jos ei tee noita juonitehtäviä? Mikäköhän lehmä tuolla Areenan edessä oikeen mylvii..

Ehkä vähän spoilereita tekstissäsi. Osaakos ketään sanoa paljonko pelissä on IRL aikaa riehua ennenkuin peli päättyy? Olisi melko tärkeä tieto jotta tietäisi paljonko zombeja tarvii niittää tunnissa jotta olisi edes lähelle mahdollista saada Zombie Genocide Master trophy :D
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Ehkä vähän spoilereita tekstissäsi. Osaakos ketään sanoa paljonko pelissä on IRL aikaa riehua ennenkuin peli päättyy? Olisi melko tärkeä tieto jotta tietäisi paljonko zombeja tarvii niittää tunnissa jotta olisi edes lähelle mahdollista saada Zombie Genocide Master trophy :D
Mitään suurempia paljastamatta kuitenkin ilmaisin asiani. :B Täällä on kerottu mitenkä ne 72000 zombia niitetään.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Ei mtn trophy horotus sivustoja :D sit vast ku tulee joku trophy mihin en keksi ratkaisua ni ehkä katon, jos trophyi ei oo montaa jäljellä. Hauskempaa niit on ite yrittää tehdä omal tavalla. Pysyy mielenkiintoki edes sen vähän mitä tollasen 72k tappamises voi olla :). Oliks siin pelis nyt 3 vai 4 päivää et se army saapuu? 1 päivä kestää 2h oikeaa aikaa.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Nonii sieltähän se zombie genocide master pytty tuli! :D eipä ole koskaan ollu noin hilkulla mikään peli. pelin 17 min jäi aikaa eli 85s IRL aikaa. Ja tallennus oli jossain 30k tapon kohdalla. Olisi takuuuvarmasti jäänyt pytty hankkimatta jos aika olis loppunu kesken.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

nyt on cooppiakin koestettu Echoun kanssa. Ilman hs yhteyttä touhu on vähän sekavaa kun ei pysty kommunikoimaan. En myöskään suosittele pelaamaan randomien kanssa. pari kertaa jo ollu heppu ketä joinannu mun peliin, ni eka se on pelannu iha hyvi, mut sit päättänykki lahdata mut ja kaikki survivorit multa ku makaan maassa haavottuneena ja sit quitata sen jälkee. ainaki 3 tunnin työ meni hukkaa niiden kahden sankarin takia.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Ens kerralla sitte mikin kanssa. Onkohan tossa joku bugi millä saa PP:tä ihan h*lvetisti kun leaderboardilla on joku jolla on yli 100milj. pongoa. :B Kannattaa heti ensimmäisestä randomjanarin iskusta painaa armottomasti starttia ja bootata pois ni ei rupee harmittaa. :p On muuten rasittavaa pelata tota TIR:iä kun melkeen joka kerta yhteys muihin katkeaa tai sitten jos pöynäät ensimmäisen rundin ni kaikki rage quittaa.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Ens kerralla sitte mikin kanssa. Onkohan tossa joku bugi millä saa PP:tä ihan h*lvetisti kun leaderboardilla on joku jolla on yli 100milj. pongoa. :B Kannattaa heti ensimmäisestä randomjanarin iskusta painaa armottomasti starttia ja bootata pois ni ei rupee harmittaa. :p On muuten rasittavaa pelata tota TIR:iä kun melkeen joka kerta yhteys muihin katkeaa tai sitten jos pöynäät ensimmäisen rundin ni kaikki rage quittaa.

Juu tuli kokeiltua tuota TIRiä että ois saanu sen TK's Favorite. Saattaapi olla et meikäläisen pelaamine loppuu tähän, kun sitä en todennäköisesti koskaan tule saamaan. niin en kyllä platina pyttyäkään sitten saa. Raivostuttavaa ku tulee jatkuvasti hammsterballia, snipaust ja sitä pukemis juttua. ja tuossa hammsterballissa en tuu kyl ikinä voittaa ku menee hermot niitte warppimisien takia. V**uttaa niin ettei veri kierrä :D!
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Tossa ramsterballissa on kohtuu helppo voittaa verrattuna esim. ball buster missä on ihan perseestä koittaa tähdätä yhtään mihinkään, mutta pitää sitä testata vielä toisenlaisella taktiikalla. Sitten on toi joku master shafter missä pitää napata ilmasta zombeja ja jos joku vastustaja tai kaikki tulee ottaan samaa zombia ni pitää taistella sillain että näppäillää kolmioneliöympyräristi ja se joka saa eniten näppäiltyä ni saa zombin ja pisteet. Menee hermo tohon master shafteriin kun siellä on aina joku näppäinmestari joka voittaa jokasen zombin itelleen ja sitte kun samaa zombia on ottamassa kaikki 4 ni tää janari saa 4000 bongoa :E sit jos koittaa napata silleen että ois yksinään ni saa vaan 1000 bongoa ni ei sillai voita mitään. Menee muutenki aina hermo oli kyseessä mikä tahansa noista lajeista kun pelattavuus on ihan päin persettä ja lagaa ihan prkeleesti.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

En tiedä onko tämä "juju" jo keksitty, mutta laitetaan kuiteskin tänne. Eli jos olet kironnut sitä, että menetät kaikki tavarat liittyessäsi co-op sessioon niin tähän on simppeli ratkaisu. Älä liity alkuvalikon kautta peliin vaan aloita eka oma pelisi, jossa sulla on kamat mukana tai kerää haluamasi tavarat ja liity vasta sen jälkeen kaverisi peliin. Tadaa! Tavarat mukana! Ei enää epätoivosta tilanneta, kun liityt peliin jossa on juuri meneillään ikävä bossitaistelu :D

Huom! Testattu boxiversiolla!
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Tossa ramsterballissa on kohtuu helppo voittaa verrattuna esim. ball buster missä on ihan perseestä koittaa tähdätä yhtään mihinkään, mutta pitää sitä testata vielä toisenlaisella taktiikalla. Sitten on toi joku master shafter missä pitää napata ilmasta zombeja ja jos joku vastustaja tai kaikki tulee ottaan samaa zombia ni pitää taistella sillain että näppäillää kolmioneliöympyräristi ja se joka saa eniten näppäiltyä ni saa zombin ja pisteet. Menee hermo tohon master shafteriin kun siellä on aina joku näppäinmestari joka voittaa jokasen zombin itelleen ja sitte kun samaa zombia on ottamassa kaikki 4 ni tää janari saa 4000 bongoa :E sit jos koittaa napata silleen että ois yksinään ni saa vaan 1000 bongoa ni ei sillai voita mitään. Menee muutenki aina hermo oli kyseessä mikä tahansa noista lajeista kun pelattavuus on ihan päin persettä ja lagaa ihan prkeleesti.

Näkee juuriki kui paljo toisil on "taitoo" eri peleissä. Itellä tosta master shafterista tulee overkill voitto joka kerta. vaikka olis kaikki 4 samaa ottamassa, ni aina tulee voitto mulle :D. siin ball busteris ite ainaki osun kohtuu hyvin ku en yritä hieroo tähtäint keskel sitä ukkoo vaan vedän "viivan" siitä sen läpi vaa ja yritän ajottaa ampumisen sen kohdalla. En tosin viel oo sitä voittanu ku tullu vaan kerran vasta. Tarvis saada sellane "sopimus" kaikkien dr2 pelaajien kesken, et jos on voittanu jo esim ball bustersis ni sit ku se pelaa uudellee sitä, ni sit ei edes yritä sitä pelata kunnol.
 
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]

Jes, voitto viimeinki tosta master shafterista ku treenas pari kertaa. :B
 
Ylös Bottom