mast3rofpuppet
New Member
Vastaus: Dead Rising 2 [PS3]
Pelissä ei ole vaikeusasteita, eli kaikki vetää samalla. On totta että pelissä on ihan jäätävän rasittavia bosseja, mutta kunhan pääsee korkeemalle levulle tai pelaa kaverin kanssa, niin ei ne tunnu enää missään. Tallennussysteemi tuntu meitsille alussa ihan 10:lle eli äärimmäisen rasittavalle, mutta kun peli on jo kerran läpi se alkaa tuntua paremmalle eikä se enää rasita niin paljon, nykyään se on ehkä sellanen 7.
Kun ite käynnistin pelin ekan kerran ni siinä oli joku patsi mutten tiiä mitä se teki. Eikä itellä kyllä oo pahemmin bugannu peli, onneksi.
Tää muuten EI ole japanilaisten tekemä, ihan tiedoks. Blue Castle Games, capcomilla tietenkin oli tietynlainen vaikutus peliin, mutta Blue Castle Games siis teki tän pelin ja se on amerikkalainen peliyhtiö ymmärtääkseni.
Pelissä mitkään tehtävät ei ole pakollisia, ei edes juonitehtävät, eli voit käyttää kaiken ajan vaikka rällästämiseen ja zombien tappamiseen. Peli vaan loppuu sit kun armeija tulee "apuun", mutta onneks sen jälkeen voi aina alottaa alusta ilman että joutuu levelaa hahmoa uusiks.Nouseeko tässä vaikeustaso useinkin kovin piinalliseksi? Ja kuinka ahdistavia nuo aikarajat oikein ovat? Olisi kiva mättää zombeja rauhassa ajan ja kaverin kanssa, mutta onko turha toive jos koko ajan pitää juosta ja piestä jotain eliittizombeja?
Onko pelissä mitään vaikeustasovalikkoa, ja jos on, niin vaikuttaako se esim. aikarajoihin vai esim. vihujen kestävyyteen? Asteikolla 1-10, kuinka typeräksi kuvailisitte pelin tallennussysteemiä, luvun 10 ollessa "äärimmäisen rasittava"?
Entäs onkohan tähän tullut/tulossa patchiä, joka paikkaisi noita monen mainitsemia bugeja?
Ja miksi japanilaiset pelintekijät pysyvät yhtä sydämettöminä vuodesta toiseen?
Pelissä ei ole vaikeusasteita, eli kaikki vetää samalla. On totta että pelissä on ihan jäätävän rasittavia bosseja, mutta kunhan pääsee korkeemalle levulle tai pelaa kaverin kanssa, niin ei ne tunnu enää missään. Tallennussysteemi tuntu meitsille alussa ihan 10:lle eli äärimmäisen rasittavalle, mutta kun peli on jo kerran läpi se alkaa tuntua paremmalle eikä se enää rasita niin paljon, nykyään se on ehkä sellanen 7.
Kun ite käynnistin pelin ekan kerran ni siinä oli joku patsi mutten tiiä mitä se teki. Eikä itellä kyllä oo pahemmin bugannu peli, onneksi.
Tää muuten EI ole japanilaisten tekemä, ihan tiedoks. Blue Castle Games, capcomilla tietenkin oli tietynlainen vaikutus peliin, mutta Blue Castle Games siis teki tän pelin ja se on amerikkalainen peliyhtiö ymmärtääkseni.