Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising A Loppu miten???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir_Absinthe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sir_Absinthe

New Member
miten Dead Rising pelis saa sen A lopun? ku olen tehnyt kaikki caset jutellut isabellalle ja ollut ajoissa helipadilla? miksi silti tulee c loppu...olen jopa pelastanut useita ihmisiä ja en ole jäänyt armeijalle vangiksi ja tappanut noin 10.000 zompia miksi siis c loppu???
Siinä loppu puolella se armeija kyllä tulee ja tappaa kaikki ne jotka olen pelastanut. mutta armeijahan tulee väkisinkin jos pelaa kaikki caset...

Ja kun olen lukenut ulkomaalaisilta sivuilta niin kun kaikki caset jutellut isabellalle ja ollut ajoissa helipadilla? niin sen pitäisi jo riittää a loppuun mutta ei...mitä siis teen väärin?

kiitos valmiiksi...olis tosi mukavaa jos joku vois auttaa että pääsis muuhunkin kuin siihen ekaan 72 moodiin vaan...

Vastaus: Dead Rising A Loppu miten???

Kun kaikki caset on tehty ja olet ajoissa helipadilla, pitäisi tulla video, jossa Frank ei pääsekkään pakoon. Tämän jälkeen pitäisi alkaa keräilemään kamaa Isabellalle ja sen jälkeen paetaan viemäreiden kautta. Lopussa taistellaan jotain armeijan jannua vastaan. Peli päättyy siihen ja se on A-ending.

Siinäpä se kun olen siellä silloin kun pitääkin niin tulee vaan video missä se helikopteri tyyppi katsoo kiikareilla ja ei näe mua ja sit sen yllättää zompi ja video loppuu siihen ja peli loppuu ja tulee se C loppu... niin mitä ihmettä???

Ainoa mitä tulee mieleen on että seisotko sen keltaisen H-merkin päällä siellä katolla? Muistaakseni jostain luin että jos on siellä katolla mutta ei seiso sen helikopterialustan päällä niin se kopterihemmo ei näe sinua ja häippäsee.

Isabelalle piti käydä juttelemassa vähän ennen kopterin tuloa ainakin.

Seison ihan keltaisen H merkin keskellä...
VAi onko muita helipadeja kuin se vaan missä aloitetaankin???
Ja käyn juttelemassa Isabellan kanssa silloin ku klo 10 sinne käsketään mennä...
Eli molemmat olen tehnyt mutta silti C loppu pilotti ei näe minua ja zompi syö sen ja peli loppuu...
Alkaa ymmärrys loppumaan... voiko olla joku viallinen versio???

Helipadeja on vain yksi.

Tämähän on outo tapaus. Siis jos olet läpäissyt KAIKKI case-filet, puhunut Isabellan kanssa klo. 10:00 viimeisenä päivänä ja seisonut helipadilla klo. 12:00 viimeisenä päivänä niin sun pitäis saada Ending A.

Kyllä kaikki caset on läpäisty...jutellut isabellan kanssa piilopaikassa ja ollut H merkin päällä jo pari tuntia ennenkuin helikopterin pitäis tulla... mä en oikeasti tajua mikä on vikana... voiko olla jotenkin viallinen versio?
Vai pitääkö siellä isabellan luona olla siihen asti melkein että helikopteri tulee ja sitten vasta lähteä pois sieltä helikopterin luokse???

Ainakin itse lähdin helipadille heti kun olin puhunut Isabellalle mutta en usko että sillä on väliä milloin sinne helipadille menee.

Vahvasti epäilen että kyseessä on jokin sun pelitallennusta vaivaava bugi. Voipi olla että sun täytyy aloittaa alusta, jospa sitten se A-loppu sieltä tulisi.

Sir_Absinthe sanoi:
Kyllä kaikki caset on läpäisty...jutellut isabellan kanssa piilopaikassa ja ollut H merkin päällä jo pari tuntia ennenkuin helikopterin pitäis tulla... mä en oikeasti tajua mikä on vikana... voiko olla jotenkin viallinen versio?
Vai pitääkö siellä isabellan luona olla siihen asti melkein että helikopteri tulee ja sitten vasta lähteä pois sieltä helikopterin luokse???

Muistaakseni Isabelan kanssa piti puhua aikaisintaan 10:00 eli 2 tuntia ennen lähtöä.

Sir_Absinthe sanoi:

Onko sinulla tullut sitä välivideota jossa ne erikoisjoukot vetäytyy pois sieltä? Koko ostoskeskus pitäisi jäädä tyhjilleen. Tämä pitäisi tapahtua paria tuntia ennen helikopterin saapumista (ja pitää olla silloin Isabellan kanssa siellä piilopaikassa). Isabella muistaakseni sanoo myös, että "dont worry about me, just save yourself", sen jälkeen lähdin itse sinne helipadille ja A loppu tuli.

Mutta jos nämä on tapahtunut niin sitten kai ainoa selitys on bugi.

Olen kahteen kertaan sen jo pelannut samalla tavalla OIKEALLA tavalla läpi... on se kyllä todella harmi jos on joku bugi eikä koskaan pääse pelaamaan muita moodeja... ku muuten niin hyvä peli kuitenkin on prkl...

Ylös Bottom