Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Rising

Karvapallo sanoi:
Juu ja tuota vartenhan on Xbox 360 parental control


Niinpäs onkin! En tullut ajatelleeksi tuota ollenkaan.

Eli alan odottelemaan demoa innolla. Juuri tällaisissa peleissä tuo demo onkin paikallaan, kun en oikein tiedä mitä koko pelistä pitäisi ajatella. Kaikki peliä testanneet ovat kilvan kehuneet sitä, mutta demoissa on näytetty pelkkää mättämistä, mikä ei varmaan jaksa kiinnostaa paria tuntia kauempaa. Jospa itse pelaamalla saisi paremman kuvan.
 
Vastaus: Dead Rising

ninagal sanoi:
Edit: Ilmeisesti jääkin tuolla hinnalla tulliin, joten pitääpi miettiä uusiksi asiaa...
KIrjoittaako Play.com nykyään hinnan paketin päälle? Tuollainen normaali DVD paksuinen paketti menee todella harvoin tulliin.
 
Vastaus: Dead Rising

Ronkka sanoi:
KIrjoittaako Play.com nykyään hinnan paketin päälle? Tuollainen normaali DVD paksuinen paketti menee todella harvoin tulliin.

Kyllähän se hinta siihen paketin päälle rustataan, on rustattu niin kauan kuin minä sieltä tavaraa olen tilaillut. Eihän tämä tietenkään sitä tarkoita, että peli automaattisesti tulliin jäisi, mutta enpä ole uskaltanut kertaakaan kokeilla onneani.
 
Vastaus: Dead Rising

No, jospa sitä sen verran jaksas läskejä liikuttaa, että kävis julkaisupäivänä kaupungilla sitten mutkan hakemassa omansa pois. Kalliimmalla.
 
Vastaus: Dead Rising

Paavi sanoi:
Kyllähän se hinta siihen paketin päälle rustataan, on rustattu niin kauan kuin minä sieltä tavaraa olen tilaillut.
Ok, muistan siis väärin. Meikäläisellä on tainnut mennä pistokokeena(?) vain yksi konsolipeli ikinä tulliin ja niitä on tullut tilailtua kuitenkin useita kymmeniä. Voi toki olla, että siinä oli hinta päällä, en kuitenkaan joutunut mitään maksamaan, kun meni vaan niin vähän yli tjsp.
 
Vastaus: Dead Rising

Jenkkien marketplacessa Wepisode 3 ja TV-spot video jonka lopussa mainitaan "Demo coming soon to marketplace" Joten eiköhän me päästä ennen eurojulkaisua peliä testaamaan.
 
Vastaus: Dead Rising

Oleanteri sanoi:
Jenkkien marketplacessa Wepisode 3 ja TV-spot video jonka lopussa mainitaan "Demo coming soon to marketplace" Joten eiköhän me päästä ennen eurojulkaisua peliä testaamaan.
Mahtavaa!!! Toivottavasti pitää paikkansa. :p
 
Vastaus: Dead Rising

Olihan tuo ihan kivan näköistä. Toivottavasti kuitenkin on paljon vaihtelua, ettei pääse kyllästymään heti ekan pelitunnin jälkeen.
 
Vastaus: Dead Rising

Rewolt Fin sanoi:
Nyt on sit tän pelin demo ladattavissa. Kokoa 1014Mt.

Oujee... Pääsispä äkkiä kotio testaileen. Ainoa mikä pelottaa, että meneekö peli vaan tylsäksi lahtaamiseksi vai onko siihen saatu tarpeeksi koukkua, että mielenkiinto pysyy yllä.
 
Vastaus: Dead Rising

Noh, en usko että demossa kyllästymään ehtii, sillä ilmeisesti siinä on 15 minuuttia aikaa rellestää ostoskeskuksen yhdessä osiossa. Wuhuhuuh.
 
Vastaus: Dead Rising

Paavi sanoi:
Noh, en usko että demossa kyllästymään ehtii, sillä ilmeisesti siinä on 15 minuuttia aikaa rellestää ostoskeskuksen yhdessä osiossa. Wuhuhuuh.

Juu no tuskin demossa ainakaan :P
Enemmän tuo kokonainen peli arveluttaa.
 
Vastaus: Dead Rising

Järkyttävä tearing-ilmiö on ainakin vga-kaapelilla näkyvissä. On se kumma etteivät saa tuota fixattua.
 
Ylös Bottom