Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
peetuparta sanoi:Nyt kohdattais Carlito toistamisee. Sil on se joku tarkkuuskivääri. Ongelma on et mistä minä saan aseen? Mulla on 3 moukaria,mut ei niillä tota peitota
Alotan koko pelin alusta vittu :|djj07 sanoi:Ehdotan, että hoitelet sen Adamin ennen tuota. Ne pellen moottorisahat on the-ultimate-ase pelissä, jos Real Mega Busteria ei lasketa. Moottorisahoilla toi hoituu ihan parilla huiskasulla. Toinen vaihtoehto on se, että haet Paradise Plazalta jonkun 3-4 pistoolia ja ammut niillä jonkun tolpan takaa.
Dragonfly sanoi:hermoromahduksen partaalla.....
miten sen parkkihalli tehtävän pääsis läpi, ties kuinka monta kertaa jo kuollu
jotain kikkoi?
Itse en edes yrittänyt tappaa Carlitoa, painelin vaan karkuun ja välttelin, aikaakin jäi pommien purusta hyvin yli.Dragonfly sanoi:hermoromahduksen partaalla.....
miten sen parkkihalli tehtävän pääsis läpi, ties kuinka monta kertaa jo kuollu
jotain kikkoi?
Dragonfly sanoi:joo siis kyllä sen carliton oon hoidellu monesti, mut sit iskee seinä vastaan ku prätkä paskana ja tunnelit täynnä zombei........ energia vaan loppuu aina
Aja prätkällä parkkihallille tultuasi heti vasenpaan, kunnes saavut pakettiauton luo. Sillä pääseekin tehtävän läpi paljon helpommin.Dragonfly sanoi:joo siis kyllä sen carliton oon hoidellu monesti, mut sit iskee seinä vastaan ku prätkä paskana ja tunnelit täynnä zombei........ energia vaan loppuu aina