Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Papabear
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Papabear

New Member
itehän oon jo monet achievementit saavuttanu ja vetäny pelin overtime-moodil läpi mut vieläkin ihmettelen että miten sen hemmetin helikopterin saa ammuttua alas jotta saisin sen achievementin :) ideoita?
 
Vastaus: Dead Rising

Tähtää ikkunaan, vissiin pitää lentäjään osua. Sain itse sitä kahden konepistoolin verran räiskiä ennen kuin tipahti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Rising

Vihdoinkin pääsin 72h moodin läpi ja nyt overtimeä... tietääkö joku että mitä asiaa Sherylillä olisi ollut siis sillä naisella joka pelastetaan kulttipomon luota komerosta.
tuli vaan tehtävä ku otis soitti että sherylillä olisi jotain asiaa minulla control roomissa tosin se ei ollut pakollinen tehtävä ja odottelin vaan sotilaiden pois menoa ja tietysti ku palaan control roomiin sotilaiden lähdettyä niin eihän se siellä enää silloin ollut... että olisko siitä jotain hyödyllistä saanut tietääkö kukaan???
 
Vastaus: Dead Rising

Se ois antanu tehtävän, se ois poseerannu sulle ja sun ois pitäny ottaa kuvii. Hyvi PP:tä, ei muuta.
 
Vastaus: Dead Rising

Nyt kohdattais Carlito toistamisee. Sil on se joku tarkkuuskivääri. Ongelma on et mistä minä saan aseen? Mulla on 3 moukaria,mut ei niillä tota peitota :(
 
Vastaus: Dead Rising

peetuparta sanoi:
Nyt kohdattais Carlito toistamisee. Sil on se joku tarkkuuskivääri. Ongelma on et mistä minä saan aseen? Mulla on 3 moukaria,mut ei niillä tota peitota :(

Ehdotan, että hoitelet sen Adamin ennen tuota. Ne pellen moottorisahat on the-ultimate-ase pelissä, jos Real Mega Busteria ei lasketa. Moottorisahoilla toi hoituu ihan parilla huiskasulla. Toinen vaihtoehto on se, että haet Paradise Plazalta jonkun 3-4 pistoolia ja ammut niillä jonkun tolpan takaa.
 
Vastaus: Dead Rising

djj07 sanoi:
Ehdotan, että hoitelet sen Adamin ennen tuota. Ne pellen moottorisahat on the-ultimate-ase pelissä, jos Real Mega Busteria ei lasketa. Moottorisahoilla toi hoituu ihan parilla huiskasulla. Toinen vaihtoehto on se, että haet Paradise Plazalta jonkun 3-4 pistoolia ja ammut niillä jonkun tolpan takaa.
Alotan koko pelin alusta vittu :|
 
Vastaus: Dead Rising

Sekottaa Carlitoa vartten muutaman nopeus pirtelön. Kyllä putoaa kaveri ja helposti. Itsellä ei ollut ensimmäisellä pelikerralla minimoottorisahoja ollenkaan.
 
Vastaus: Dead Rising

Ei täs muuta ongelmaa ois mut alkaa tehtävä heti tallennuksest. Aseen 3 moukarii et ei paljo auta. Ja mitä helvettiä on nopeuspirtelöt ?:S
 
Vastaus: Dead Rising

hermoromahduksen partaalla.....
miten sen parkkihalli tehtävän pääsis läpi, ties kuinka monta kertaa jo kuollu
jotain kikkoi?
 
Vastaus: Dead Rising

Dragonfly sanoi:
hermoromahduksen partaalla.....
miten sen parkkihalli tehtävän pääsis läpi, ties kuinka monta kertaa jo kuollu
jotain kikkoi?

Se menee oikein mukavasti jos hommaa sen Zombie Genocider saavutuksen, sillä sillon sää käyttöönsä Real Mega Busterin jolla voi tuhota sen Carliton auton muutamalla osumalla. Jos siihen ei riittä kärsivällisyys, niin kannattaa käydä hakeen kolme haulikkoa sieltä asekaupalta, joilla Carlito tulee liiskata heti kun mahollista. Autolla tietty kannattaa ajaa siten, että koitaa vältellä niitä propaanitankkeja, jotta se ei me paskaksi ihan heti siellä tunnelissa. Jos auto on ehjä kun Carlito saapuu niin äkkiä ulos autosta, ja jalan ampuun haulikolla.
 
Vastaus: Dead Rising

Dragonfly sanoi:
hermoromahduksen partaalla.....
miten sen parkkihalli tehtävän pääsis läpi, ties kuinka monta kertaa jo kuollu
jotain kikkoi?
Itse en edes yrittänyt tappaa Carlitoa, painelin vaan karkuun ja välttelin, aikaakin jäi pommien purusta hyvin yli.
 
Vastaus: Dead Rising

Prätkällä tosiaan kannattaa vältellä zombeja, seiniä ja kaikkea muutankin, hajoaa erittäin herkästi. Hyviä apukeinoja jos prätkä kosahtaa on nopeutta lisäävä drinkki ja ostoskärryt. Carliton tappaa helposti esim katanalla, kirveellä tai lekalla, pyssyillä pelleily nyt on mitä on... Tähtäät vain kuskinpuoleiseen oveen. Kannattaa muistaa, että kun olet tappanut carliton tulee välivideo ja joudut aika keskelle tunnelia.
 
Vastaus: Dead Rising

joo siis kyllä sen carliton oon hoidellu monesti, mut sit iskee seinä vastaan ku prätkä paskana ja tunnelit täynnä zombei........ energia vaan loppuu aina
 
Vastaus: Dead Rising

Dragonfly sanoi:
joo siis kyllä sen carliton oon hoidellu monesti, mut sit iskee seinä vastaan ku prätkä paskana ja tunnelit täynnä zombei........ energia vaan loppuu aina

Inventorio täyteen niitä appelsiinijuomia joita löytyy heti sieltä paradise placan kuppilasta. Jos zombeja on semmonen kunnon seinä, niin zombie-ride on ihan hyvä temppu. Kannattaa tosiaan aikasemmin hakea ne Adamin moottorisahat ja niihin ku yhdistää ne teräase- ja engineering-lehdet niin ne kestää _erittäin_ pitkään ja niillä voi hoitaa kaikki tiukat paikat sekä pomot. Leka on myös ihan toimiva ratkasu, samoin kun jo edellä mainitut ostoskärryt. Noita lehtiä kannattaa kyl pitää mukana, sillä esim leka ja toi engineering -lehti takaa 1.5 kertaa käyttöaikaa jos vertaa kahteen lekaan. Sitä lähitaisteluliikettä jossa Frank alkaa pyöriä ja pitää käsiä suorana kannattaa myös testata aseen kanssa tai ilman. Toimii hyvin isoihin joukkoihin.
 
Vastaus: Dead Rising

Dragonfly sanoi:
joo siis kyllä sen carliton oon hoidellu monesti, mut sit iskee seinä vastaan ku prätkä paskana ja tunnelit täynnä zombei........ energia vaan loppuu aina
Aja prätkällä parkkihallille tultuasi heti vasenpaan, kunnes saavut pakettiauton luo. Sillä pääseekin tehtävän läpi paljon helpommin.
 
Vastaus: Dead Rising

Ihan hyvä peli, mutta en tajua vittuakaa mitä tässä pitää tehä :D

Siis mistä mä tiedän mikä tehtävä mulla on päällä ja mihin mennä? Tuleeko kartaan joku ruksi, vai mistä tiedän mihin pitää mennä? Mistä tiedän että on juoneen vaikuttava tehtävä päällänsä ja millon ihan perus välitehtävä?

Kun toi puhelin soi niin onko siinä yleensä joku tehtävä vai mikä?

On tuo tavallinen 28" laajakuva telkku, niin menee noi fakin tekstit niin pieneks, että on tosi vaikea lukea. Varmaan puolet teksteistä menee ohi

Tänks, auttajille!
 
Vastaus: Dead Rising

Paina vaikka sitä Options-nappia tms, startin vieressä se vasemmalla oleva valkoinen namiska. Avautuu Map, jossa sun pitää painaa, oliko se X ja sitten vaan pläräät niitä tehtäviä. Toinen on, että Startia painat ja otat sieltä sen case files ja kattot siitä meneillään olevan tehtävän.
 
Vastaus: Dead Rising

Edit: Joo ei mitään händäläsinkin sen kohan... helppo ku mikä. Nykyään ei vaan jaksa enää kovin montaa kertaa yhtä kohtaa runkata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom