Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space Extraction

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Lyhyt teaser-video: http://www.konsolifin.net/media/media/369/Dead-Space-Extraction-Wii/
Ei alle 18-vuotiaille.

Electronic Arts Inc. today revealed Dead Space Extraction, an all-new chapter from the studio that delivered the award-winning action-horror Dead Space game. Built from the ground up and developed exclusively for the Wii, Dead Space Extraction is a prequel that reveals the events leading up to Isaac Clarkes mission on the USG Ishimura in the original Dead Space game released in 2008. Dead Space Extraction will marry the innovative motion controls of the Wii Remote with a frenetic first person perspective to create a new action-packed horror experience.
Dead Space Extraction tells the story of a handful of space colonists desperately struggling to escape from a horrific infection on the Aegis VII mining colony deep in the furthest regions of space. The game introduces a new heroine to the fiction and as the crew fall victim to a mysterious contagion aboard the ship, it becomes clear that protecting her may be their only hope for survival. Dead Space Extraction introduces all new characters, weapons, enemies, puzzles and co-operative multiplayer gameplay.
We could not be more excited to extend Dead Space into an experience exclusive to the Wii. Nintendo has a wonderful history in the horror genre and we are thrilled to build on that tradition with Dead Space Extraction, said Glen Schofield, VP and General Manager of EA Redwood Shores studio. As we were developing Dead Space, we realized that there was so much of the story going untold. Dead Space Extraction tells that story with all of the intensity, blood and gore that fans would expect.
Dead Space Extraction is an EA Redwood Shores title and is scheduled to ship in Autumn 2009.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Trailerin perusteella ihan hyvän näköinen wii-peliksi, itseäni vain harmittaa että peli on on-rails eikä normi fps:(
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Ei ole juuri tullut seurattua, mitä ihmeellistä alkuperäisessä Dead Spacessa on. Paitsi tietenkin kehuja olen kuullut äänimaailmasta ja telekinesiasta (psykokinesiasta). Siihen nähden odottelen edelleen mielenkiinnolla mitä tuleman pitää. Ja parempihan se toisaalta, että tehdään Wiin ehdoilla kuin portataan huonosti.

IGN:n haastattelusta eritoten nämä osuivat positiivisena silmään, vaikka saahan sitä sanoa mainoslauseena mitä vaan.

Aiming your shots to dismember approaching enemies with a Wii remote feels fun and natural. The gameplay has a great deal of depth to it. We have retained our core shooting, telekinesis, dismemberment, and stasis mechanics. In addition to these staples from Dead Space we have a few other new tricks up our sleeves.

Extraction is not your typical Rail Shooter. Our goal is to innovate and push the genre forward like Dead Space did for third-person action survival horror.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

IGN on IGN.

Jos pelin metacritic arvosana on päälle 90, niin sitten ehkä voi ajatella ostamista.

Nyt lähinnä vaan harmittaa. Olisi ihan hauska tietää kenen ajatus ja ylipäätänsä miksi jo valmiina oleville vapaasti kuljettaville alueille on ollut pakko laittaa raiteet. FPS-vinkkeli oli ihan hyvä veto jo varmasti senkin puolesta ettei vajaata pyöritystehoa tarvitse uhrata ukon grafiikoihin, mutta en tuota raiteilla kulkemista vaan tajua. Tulee lähinnä mieleen vaan ajatus siitä, että ehkä siellä ajateltiin ettei peli ole pelottava Wiillä ja ainut vähänkin pelottavuuteen verrattavissa oleva efekti saadaan pakottamalla peli etenemään pelaajasta riippumatta ja säikäyttelemällä jos minkä tolpan takaa ja ties millä mylvinnällä niskaan hyökkäävillä mököillä.

Käsittämättömän paskaa touhua.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Mitä ne kaikki synkistelee? Wii on on ohjaimen takia hands-down paras kone ns. valopyssypeleihin.

Trailerissa oli todella hienon näköistä toimintaa.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Mitäs hypettämistä tässä nyt enään on kun tämä paljastui ON-RAIL -shootteriksi ?
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Mitä ne kaikki synkistelee? Wii on on ohjaimen takia hands-down paras kone ns. valopyssypeleihin.

Trailerissa oli todella hienon näköistä toimintaa.

Traileri edusti varmaan sitä millaista peli tulee olemaan: säikyttelyreaktioräiskintää. Kauaksi on omena puusta tullut kun ajatellaan alkuperäistä.

Saa sitä näistäkin tykätä, mutta veikkaan että aika paljon useampi olisi halunut tuon kauhuseikkailun. Eikä Wiin ohjaintsydeemit tosiaan mitään takaa. Ei ole tullut vielä yhtäkään peliä jossa ei olisi ollut jos jonkinmoista lastentautia ohjausmekaniikassa. Resident Evil Umbrella Chronicles olisi voinut olla hyvä, mutta ammuskelu tahmasi niin helvetisti ettei tuota pelaa kuin fanaattisimmat ja kasuaaleimmat; ne jotka haluaisivat oikeasti hyvän pelin jäivät taas ilman. House of the Dead: Overkill tupsahtanee postilootikkoon ennen viikonloppua niin ehkä sitten saa vähän tuntua siitä voiko Wiille tehdä raideajeluita joita olisi mukava pelata - muutoin kuin porukalla ja alkoholin kera.

Ehkä saadaan MGS4 jossain partypelin muodossa kohta myös Wiille, ganbare Sneikkö!

Noinkohan Wii tulee olemaan pelikoneena pelaajille yhtään sen antoisampi kokemus kuin GC?
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Noinkohan Wii tulee olemaan pelikoneena pelaajille yhtään sen antoisampi kokemus kuin GC?

On jo nyt.
Hylian sanoi:
Ei ole tullut vielä yhtäkään peliä jossa ei olisi ollut jos jonkinmoista lastentautia ohjausmekaniikassa.

Tarkoitatko yleensä vai on rails- räiskintöjä? Ghost Squadissa ohjaus toimi hienosti, turhan lyhyt peli toki hintaansa nähden - tosin Jenkeissä sitä myytiin muistaakseni reilun 20 dollarin hintaan uutena.

Smirren kanssa samoilla linjoilla. Manaus ja armoton lyttäys oudoksuttaa, vaikka pelistä itsestään ei ole juuri tietoja tihkunut, paitsi se että ohjaus ei ole perinteistä on-railsia ja tarina on eri kuin Dead Spacessa. Kuulostaa siis siltä, että on lähdetty tekemään jotain uutta. '

Jos Dead Space Extractionista olisi kehitetty alkuperäisen henkinen kauhuseikkailu, olisivat arvostelut olleet sen mukaisia - pelkkiä vertauksia Dead Spaceen ja tehokonsoleiden grafiikkaan ja ääniteknikkaan. Jos taas Dead Space Extraction on kertaheitolla erilainen tapaus, ei vastaavankaltaista painolastia pitäisi olla.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Mutta eihän niitä pelejä arvostelujen kautta kannata tuomita että onko peli hyvä vai ei, eli ei ole ainakaan minkäänlaisia ennakkoluuloja tätäkään peliä kohtaan :D

Sitä suuremmalla syyllä etten omista wiille vielä yhtäkään valopyssypeliä :eek:
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Mutta eihän niitä pelejä arvostelujen kautta kannata tuomita että onko peli hyvä vai ei

Ei niin, näin ei tule tehtyäkään sillä Metacriticin Wii-pelien listan 60 - 70 väliseltä alueelta löytyy monta suosikkia. Tarkoitinkin tällä julkaisijoita, jotka varmasti ovat huomanneet jo Wiille huonosti tai välttävästi tehtyjen porttausten kohtalon pelimediassa.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

On jo nyt.

Tarkoitatko yleensä vai on rails- räiskintöjä? Ghost Squadissa ohjaus toimi hienosti, turhan lyhyt peli toki hintaansa nähden - tosin Jenkeissä sitä myytiin muistaakseni reilun 20 dollarin hintaan uutena.

Smirren kanssa samoilla linjoilla. Manaus ja armoton lyttäys oudoksuttaa, vaikka pelistä itsestään ei ole juuri tietoja tihkunut, paitsi se että ohjaus ei ole perinteistä on-railsia ja tarina on eri kuin Dead Spacessa. Kuulostaa siis siltä, että on lähdetty tekemään jotain uutta. '

Jos Dead Space Extractionista olisi kehitetty alkuperäisen henkinen kauhuseikkailu, olisivat arvostelut olleet sen mukaisia - pelkkiä vertauksia Dead Spaceen ja tehokonsoleiden grafiikkaan ja ääniteknikkaan. Jos taas Dead Space Extraction on kertaheitolla erilainen tapaus, ei vastaavankaltaista painolastia pitäisi olla.

Noh, allekirjoittaneelle ei Wii ole vielä kovempi kokemus kuin GC, mutta mm. Muramasa ja Madworld varmaan tulevat tasoittamaan aika paljon.

Raiteilla kulkevat pelit saavat kuitenkin melko varauksetonta moukarointia meikäläiseltä sillä niin paljon kuin niitäkin on tullut pelattua, on niistä jäänyt mieleen lähinnä vain se että ne ovat lyhyitä eikä niissä ole mitään pintaa syvempää - poislukien nerokas House of the Dead 2 joka on paskuudessaan kerrassaan loistava. En osaa sanoa millä kapasiteetilla EA Redwood Shores on pelinteossa mukana, mutta Wikipediassa toinen listattu kehittäjä Eurocom ei ole tehnyt kyllä mitään kaksisempaa.

En jaksa uskoa että kasuaalit löytävät pelin ilman järkkyä mainostusta ja nekin jotka ties missä foorumeilla ujeltavat pelin raidemaisuudesta ovat pelkästään menetettyjä asiakkaita. Tässä on nyt vähän samaa henkeä kuin tuossa Deadly Creaturesissa, joka toteutukseltaan on ihan jees, mutta tuotannossa ollaan kokonaan unohdettu sellainen perustavaa laatua oleva faktumiitti että valtaosalla väestöstä on asteittainen ötökkäkammo ja kasuaalit ottavat mieluummin hyllystä jotain mikä ei häiritse millään tasolla.

Täytyy kuitenkin sanoa myös se, että yhtälailla DS olisi jäänyt alkuperäisen alikellotettuna versiona hyllyyn jos peli ei yksinkertaisesti ole riittävän hyvä. Voi DS Extraction tietysti olla varsin hyvä ja erinomainen jne, mutta tällä hetkellä kaikki merkit osoittavat ainakin itselle toiseen suuntaan.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Ei tätä olisi ollut edes järkevää yrittää toteuttaa samanlaisena kuin tehokonsoleilla, koska meininki perustui lähinnä todella komeaan valaistukseen ja äänimaailmaan, ja sitä kautta tunnelmaan ja pelkoon. En sano että pitäisi olla positiivisesti yllättynyt onrailsista, mutta nyt peli voi sentään olla edes jonkinlainen tekele kun ei lähdetty alkuperäisen pelin viitoittamalle tielle.
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Traileri edusti varmaan sitä millaista peli tulee olemaan: säikyttelyreaktioräiskintää. Kauaksi on omena puusta tullut kun ajatellaan alkuperäistä.

Saa sitä näistäkin tykätä, mutta veikkaan että aika paljon useampi olisi halunut tuon kauhuseikkailun. Eikä Wiin ohjaintsydeemit tosiaan mitään takaa.

Joo nyt tajuan miksi moni on täällä pettynyt, halutaan suora porttaus tehokonsolin pelistä Wiille. Jos Wii on ainut konsoli niin ymmärrän, mutta jos Wiin seurasta löytyy toinen konsoli niin nämä pelaajat eivät varmasti halua ja osta Dead Spacea karsittuna versiona. Mutta, tämä on iso mutta, he voivat ostaa varmaan aika hyvällä prosentillakin Dead Space Extractionin. Jos pelimaailma, sen kehitys ja juoni yhtään kiinnostaa.

Wiin vahvuus on jossain ihan muualla kuin tehokkaampien konsolien rapeporttien vastaanottokeskuksena... Wiin ohjattavuus takaa sen, että valopyssyräiskinnät on n kertaa parempia ja mielenkiintoisempia kuin muilla konsoleilla. Mieluummin pelaa ihan mitä tahansa muuta, kuin shootereita padilla tai (gasp) vielä pahempaa, hiirellä. plääh
 
Vastaus: Dead Space Extraction [Hype]

Wiin ohjattavuus takaa sen, että valopyssyräiskinnät on n kertaa parempia ja mielenkiintoisempia kuin muilla konsoleilla.

Eh? Oletko kuullut valopyssystä? Tai valopyssystä, missä on kaksi tattia?
 
Ylös Bottom