Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space [PS3]

Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Pelin hankita ratkesi tänään, sillä LittleBIG Planetin julkaisu siirtyi parilla viikolla. Saa nähdä onko silloin enää varoja ostaa koko peliä ollenkaan.

Dead Space kuitenki ostoon. Kylmät talvi-illat saattavat muuttua sen parissa vielä kylmemmiksi :D

--

Peli tilaukseen silloin ulkomailta. Tuollainen pelleily mitään estä.
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Peli näytti todella upealta ja tunnelmalliselta, kun sitä hetken pääsi testaamaan. Itselläkin kädet jo syyhyää päästä tämän kimppuun!
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Johan tässä on pari päivää tullut katseltua surkeana kaverilistaa, kun siellä näyttäisi pari jenkkiä jo pelaavan peliä... :(
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

mistä porukka meinaa tämän pelin hankkia? ite yritin äskön vähän katella, että mistä saisi halvalla, muta kaikkialla aika kalliilla yrittää tätä myydä. havlin minkä olen nähnyt on verkkokauppa.com ja sieläkin se taisi olla lähemmäs 65e :eek:

ei sillä, että ei tästä pelistä voisi sitä kuuttaviittä maksaa, mutta mielummin ottaisin viidelläviidellä;) muutenkin jotenkin tuntuu, että uusien pelien hinnat ovat nousseet noin 5e rippumatta paikasta:(
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

mistä porukka meinaa tämän pelin hankkia? ite yritin äskön vähän katella, että mistä saisi halvalla, muta kaikkialla aika kalliilla yrittää tätä myydä. havlin minkä olen nähnyt on verkkokauppa.com ja sieläkin se taisi olla lähemmäs 65e :eek:

ei sillä, että ei tästä pelistä voisi sitä kuuttaviittä maksaa, mutta mielummin ottaisin viidelläviidellä;) muutenkin jotenkin tuntuu, että uusien pelien hinnat ovat nousseet noin 5e rippumatta paikasta:(

GameStopista tuo vaihtaritarjouksella irtosi ainakin halvalla. Mutta tietty jos ei GS ole lähellä, niin sitten tästä ei apua.
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

kyllähän noita helsingistä löytyy ainakin pari. eli mihin hintaan saa jos vie esim. rainbow six: vegasin vaihtoon?
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

kyllähän noita helsingistä löytyy ainakin pari. eli mihin hintaan saa jos vie esim. rainbow six: vegasin vaihtoon?

Menee vähän OT, mutta siis 2 peliä kun vie vaihtoon, niin välirahaa jäi 9,90. Lisää aiheesta Gamestopin ketjussa.
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Alkutestit tehty ja todella todella hyvää kamaa!!!

Millä vaikeusasteella pelaat? Eikös niitä 3 tässä pelissä ole (helposta vaikeaan)? Itse ajattelin aloittaa hardilla, maksimaalisen ahdistus, paniikki, friikkaus & housuun p*skomis efektin takaamiseksi;) Olispa jo torstai.... CAN'T WAIT!!!!
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Mitä helkkaria joko joku on saanut omansa,mulla ei oo vieläkään tullu vaikka viime keskiviikkona VG+ postittivat.Hitto kauhee himo päästä mättäämään!
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Jess! Oli harkkojen aikana tullu s-postii, että peli lähetetty tulemaan. Huomenna tai Torstaina saan. Jess!
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Tänään tuli peli ja ensimmäinen chapter läpi, on loistava peli. Jos taso pysyy yhtä hyvänä loppuun asti niin saattaa olla yksi parhaista kauhu peleistä koskaan. Suosittelen jos vaan hermot kestävät niin ostamaan heti kun mahdollista :) Sanottakoon vielä että valot pois ja kunnon surround äänet niin ilman säikähdyksiä et selviä vaikka kuinka osaisit arvata mistä ne tulee...ihana peli.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Mitä helkkaria joko joku on saanut omansa,mulla ei oo vieläkään tullu vaikka viime keskiviikkona VG+ postittivat.Hitto kauhee himo päästä mättäämään!
Kyllä noissa VG+ toimituksissa yleensä menee AINAKIN se 5 ARKIpäivää. Eli ei ole kumma jos ei ole tullut vielä nyt viidentenä päivänä lähettämisestä. Huonolla tuurilla toimitus venyy vielä ensi viikkoon, mutta jos toimitus tapahtuu yhtä nopeasti kuin yleensä VG+:n tilauksien kanssa, niin kyllä sinun pitäisi päästä pelaamaan tätä loppuviikosta viimeistään. En siis vielä panikoisi.
 
Vastaus: Dead Space [PS3 Hype]

Mulla kolahti vgp:sta lähetetty peli eilen postiluukusta ja ehdin pari tuntia pelailemaan. Aluksi oli jotenkin aika pettyneet fiilikset, mutta vähitellen pelin tunnelma parani ja tulipa siellä asemallla jo vastaan pari sellasta kunnon wow-fiiliksen aiheuttamaa kohtaa. Odotin ehkä liikaa jonkin sortin henkistä jatko osaa legendaariselle System Shock 2:lle, mutta pelin aloitus oli kuin suoraan jostain Doom 3:sta.

Eniten tossa alussa riso ihan liian pitkälle vedetty kädestä pitäminen. Kaikki tarpeellinen sanottiin vähintään kahteen kertaan ja kaiken kruunaa vielä nappi, jota painamalla näkee tien suoraan seuraavalle kohteelle. Sama homma jatkuu vielä karttaruudussa, jossa reitti näytetään samalla tavalla. Ei näin. Luulis, että tällänen ulkoisesti aikuisille suunnattu peli voitaisiin tehdä vähän älyllisesti haastavammaksi kuin perus putkijuoksu. Itse ainakin koen yhtenä tärkeimmistä elementeistä tämän tyyppisissä peleissä sellasen eksymisestä aiheutuvan "ikävän" fiiliksen. Tulisihan siinä pelillekin lisää mittaa, kun välillä joutuisi oikeasti miettimään etenemissuuntaa edes vaikka kartan avulla.

Mutta niin kuin sanoin, tunnelma parani vähitellen huomattavasti ja se jo yksistään nostaa tämän pelin pelaamisen arvoiseksi. Ja mistäpä sitä tietää millaisia yllätyksiä sitä on vielä luvassa, on kuitenkin vasta pari tuntia peliä takana. Raportoin lisää myöhemmin.

Ps. Kannattaa muuten ehdottomasti pelata äänet tarpeeksi kovalla ja pimeässä huoneessa.
 
Ylös Bottom