Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead To Rights

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heXte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

heXte

New Member
Mahtaa olla aika pakkaus tämä peli. Ainakin videon mukaan. Grafiikka ei hämmästyttänyt, mutta pelilliset ominaisuudet varmaan ennennäkemättömät ja ennenkuulemattomat. Tosin Maxista on ainakin se hidastus otettu, mutta noi liikkeet oli kyllä ihan omasta takaa.

Räiskintää ja autoilua (ainakin vähän) siis luvassa Xboxille. Paljon.

Kirjoittelin pelistä previkan jokusen aikaa sitten, ja kyllähän se ihan hyvältä näyttää. Kuulemma ihan helvetin vaikea, mutta se riippuu sitten pelaajasta, onko tuo huono vai hyvä asia.

Videoista päätellen Max Payne plus kyky ottaa ihmiskilpiä, harrastaa lähitaistelua ja pääsee pelamaan koiralla.

Voihan tuo olla hyvä :cool:

Joo olen vasta kokeillut peliä ja todella hyvältä vaikuttaa. Kontrollit on ehkä vähän vaikeammat kuin Max Paynessa, mutta ei kuitenkaan huonommat. Täytyy pelata vielä vähän lisää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paletsu
Joo olen vasta kokeillut peliä ja todella hyvältä vaikuttaa. Kontrollit on ehkä vähän vaikeammat kuin Max Paynessa, mutta ei kuitenkaan huonommat. Täytyy pelata vielä vähän lisää...

onko se myynnissa jo ??

Jenkeissä tosiaankin on.

Pelasin peliä eilen illalla pidemmälle, enkä joutunut pettymään. Mutta täytyy sanoa että Max Payne kopio tämä on! En kuitenkaan väitä pelin olevan huono, vaan pidän siitä todella paljon. Hyviä ovat pelissä suoritettavat "mini-pelit" kuten kädenvääntö ja päärynäpallon nyrkkeily yms. Alussa peli tosiaankin tuntui vaikealta, mutta kyllä kontrolleihin tottuu

Jenkeissä tosiaankin on.

Pelasin peliä eilen illalla pidemmälle, enkä joutunut pettymään. Mutta täytyy sanoa että Max Payne kopio tämä on! En kuitenkaan väitä pelin olevan huono, vaan pidän siitä todella paljon. Hyviä ovat pelissä suoritettavat "mini-pelit" kuten kädenvääntö ja päärynäpallon nyrkkeily yms. Alussa peli tosiaankin tuntui vaikealta, mutta kyllä kontrolleihin tottuu
Joo niin on jenkeissä... Pelasin tossa vankila rataan asti ja voin sanoa, että kunnollinen kontrollointi ei oikeen mulla vielä onnistu ja vaikeustasoa löytyy aivan tarpeeksi... Max Payne kopio voi olla...koska perus idea on sama, mutta pelattavuus on ihan erillainen, kun tässä vaan rämpytetään nappia millä valitaan ukko ja sitten rämpytetään ampumis nappii (ois mun mielestä parempi jos olis ihan perus tähtääminen, niinku max paynes...mutta mun mielipide voi kyllä vielä vaihtua..) No niin.. ja tässä on kaikenlaisia liikkeitä paljon enemmän, kuten aseitten poisto liikkeitä, minipelejä (lukon tiirikoiminen oli ihan siisti, mutta se strippaus oli vähän turha!) on myös ja sitten vielä kaiken lisäksi toi koira :)
En nyt vielä ole tarpeeksi innostunut pelistä, että alkaisin kehumaan sitä xbox pelien parhaimmistoon, mutta ehkä kontrolleihin totuttelun jälkeen sekin tapahtuu.

Strippauskohdan olisi voinut kyllä jättää ihan ilman sitä minipeliä, joka siihen on sisällytetty. Grafiikan osalta voisin sanoa ettei se mitään mahtavaa ole. Steltti, huomasitko esim. siinä strippaus -kohtauksessa, että polygoneja hahmoihin olisi saanut laittaa enemmänkin. Sen stripparin persekin näyttää välillä epämuodostuneelta.

Strippauskohdan olisi voinut kyllä jättää ihan ilman sitä minipeliä, joka siihen on sisällytetty. Grafiikan osalta voisin sanoa ettei se mitään mahtavaa ole. Steltti, huomasitko esim. siinä strippaus -kohtauksessa, että polygoneja hahmoihin olisi saanut laittaa enemmänkin. Sen stripparin persekin näyttää välillä epämuodostuneelta.
Kyllä! :) mut toi on kait ps2:lle suunniteltu peli, joten ei ollu grafiikan puolelta mulla mitkään hirveen korkeet odotukset..

Ootko jo miten pitkällä Steltti?
Ootko läpäissyt kentän jossa täytyy suojella sitä tyttöä helikopterista käsin ja sitten purkaa pommit?

Ootko jo miten pitkällä Steltti?
Ootko läpäissyt kentän jossa täytyy suojella sitä tyttöä helikopterista käsin ja sitten purkaa pommit?
Ei oo ollu aika pelailla.. mutta ehkä viikonloppuna lisää..

Nyt täytyy kyllä sanoa että kyseinen peli on ihan rekyylistä! Nuo pommin purku -kohdat on (ainakin minulle), aivan ylitsepääsemättömiä! Arvaa meinasiko äsken lentää ohjain seinään!!!

strippari on vahan huono sana kun vaatteet pysyy paalla koko ajan :)

Ylös Bottom