Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deathloop

Itellä kyllä harmittaa aivan suunnattomasti, että Arkanen pelit saa niin vähän huomiota ja arvostusta ja henk.koht. on myös todella vaikea ymmärtää miksi. Ovat niin teknisesti, kuin myös pelattavuudeltaankin aivan mahtavia pelejä. Dishonored sarjakin on esimerkiksi omissa kirjoissa stealth pelien ylivoimaista kärkeä aivan siellä MGS:n ja Splinter Cellien rinnalla. Ja tuon takia tämäkin peli on tällä hetkellä ehkä jopa odotetuin peli itselle kaikilta alustoilta. Edes BOTW2:a en odota näin paljoa, vaikka ensimmäinen osa on itselle yhdessä Ocarina of Timen kanssa kaikkien aikojen peli. Ehkä siksi näin, että tämä on uusi ip, josta ei vielä tiedä täysin mitä tulee saamaan, kun taas BOTW jatko-osalta suurin piirtein tietää. Mutta mistä voin ainakin itse olla varma on, että tämä tulee olemaan taas hemmetin laadukasta ja hauskaa pelattavaa!
 
Sama harmitus minullakin ollut mielessä useamman kerran.

Ensimmäisen Dishonoredin ennakkotilasin, samoin kakkosen sekä Death of the Outsiderin. Preytä en vaikka se kenties oli näistä lopulta paras. Sen demo ei vain jostain syystä kolahtanut vaikka myöhemmin alesta ostettuna imeydyin täysin pelin lumoihin. Samoin kehumani Mooncrash-lisäri oli parasta ikinä mutta proseduaalisten elementtien takia epäilin ja ostin senkin vasta alesta.

Tämän pelin kohdalla olin jo hyvin lähellä päätöstä että epäilyistä huolimatta voisi jo luottaa Arkaneen (ja siihen että olen heidän peleistään aina päätynyt vähintään pitämään ellen jopa rakastamaan) ja ostaa pelin heti tai ennakkoon mutta kohtalo hajotti juuri PS5-konsolini ja koska kyseessä on yksinoikeus niin ei auta muille laitteille peliä ihan hetkeen haikailla.

Ennakkokehut kyllä vaikuttavat taas siltä että Arkane ei petä tälläkään kertaa. Harmittavasti PS5 petti.
 
Tämän pelin kohdalla olin jo hyvin lähellä päätöstä että epäilyistä huolimatta voisi jo luottaa Arkaneen (ja siihen että olen heidän peleistään aina päätynyt vähintään pitämään ellen jopa rakastamaan) ja ostaa pelin heti tai ennakkoon mutta kohtalo hajotti juuri PS5-konsolini ja koska kyseessä on yksinoikeus niin ei auta muille laitteille peliä ihan hetkeen haikailla.
Pelihän tulee PC:lle samaan aikaan kuin PS5:lle. Joten jos sellainen löytyy, niin sillä voi pelailla. Xboxille tämä tulee mitä todennäköisimmin vuoden päästä. Silloin sitten tietysti suoraan Game Passiin.
 
Täysin konsolipelaajana mennään joten pc ei ole vaihtoehto.
Joo, no silloin se on vuoden verran PS5:llä.

Itse olen kahden vaiheilla. PC:lle ostaminen vähän himottaa, mutta kun tietää, että peli tulee kuitenkin ajallisen yksinoikeuden jälkeen Game Passiin, niin voisihan sitä odotellakin. Totutun laadukkaalta peliltä kuitenkin vaikuttaa firman aikaisemmat pelit huomioiden.
 
49,95€ Gigantissa. Uhka vai mahdollisuus? Backlogia on jo sen verran että varmaan ehtii hyvin Game Passistakin pelaamaan vuoden kuluttua…
Kyllä Arkanea kannattaa tuolla rahalla tukea! Hemmetin aliarvostettuja firman pelit on. Itellä on ollut ennakkotilaus vetämässä jo pitkän aikaa ja malttamattomana odottelen, että pääsee huomenna pelaamaan. :)
 
Kai nuo arvostelut tänään tulee, että jos niiden osalta näyttää vahvalta, niin voisihan tämän melkein tuolla hinnalla jo napata, vaikka peli ei ennakkoon olekaan täysin vakuuttanut.
 
Harmi että ilmeisesti turha yrittää tätä edes pelata kun näyttis on vain GTX 1070, aina kiinnostaa toimintapelit joissa on jätetty moninpeli kokonaan pois.
 
Gigantin ansiosta/vuoksi taidan tilata pelin (arvostelujen jälkeen) vaikka oma PS5 huollossa onkin. Murdocin kommentti on tähän myös osasyy, sillä varsinkin Preyn ja sen lisärin kohdalla harmitti että ostin molemmat epäröiden vasta alesta. Onneksi sentäs Dishonoredien suhteen olen firmaa tukenut ostamalla heti julkaisussa.

Jos konsoli ei olisi delannut niin olisin pelin mitä luultavimmin ostanut vähintäänkin heti arvostelujen jälkeen siitä huolimatta olisiko Gigantti tai muu paikka pistänyt hyvään tarjoukseen vai ei. Nyt on helpompi ostaa hyllyyn PS5:n paluuta odottelemaan.
 
49,95€ Gigantissa. Uhka vai mahdollisuus? Backlogia on jo sen verran että varmaan ehtii hyvin Game Passistakin pelaamaan vuoden kuluttua…
Tuli tehtyä varaus ja tekstari kilahti, että "tilaus noudettavissa". Onko tietoa, että myykö Gigantti tänään, vai kuulenko kassalla, että uusi yritys huomenna? Joissain peleissä minusta on ollut tilanteita, että kaupat ikäänkuin "saaneet" myydä ja lähettää ennakkoon, vaikka virallinen julkaisupäivä onkin määritetty.
 
Tuli tehtyä varaus ja tekstari kilahti, että "tilaus noudettavissa". Onko tietoa, että myykö Gigantti tänään, vai kuulenko kassalla, että uusi yritys huomenna? Joissain peleissä minusta on ollut tilanteita, että kaupat ikäänkuin "saaneet" myydä ja lähettää ennakkoon, vaikka virallinen julkaisupäivä onkin määritetty.
Eipä ne ainakaan itselle ole peliä luovuttaneet, kun vasta julkkaripäivänä. Kokeiltu on.
 
Tuli tehtyä varaus ja tekstari kilahti, että "tilaus noudettavissa". Onko tietoa, että myykö Gigantti tänään, vai kuulenko kassalla, että uusi yritys huomenna? Joissain peleissä minusta on ollut tilanteita, että kaupat ikäänkuin "saaneet" myydä ja lähettää ennakkoon, vaikka virallinen julkaisupäivä onkin määritetty.

En tilannut Gigantista, mutta mulle tuli ennakkotilaus postissa jo viime viikolla, että ainakaan jotkut kaupat eivät tämän pelin kanssa ole turhan tarkkoja. Ainakin TLoU 2:n kohdalla muistelisin, että siellä oli tiukkaa ukaasia julkaisijalta jottei kukaan saisi ennakkoon peliä käsiinsä.

Harmittavasti oli sen verta kiireinen viikonloppu, etten kerennyt tätä tyypata kuin vajaan tunnin verran, mielenkiintoiselta vaikuttaa muttei tuosta vielä sen enempää pysty sanomaan. Täytyy raivata tälle viikolle illoiksi vähän aikaa niin pääsee kunnolla kimppuun.
 
Kovia arvosanoja ja mm. IGN sekä Gamespot antoi 10. Kuulostaa lupaavalta...

E. ACG ei tykännyt kokonaisuudesta, ehkä Deathloop sitten vähän kuitenkin jakaa mielipiteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Selvästi kiinnostavin räiskintäpeli pitkään aikaan (en ole genren suurkuluttaja) ja mennee hankintaan, kunhan PS5 joskus saapuu talouteen.
 
Todella hyviä arvosanoja puskee. Pitääkö tämä nyt sittenkin ostaa PC:lle heti, vaikka olin jo sillä fiiliksellä, että pelataan Game Passin kautta sitten myöhemmin.

PS5 version keskiarvo on tällä hetkellä 90 ja PC version 88.
 
Selvisi myös miksi Sony on tuota halunnut esitellä niin usein. Melkoista suitsutusta tullut. Toivottavasti aktivoi myös pelaajia nämä arvostelut.
 
Kyllähän se niin on että ei semmoista peli löydykään joka ei edes hieman jakaisi arvostelijoiden mielipiteitä, opencritics on tällä hetkellä 88 ja 96% suosittelee, että hyvät on pisteet. PS5 näyttäis olevan suorituskykytila ainut pelattava 60fps tila, RT on 30fps ja quality kyykkää koko ajan.
 
Ylös Bottom