Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Defenders of West, Everquest kilta syntynyt

XShava

KonsoliFIN Alumni
Eli olemme perustaneet todennäköisesti ensimmäisen Suomalaisen Everquest killan, joka sai nimekseen: Defenders of West (Oliko muuten näin, univelat painaa muistia meinaan)

Tällä hetkellä jäsenluettelo on seuraava:

  • Finlixshava / Wizard Lv 16
  • Nisu / Warrior Lv 20
  • Finligore / Warrior Lv17
  • Manix / Ranger Lv14
  • Allanon / Warrior Lv15
  • Finlidowe / Enchanter Lv19
  • Finlicujo / Warrior Lv12
  • Jaanik / Wizard Lv12
  • Finlikarma / Bard Lv6
  • Mizaron / Monk Lv10
  • Pope / Monk Lv18
  • Finlixshavac / Cleric Lv16
  • Finligorez / Warrior Lv15

- Tähän kiltaan otetaan kaikki asialliset Suomalaiset, jotka ovat PS2FINin foorumin jäseniä. Kuitenkin vaadimme asiallista käytöstä niin täällä kuin Halaksessa. Kaikki kiroilevat ja muuten asiattomat pelaajat potkitaan killasta surutta pois välittömästi.

- Halukkaat voivat ilmoittaa tässä ketjussa nimimerkkinsä millä pelaavat Everquestissa ja kutsun kiltaan seuraavan kerran kun olemme yhtä aikaa pelaamassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Missä kaupungissa pääosin vaikutatte?

Pääsääntöisesti nykyiset jäsenet ovat olleet lännessä Qeynosin alueella. Itse olen viilettänyt esim seuraavissa kaupungeissa, joihin nyt pääsen tulemaan nopeasti tarvittaessa. Ja lisää hevostalleja koluan, kunhan jaksan taittaa matkaa taas joku ilta.

Qeynos
Highbourne
Surefall Glade
Halas
Castle Lightwolf
Moradhim
Highpass Hold
Darvar Manor
Forkwatch

Niin ja tosiaan olemme hyviksiä, joten emme voi pahiksena pelaavia ottaa mukaan. Tulevaisuudessa pääsemme tietysti vapaammin liikkumaan ja näin pelaajat saadaan paremmin yhteen. Sekä killan jäsenet voivat turista chatin välityksellä vaikka toinen olisi pohjoisessa ja toinen etelässä. Vaikka olisit tässä killassa mukana, niin silti voit liittyä mihin ryhmään tahaansa.
 
Minä pelaan tällä hetkellä useampaa hyvinkin erillaista hahmoa kun en ole vielä toistaiseksi päättänyt millä hahmolla peliä rupean enemmän pelaamaan.

Muuta, jos näette jossain Finteme(xx) hahmoja niin mielellään kyllä saa ottaa kiltaan mukaan. Löytyy mm. 8 level Wizard, 7 lvl magician, warrior.. ja paria taikomiseen pystyvää hahmoa olis vielä tarkoitus vielä testata.

Kokeilin muuten eilen tehdä aseita, panssareita ja jalokivi koruja.. osasta :)) koruista tuli oikeasti hyödyllisiä.
 
Jos päädytte Freeportin alueelle ja tarvitsette apua etsikää minut käsiinne olen aina valmis auttamaan.
Kuljen nimellä Rendor

It is good to be bad...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nakyy olevan aika vahissa healerit tassa killassa, joten ajattelin aloittaa pelaan (myos) druidia. Nimeksi tulee dural.

Roduksi tulee elf, jos kiltaan otetaan mukaan myös muita rotuja kuin human-western?

Toistaiseksi pelaan naita hemmoja, Pope (munkki, Human-Western), Themex (bardi, Human-Western) ja Dural (Druidi, elf?).
 
Mikä rotu pitäisi olla että pääsisi teijän kiltaan ja onko ammatilla väliä. Kun olisin mieluiten jokin taistelija, kun taikominen ei oo oikein mun alaa. Mä alan tossa lähipäivina pelailemaan tota everquestia, niin kerään vähä leveliä eka ja sit haluttais liittyä vaikka tohon teijän kiltaan ettei yksin tarvis pelailla ja liikkua. samalla sais vähä opastusta tosta pelistä teiltä kokeneimmilta pelaajilta.

Eli sanokaas vaikka jotain rotuja mikä aloittais läheltä teijän joukkoja ettei tarvi harppoa toiselta puolelta maailmaa sinne.

ps. Mitään pienikokoisia en haluisi olla, kun ne ei oikein iske minuun
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Eli sanokaas vaikka jotain rotuja mikä aloittais läheltä teijän joukkoja ettei tarvi harppoa toiselta puolelta maailmaa sinne.


Valitset roduksi HUMAN-WEST ja kotipaikkasi on sama kuin monella meistä eli Qeynos. Siellä meihin törmäät useimmiten pankin, kaupan tai hevostallien luona. Kannattaa siinä alussa tehdä ne tehtävät ja kohottaa tasoa (leveliä) ennenkuin hinkuu muiden matkaan. Neuvoja voi toki kysellä ja jos jollakulla vielä muisti pelaa, voit saada jopa vastauksia ;)
 
Millänen nimi kannattaa olla hahmolla. Paheksutaanko sitä paljon, jos laittaa nimeksi jonkuu suomalaisen nimen vai kannattaako laittaa joku keskiaikanen ja sellanen fantasia pohjainen nimimerkki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nisupulla
Kuinka moni aikoo jatkaa ilmaisen kuukauden jälkeen?

Minä kanssa, mutta nyt ei ihan ole aikaa jatkaa. Ostan lisää peliaikaa tässä heti kun näyttäisi siltä että kerkeän tuota taas pelaamaan.
 
Otetaanko kiltaanne muitakin rotuja kuin Human Westiä? Liittyisin mielelläni jos vain Dwarf paladin kelpaa. Nimi on Potpuri.
Tällä hetkellä liikun Moradhimin lähiympäristössä, aikeissa on kasvattaa hieman leveliä (nyt 12) ja lähteä etsimään muita kaupunkeja.
 
Mun rotu on Human- West ja Nimi on Kandor ja ammatti Warrior.
Leveliä on vasta 7, mut tässä juuri keräilen lisää. Nii mua kiinnostai liittyä jossain vaiheessa siihen teijän kiltaan

ps. voiko sitä omaa pelihahmon nimeä enää muuttaa, ku olisin vaan halunnu. Ku en ainekaa osaa muuttaa sitä ja en tiiä onko se edes mahdollista
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Mun rotu on Human- West ja Nimi on Kandor ja ammatti Warrior.
Leveliä on vasta 7, mut tässä juuri keräilen lisää. Nii mua kiinnostai liittyä jossain vaiheessa siihen teijän kiltaan

ps. voiko sitä omaa pelihahmon nimeä enää muuttaa, ku olisin vaan halunnu. Ku en ainekaa osaa muuttaa sitä ja en tiiä onko se edes mahdollista


Nimen vaihtamisesta ei ole tietoa, tuskin onnistunee. Tietysti voit aloittaa alusta uudella hahmolla. Tervetuloa kiltaan mukaan! Kutsun antaa Xshava tai joku meistä muista killan jäsenistä, mikäli vain oikeutemme siihen riittävät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Otetaanko kiltaanne muitakin rotuja kuin Human Westiä? Liittyisin mielelläni jos vain Dwarf paladin kelpaa. Nimi on Potpuri.
Tällä hetkellä liikun Moradhimin lähiympäristössä, aikeissa on kasvattaa hieman leveliä (nyt 12) ja lähteä etsimään muita kaupunkeja.


Tähän voi vastauksen antaa vain Killan presidentti: suurmestari, welhojen welho, Gandalfin hyvä kaveri ja örkkien kauhu: Xshava.
 
Pelaankin tästä lähtien hahmolla Potkuri (Dwarf cleric). Edelleenkin olen valmis liittymään kiltaanne jos kääpiöitä ei syrjitä, luulisi healerille ainakin käyttöä löytyvän.
Mitä hyötyä kiltaan kuulumisesta muuten on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Mitä hyötyä kiltaan kuulumisesta muuten on?


Saat tarvittaessa nopeasti apua Kilta-chatin kautta. Apu voi olla joko suoranaisia ohjeita tehtävän suorittamiseen tai läsnäoloa. Kuten meikäläisellä tällä hetkellä: tehtävä vaatisi käytännössä muutaman avustajan tulemista porukkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itselläni ei nyt toistaiseksi ole aktiivista tiliä EQ kun ilmaisaika meni umpeen. Pelaan tällä hetkellä offline RPG, joten heti sen jälkeen todennäköisesti aukaisin tilin EQ.

Kyseiseen kiltaan pääsee kaikki halukkaan mukaan, mikäli osaavat käyttäytyä asiallisesti. Kuten ekassa viestissä sanottiinkin jo. Rodulla ei ole väliä, kunhan olet hyvisten puolella.

Eli kutsun saamiseen menee nyt jonkin verran aikaa, ellei joku nyt aktiivinen kutsu. En nyt muista kenellä kaikilla oli Master titteli ja samalla oikeus ottaa kiltaan. No joka tapauksessa ne kenellä ne on, niin voisitten Nisun nostaa Master(Vai mikä se oli) tasolle.
 
Ylös Bottom