Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demo CD:t

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorbitoli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ainakin sitä Official Xbox Magazine UK:ta myydään suomessa ja koska se on UK-lehti niin sen demo-CD:t silloin luonnollisesti funkkaa Euro-Xboxissa ja silloin myös Suomessa myytävässä Xboxissa.

Originally posted by TeKe
Onko muuten ihan kunnon lehti vai maksettua mainostilaa?

Käsittääkseni siitä on vasta yksi numero ilmestynyt ja se oli sellainen mainos siitä itse lehdestä sekä Xboxista joten lehden todellisesta laadusta en mene sanomaan mitään.

Hintakaan ei nyt muistu mieleen, mutta eiköhän se ole tuossa 10-14 Euron paikkeilla ulkomainen lehti kun on.

mist sen löytäs?

löytysköhän Hesan stockalta? ku ei viittis turhaan sinne asti mennä jos siel ei ookkaa :(

Kävin Tapiolassa...siel myytii joka kaupassa 2 erilaista Xbox lehtee! Toises tuli video mukana... mut MISSÄÄN ei ollu tota OFFICIAL lehtee!!!!! mun on PAKKO saada se !!!!

Eikös se lehti minkä mukana tulee toi video ole OXM UK, eli Official Xbox Magazine United-Kingdom.

Vai siis halusitko Jenkki-lehden?

Demo-CD-levyihin liittyen, kuulemma huhtikuun OXM:ssä tulee demo-cd:llä DOA3-lisäpaketti, eli lehden hinnalla saa extraa DOA3:een, lisä-asuja, ehkä leveleitä ja hahmoja. On se kovalevy konsolissa sit niin ihana asia. :)

toisin sanoin kovo alkaa täyttyy PÄIVITYKSITÄ!!! vaikka sanotaankin että ne VAIN antavat xtraa, niin taatusti tuollaisten joukkoon jotain fixejäkin laitetaan... sano minun sanoneen =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
toisin sanoin kovo alkaa täyttyy PÄIVITYKSITÄ!!! vaikka sanotaankin että ne VAIN antavat xtraa, niin taatusti tuollaisten joukkoon jotain fixejäkin laitetaan... sano minun sanoneen =)

Haittaisko? Siltikään pelejä ei voisi julkaista pahasti bugisina, sillä se edellyttäisi lehden ostamista tai muita lisähankintoja, joita ei pitäisi asiakkaalle pakottaa. En usko, että MS:n markkinointipuolella ihan ummikoita ollaan. Eikä ne varmaan paljoa tilaa vie... Mutta mites ne sitten poistettas?

Originally posted by Wombut

Ainahan lisäpaketin voi tuhota kovolta, se todennäkösesti näkyy siellä kuten normaali savetus. Eihän se sun manaama fixi voi sinne DVD-levylle itseään kirjotuttaa...heh. Jos Tecmo haluaa ilahduttaa lisäkamalla DOA3:sta jo puoli vuotta jenkkilässä tahkonneita, se on vaan hyvä asia.

Turhaan sä Womput maalailet synkkiä pilviä taivaalle bugi-fixien pelossa. ;) Toisaalta, jos fixaus parantaa ennestään jo hyvää peliä, no problemo. Ongelmahan siitä tulee vasta jos pelit julkaistaan tietoisesti bugisena pihalle.

Lisäpaketit rox, bugifixit sux. :p

Siis Tapiolassa myytin joka kaupassa: XBM ja XGamer lehtiä!!! mutta kun missään ei ollut sitä officialia!!! näin jossain mainoksen jossa luki: out on februari 28.....eli ehkä se ei oo viel tullu???

Ylös Bottom